z-age-of-mourning-je-mmorpg-thrones-of-chaos
Novinka Z Age of Mourning je MMORPG Thrones of Chaos

Z Age of Mourning je MMORPG Thrones of Chaos

sleepless.

sleepless.

Reklama

Osudy některých her jsou skutečně úžasné. Platí to hlavně o těch, jejichž vývoj trvá několik let, vývojářské týmy si je přehazují mezi sebou a nakonec bývají dokončeny a vydány jenom kvůli tomu, aby se na ně po pár týdnech zapomnělo. Ukázkovým příkladem je MMORPG Realms of Torment, které bylo světu představeno už před pěknou řádkou let a mělo být už dávno spuštěno. Jenže vývoj hry v rukou rumunských tvůrců chvilku vázl, pak zase všechno šlo. Zkrátka a dobře, nikdo moc se spuštěním hry nepočítal. Všechno se změnilo, když došlo k přejmenování hry na Mourning a později Age of Mourning, kdy se do hry dostal nový investor a se spuštěním i dalším osudem hry to bylo rázem hned o něco růžovější. Jenže čas běžel a po více než roce je zase všechno jinak. MMORPG Age of Mourning se nyní jmenuje Thrones of Chaos a přestože to na obsah ani hlavní prvky hry nemělo žádný vliv, tak za jeho vývoje teď stojí nové týmy a společnosti. Konkrétně jsou dvě - Loud Ant Software LLC a Nuanced Entertainment LLC. Konkrétní termín spuštění Thrones of Chaos v této chvíli neexistuje. Údajně to však bude brzy, tak uvidíme. Zatím jsou k dispozici stručné informace o hře samotné, které pochází z nové homepage.

Thrones of Chaos je fantasy MMORPG zasazené do originálního světa, jenž připomíná raný středověk, který se právě nachází v období politické i rasové nestability. Hra nabídne stovkám hráčů možnost společně plnit questy v obrovském neustále žijícím a měnícím se světě složeném ze 4 území, nebo jenom zakládat gildy i skupiny a vést mezi sebou války. Přestože je hra určena stovkám hráčů, najdou si v ní to svoje i jednotlivci. Stejně jako jsou ve hře k dispozici čtyři území, tak budou mít hráči na výběr ze čtyř hratelných ras, mezi něž patří lidé, trpaslíci, elfové a orkové. Od každé rasy bude ve hře přítomen mužský i ženský charakter, což je nesmírně důležité kvůli dalšími rozvíjení rodiny a dále i rodu. Diky unikátnímu rodinnému systému totiž bude mít hráč možnost žít a hrát několik století herního času a sledovat postupnou proměnu herního světa z perskeptivy různých postav. Jinak hra nabídne dnešní standard v podobě možnost tvorby zbraní i předmětů, těžby surovin, chybět nebude několik druhů dopravních prostředků a hlavně systém vývoje postavy založený na skillech.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama