Za zpoždění Age of Conan mohou souboje
Opravdu chcete vědět, proč vlastně došlo k odložení vydání MMO Age of Conan až na březen příštího roku? Pokud ano, tak následujte tento odkaz, kde komunitní manažer Shannon Drake vysvětluje, proč vlastně hra potřebuje ještě pár měsíců vývoje. Abychom nemuseli celý dlouhý post opisovat, tak to zkrátíme. Za všechno mohou souboje, respektive celý soubojový systém.
Vývojářům prostě na základě ohlasu hráčů z betatestu došlo, že je sice celý soubojový systém vážně dobrý, ale trvá hrozně dlouho než hráči přejde do krve. Následujících pět měsíců tedy vývojáři nestráví překopáváním soubojového systému, ale jeho úpravou tak, aby do něj hráči rychleji a snadněji pronikli a mohli si hru užívat od samého začátku.
Podrobný popis toho, co přesně je na současné podobě soubojového systému špatně, najdete v tomto postu. Shannon v něm rovněž vysvětluje, že úprava soubojového systému (která zahrnuje úpravu každého komba, tvorbu nových klávesových zkratek, ikon, atd.) bude vývojářům z Funcomu trvat zhruba do vánoc. Zbylé tři měsíce si nechali na další testování a upravování. Jinak řečeno Funcom chce nechat upravený soubojový systém po jeho implementaci znovu otestovat, nasbírá od hráčů ohlasy a pak snad v březnu příštího roku bude hra odladěná a připravena ke spuštění.
Co se týče Xbox 360 verze Age of Conan, která měla vyjít do konce března 2008, tak úpravy soubojového systému budou mít vliv i na její termín vydání. Zatím není možné říci, jak velký vliv to bude, respektive jak velké zpoždění Xbox 360 verze AoC nabere, ale přinejmenším půl roku to bude určitě.