Xbox Series verze hororovky Quantum Error se zpozdí kvůli pomalejšímu SSD, vysvětlují autoři
Studio TeamKill Media koncem května oznámilo, že už je hororově laděná akce Quantum Error téměř dokončena, stále platí že by měla vyjít někdy během letošního roku. Autoři nyní vysvětlují, proč se opozdí verze pro Xbox Series.
- Studio TeamKill Media vysvětlilo, že Quantum Error vzniká přímo pro PlayStation 5
- Vydání na konzolích od Microsoftu údajně brzdí pomalejší SSD
V příspěvku na Twitteru opět zaznělo, že se vývoj blíží ke konci, hra nyní prochází finálním schvalovacím procesem. Autoři také chystají nové gameplay ukázky.
Hra v první vlně zamíří na PC a PlayStation 5. Verze pro Xbox Series se evidentně opozdí kvůli pomalejšímu SSD, který konzole od Microsoftu využívají.
“Začali jsme se zabývat optimalizací hry pro Xbox, ale bohužel to určitě bude chvíli trvat. Quantum Error byl vytvořen pro extrémně rychlý SSD disk konzole PlayStation 5, SSD disk Xboxu je o dost pomalejší, takže budeme muset něco změnit, abychom tento rozdíl v rychlosti vyrovnali.”
Dlužno dodat, že je v plánu také “downgradovaný” port pro PlayStation 4, ten ale dorazí s mnohem výraznějším odstupem.