Zábavnější mise v Assassin‘s Creed 2
Jak se o tom zmiňujeme v E3 videoreportáži, bude se Assassin's Creed 2 od prvního dílu lišit nejenom dobou a novými schopnostmi/hračkami, rovněž nového, hlavního hrdiny, ale i strukturou celé hry. Stále dokola se opakující struktura hlavních misí v prvním díle padla naštěstí za oběť snaze o větší variabilitu hratelnosti, takže do dvojky se s tradiční postupkou: vyšetřovací fáze – vraždící fáze můžeme s radostí rozloučit.
V interview na E3 sajtě Ubisoftu to potvrdil producent hry Patrick Desilets: „ Zbavili jsme se celé struktury z první hry, kde jsme měli vyšetřovací fázi, a potom následovala samotná vražda. To je teď pryč. Ve dvojce je svět otevřený a jako zadavatelé úkolů v něm fungují lidé, které potkáte. V celé hře přitom máme zhruba 200 misí – 100 pro hlavní příběhovou linii a 100 pro vedlejší mise.“
Spousta hráčů však v prvním díle necítila problém pouze ve struktuře misí, ale i v tom, že jich vlastně bylo jen šest druhů. Změní se to ve dvojce?
„V prvním Assassinovi jsme měli 5 nebo 6 druhů misí, zatímco tentokrát jich máme okolo 15 až 16. Můžeme tak sestavovat větší celky, protože můžeme začít úkolem eskortním, který se následně přeleje do honičky a skončí to vraždou,“ vysvětluje Desilet nový způsob navrhování misí v AC2.
Svou polívčičku si v tomto interview ohřála i Jade Raymond, hlavní producentka hry, když naznačila, jakou úlohu v rámci série bude hrát PSP titul Assassin's Creed: Bloodlines. Samozřejmě krom toho, že propojení této PSP hry a PS3 verze AC2 přinese hráči konzolové verze několik zbraní navíc.
Assassin's Creed: Bloodlines bude dle Jade spojovací článek mezi AC a AC2, hlavně v oblasti příběhu: „PSP hra je pojítkem, vysvětlujeme v ní celé příběhové pozadí (AC2). Hra pokračuje v Altairových dobrodružstvích. Když si ji zahrajete, tak pochopíte napojení na AC2 pro PS3, X360 a PC,“ vysvětlila trošku zmateně Jade Raymondová.