Zpět na článek

Diskuze: Za nezdar studia může dle Cliffyho politikaření

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Aleš Adam
Aleš Adam
Level 1 Level 1
5. 2. 2020 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anebo prostě udělali blbý hry.

KnedlikCZ
KnedlikCZ
Level 1 Level 1
5. 2. 2020 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo SnortyhoB je přesně ta osoba co se nedokáže kouknout do zrcadla

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
6. 2. 2020 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: Cliff Bleszinski nemá s Unreal Enginem nic společného. Dělal ho tým programátorů pod vedením Tima Sweeneho. Jak sám píšeš, (spolu)designoval hry Unreal a Unreal Tournament. Rozhodně neprosazoval UE. Ten se prosadil jako alternativa ke Quake Engine a jiným kvůli svému skriptovacímu jazyku, kolem kterého byl celý engine postaven. A mimochodem kterého se v stávající čtvrté verzi už zbavili. I když do určité míry tam pořád je ve formě nástroje pro vizuální programovaní. Ale hlavně se stal populární v minulé generaci, protože byl celkem brzy k dispozici na všech velkých konzolích.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
6. 2. 2020 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage: To arogantní hovado udělalo a hlavně prosadilo UNREAL ENGINE jenž dnes pohání 50% her. A jeden z nejhranějších multiplayerů všech dob UNREAL TOURNAMENT. Né UT3, ale UT1. Vždy byly na technologické špičce 3D enginů a soupeřili s ID software. První co měli 3D postavy ve videohře (před QUAKE). To je málo ?

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
6. 2. 2020 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Her vychazi hodne a pokud nejde o nejaky novinky v dobe uvedeni konzoli, tak musi byt aspon zajimavy, nechce se mi rikat dobry, protoze takovej ted moc neni.

Tyhle online veci jsou navic strasne nevdecny v tom, ze jakmile hra zacne upadat dostane se do rychle do spiraly.. ze ktery temer neni uniku, u single pomalejsi start jeste jde nejak rozdychat, nebo mensi a pravidelnejsi prodeje mohou hru uzivit. Samozrejme pokud se dari a naparej na to nejaky mesicni patlatky, nebo mikrotransakce, tak rejzuji.. ale drtiva vetsina takovych her nema dost koncentu a je to proste strasne repetivni, az na MMORPG, ktery uz se jednou 20 let porad stejne, skoro bez inovace.. a imerzivita se tam proste nemuze fungovat, jako u singlu, ledaze byste meli nejakou zamcenou hru a za jakykoliv veci proti roleplayi porad nekoho banovali..

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
6. 2. 2020 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim jestli tohle stálo za neúspěchem BOSSKEY, no rozhodně dnes hodně studií při vývoji ohýbá své produkty dle rozličných skupin lidí. To musíte mít ve hře ženu/muže, heterosexuála/homeosexuála/bisexuála/lesbu (+27 nově objevených pohlaví), černocha/bělocha/asiata/hispánce a jak ne začnou vám řvát "menšiny" na fórech.

Má rozhodně pravdu v tom, že za vývojem hry má stát diktátor, co má od začátku o projektu jasno, to už tvrdim dlouho. Jakmile, se začnete uprostřed vývoje hry za 50MEGA $ se ptát na fórech "A máme přidat další postavu ?", nebo "Máme nechat tuhle schopnost hlavního hrdiny ?" je jasný co vám z toho vyleze. UBISOFT. 7/10 technicky zmáklá šablonovitá pěkná písnička od Lucky Vondráčkový.

MaxLaMage
MaxLaMage
Level 1 Level 1
6. 2. 2020 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: Co myslíš tím Darksouls MOBA? Cliff na něčem takovém dělal? Pokud máš na mysli Paragon, .tak s tím Cliff nemá nic společného.
Jinak za mě je Cliffy arogantní hovado, který udělalo jednu dobrou hru.

ShadeHunter
ShadeHunter
Level 1 Level 1
6. 2. 2020 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V Epicu spravi originalnu hru Gearsy ktora pretlacila cover system do mainstreamu a v mnohych veciach nastavila trendy. Potom zalozi vlastnu firmu a s cim pride? “Darksouls MOBA”, kde len zobral 2 veci ktore v tej dobe boli brutalne popularne a siel robit kopirku. Nez to dokoncili tak MOBA bola uz za zenitom a prisiel Battle royal a “darksouls” bol skor len zbozne prianie ktore vsetci chceli robit ale malo komu sa to podarilo. Tak prisiel so skvelym napadom ze spravia “cool” battle royal zbachany za par mesiacov (vsak aj Epic spravil Fortnite battle royal za 2 mesiace tak preco nie). Za tie roky co robil na lawbreaker sme poculi od neho vela dovodov preco je tazke spravit uspesnu hru. Neustale znizoval cenovku este pred vydanim a podobne, ale nikdy sme nepoculi ako dovod nizka creativita, nahananie sa za tym co je zrovna v kurze a podobne.

Cliffyho mam rad, myslim ze mu vdacime za hodne a co som cital tak bol aj super sef vo svojej firme. Akurat mal trocha velke ego vdaka jednemu hitu ktory spravil a myslel si ze to bolo cele jeho zasluha. Je to proste Romero 2.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
6. 2. 2020 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage: Reagoval jsem na uživatele SHADEHUNTER, přečti si celou konverzaci a nenuť mě číst vše znovu a obhajovat jedno slovní spojení.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
6. 2. 2020 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShadeHunter: Jeho/jejich největším projektem je UNREAL ENGINE.

Kvituju to o "DARKSOULS MOBA". Všichni se totiž v určitej čas zbláznili a místo singleplayer hry, chtěli multiplayer služby, co jim budou sypat navěky. Je to údajně budoucnost her, no jak se ukazuje ani lidi jako CliffyB to nedokážou nastavit na vítězný projekt a krachu LAWBREAKERS vděčíme za to, že už tolik MOBA / HERO SHOOTERS nevzniká.

Reklama
Reklama