Xbox slibuje, že Starfield bude trápit nejméně bugů ze všech her Bethesdy
Šéf Microsoft Game Studios Matt Booty oznámil, že by Starfield měl být nejlépe odladěnou a nejméně zabugovanou hrou studia Bethesda. V rozhovoru pro podcast Giant Bomb potvrdil, že hru testuje prakticky každý QA tester, kterého Microsoft má k dispozici, a že se na odladění klade mimořádný důraz.
- Zástupci Xboxu slibují, že bude Starfield překvapivě odladěná hra
- Pracují na ní zástupy testerů
Reaguje tak na ne úplně pozitivní reputaci studia. U něj se v souvislosti s vydáním Skyrimu, Oblivionu nebo posledních Falloutů traduje, že je hra obvykle hratelná tak nějak napůl a dokončit příběh bez vážnějšího problému je v týdnech bezprostředně po vydání spíše otázka štěstí. U Starfieldu to ale dle Bootyho platit nemá. Autoři samotní už jsou podle něj mnohem zkušenější. Hra navíc měla po akvizici Bethesdy podstatně dřívější datum vydání a Microsoft zavelel, že musí dojít k odkladu a poctivému bugfixingu.
Taktéž přítomný Phil Spencer dodal, že se na testování a opravování hry podílí snad všichni dostupní QA testeři firmy. Projekt podle něj dosáhl původní tvůrčí vize a je na správně cestě být opravdu perfektně vyladěným projektem, který napraví reputaci Bethesdy.
Jde o velmi odvážná tvrzení. Starfield je totiž podstatně ambicióznější projekt, než kterýkoliv jiný v historii studia. Doufejme, že se sebedůvěra Microsoftu, Xboxu a Bethesdě nevymstí. Přesvědčit se o tom budeme moci už 6. září na Xboxu Series a počítačích.