World of Warcraft zavádí housing systém a chce překonat konkurenci
i Zdroj: Blizzard Entertainment
WoW Novinka World of Warcraft zavádí housing systém a chce překonat konkurenci

World of Warcraft zavádí housing systém a chce překonat konkurenci

Michaela Bartošová

Michaela Bartošová

Platformy Windows PC

Po dvou dekádách čekání dostává World of Warcraft propracovaný systém bydlení, který chce napravit chyby konkurence a nabídnout domov pro každého hráče.

Reklama


  • WoW zavádí housing systém, který má být štědřejší než u konkurence
  • Součástí budou například nekonečné čtvrti, když se zaplní, automaticky vzniknou nové
  • Čtvrti s domy budou rozdělené na veřejné, gildovní i soukromé pro různé styly hraní

World of Warcraft po 20 letech přidává bydlení pro hráče. Podle oficiálního oznámení to vypadá, že se Blizzard chce vyvarovat chybám, kterých se dopustily jiné konkurenční hry, hlavně Final Fantasy 14. Každá herní čtvrť pojme zhruba 50 domů, ale když se zaplní, automaticky vzniknou další, takže hráči nikdy neuvidí hlášku, že je vyprodáno. Systém nabídne tři typy čtvrtí, veřejné, gildovní a soukromé. 

Veřejné spravuje hra, do gildovní budou mít přístup, jak už název napovídá, jen členové gildy a soukromé zůstanou omezené na 50 domů. Velkou výhodou je, že při stěhování se stav domu uloží a hráč si ho může kdykoliv „rozbalit“ jinde, což je oproti FF14 obrovský rozdíl. Novinkou jsou i „Endeavours“. Jedná se o měsíční aktivity pro celou čtvrť, kde hráči plní úkoly od craftingu po raidy a získávají za to tematické dekorace. Počet úkolů se přizpůsobí velikosti a aktivitě čtvrti. Reakce hráčů na tuto novinku, která je u konkurenčních titulů již vcelku běžná, jsou vesměs příznivé.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama