Xbox chce víc skutečně exkluzivních titulů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Xbox chce víc skutečně exkluzivních titulů

Xbox chce víc skutečně exkluzivních titulů

Jiří Bigas

Jiří Bigas

15
Reklama

Šéf xboxové divize Phil Spencer nastínil, že Microsoft se odklání od strategie third party exkluzivit a místo nich chce nabídnout více exkluzivních titulů z vlastní produkce.

Phil Spencer hodlá podle svých slov nyní investovat do vlastních produktů a značek, které Microsoft přímo vlastní. Xbox si samozřejmě i nadále přeje udržet vřelé vztahy s dalšími vývojáři a vydavateli, ale platiti za exkluzivní práva k těmto titulům nebude v budoucnu už zdaleka tak často. Toto vše očividně prohlásil ve zřejmé narážce na časovou exkluzivitu titulu Rise of the Tomb Raider, který letos v listopadu vyjde jen na konzolích Xbox One a Xbox 360.

V prvním čtvrtletí příštího roku se nové dobrodružství Lary objeví i na PC, ale PlayStation 4 se jej dočká až s ročním zpožděním během Vánoc 2016. Mnozí fanoušci Xboxu za tento krok tleskají, řadu dalších ale popudil. A s ohledem na brzké vydání PC verze, kde je Microsoft pochopitelně také doma, je otázkou, nakolik se tento tah softwarovému gigantu osvědčí ve snaze přilákat k nákupu Xboxu dosud nerozhodnuté hráče. Do budoucna se ale podobných akcí nemusejí hráči zřejmě obávat.

Spencer rovněž znovu zopakoval svůj názor, že pokud jde o exkluzivní tituly, je tohle vůbec nejlepší rok pro Xbox v celé jeho historii. “Je skvělé mít Tomb Raidera v naší sestavě, ale investování do našich vlastních titulů, z nichž uvidíte více na Gamescomu, je teď jádrem naší strategie,” dodal Spencer. Sluší se připomenout, že značka Tomb Raider nadále patří společnosti Square Enix a Microsoft figuruje coby vydavatel novinky jen v případě verzí pro Xbox.

Mezi Spencerem zmíněné exkluzivity, které se mají objevit v Kolíně a na E3 přitom chyběly, patří pokračování open world akce Crackdown, Quantum Break od Remedy Entertainment a Scalebound od PlatinumGames.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama