World of Warcraft v nové aktualizaci přebírá funkci z Final Fantasy XIV
i Zdroj: Blizzard Entertainment
Novinka World of Warcraft v nové aktualizaci přebírá funkci z Final Fantasy XIV

World of Warcraft v nové aktualizaci přebírá funkci z Final Fantasy XIV

Michaela Bartošová

Michaela Bartošová

Platformy Windows PC

World of Warcraft se inspiruje u konkurence a zavádí systém pro úpravu hustoty kouzel.

Reklama


  • Nový systém hustoty efektů kouzel umožní zvolit mezi třemi režimy: vše, omezené a nezbytné
  • Změna zlepší přehlednost raidů a PvP a odlehčí počítačům při velkém množství efektů

Blizzard chystá významné zlepšení přehlednosti boje ve World of Warcraft. V rámci připravovaného updatu Ghosts of K’aresh dostane hra nový systém „hustoty kouzel“, který hráčům umožní nastavit, kolik efektů se má během nájezdů a dungeonů zobrazovat.

Na výběr budou tři režimy: Vše, Omezené a Nezbytné. „Vše“ zobrazí všechny efekty, „Omezené“ upřednostní důležité prvky, jako je AoE léčení, a „Nezbytné“ nabídne maximální redukci pro maximální přehlednost. Vlastní efekty hráče a klíčové animace zůstanou vždy viditelné, přičemž Blizzard slibuje další ladění zejména pro PvP režimy, kde je vizuální čitelnost klíčová.

Podobný systém už roky úspěšně funguje ve Final Fantasy XIV, kde pomáhá udržet vizuální přehlednost i při masivních efektech. Díky tomu mohou vývojáři vytvářet působivé animace bez negativního dopadu na výkon nebo čitelnost boje.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama