Studio id Software se nepodílelo na úpravě soubojů ve Starfieldu. Autoři série Doom ale i tak významně pomohli
Během dubna se proslýchalo, že studio id Software vypomáhá s úpravou soubojového systému Starfieldu. Tato informace dávala smysl, není důvod, proč nevyužít služeb specialistů na first-person akce. Dle posledních zpráv tomu tak ale nebylo.
- Todd Howard vysvětlil, že studio id Software nepomáhalo se soubojákem Starfieldu
- Podílelo se na úpravách enginu, které se následně promítly v grafice
- Howard pochválil jejich další projekt
Skutečnost vyplývá ze slov Todda Howarda, který se k tomuto tématu vyjádřil v rozhovoru pro IGN. Ředitel vývoje sice potvrdil, že se studio id Software na Starfieldu podílelo, nešlo ale o soubojový systém.
“V případě čtvrtého Falloutu nám dali několik tipů, jak zvládnout souboje. U Starfieldu jsme si je předělali sami, máme z nich opravdu skvělý pocit. id [Software] nám pomohli spíše s grafikou.”
Howard následně vysvětlil, že z technologie sesterského studia převzali některé aspekty, díky nimž Starfield vypadá o něco lépe. Do vlastního Creation Enginu zakomponovali například motion blur a další vychytávky. “Opravdu nám to pomohlo, je to skvělé.”
Během rozhovoru se také krátce zmínil o dalším projektu, na němž nyní id Software pracuje. “Strašně jim fandím. Když jsem mohl vidět to, co nyní chystají… Nejsem tu od toho, abych o tom, mluvil, ale je to prostě…” Howard se evidentně na poslední chvíli začal kontrolovat, takže o projektu nakonec nic konkrétního neprozradil.