Wilson: „EA není pouze penězůchtivá bestie“
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Wilson: „EA není pouze penězůchtivá bestie“

Wilson: „EA není pouze penězůchtivá bestie“

David Plecháček

David Plecháček

13
Reklama

Výkonný ředitel Electronic Arts Andrew Wilson si v rámci B.C. Tech Summitu postěžoval na reputaci společnosti. Podle něj tato firma ve videoherním průmyslu symbolizuje „korporátní bestii, která se jenom snaží vytahat ze zákazníků peníze pomocí svých her.“

Alespoň to tvrdí tento jedenačtyřicetiletý rodák z australského Geelongu, jenž stojí v čele společnosti od září 2013. „Není to přesně to, co se společnost snaží dělat,“ říká. O co se ale přesně společnost snaží, neuvedl.

Pravdou je, že Electronic Arts nemá mezi hráči zrovna nejlepší pověst (koneckonců, většina velkých vydavatelů ji ale také nemá). Na druhou stranu, mohou jí být alespoň trochu ke cti služby, které postupně zavádí. Samozřejmě je řeč o EA Access, službě, která je již nějaký ten pátek dostupná na Xboxu One a nyní se rozjíždí i verze pro PC, díky níž si hráči mohou za poplatek hry vyzkoušet s týdenním předstihem a zahrát si zdarma (rozumějte za onen poplatek, ale bez další adicionální koupě) i takové pecky, jako jsou Battlefield 4 nebo Dragon Age: Inquisition.

Zároveň můžeme pozorovat i trend, který do tohoto průmyslu přináší čerstvý vítr - řeč je o podpoře menších studií, díky nimž se nám do rukou mnohdy dostanou takové nápadité kousky, kterých nejsou velká studia schopna. EA na loňském veletrhu E3 například uvedla titul Unravel, a jeho vydání se kvapem blíží. Yarny k nám zavítá už 9. února.

Pravdou však zůstává, že ani EA se nevyhýbá notné dávce placených DLC, které například čekají i listopadové Star Wars Battlefront. A co si budeme povídat, dodatečný placený obsah - respektive kouskování obsahu s vidinou následného zpeněžení - je to, co komunitě hráčů vadí nejvíce. Právem.

Jak to tedy s pověstí je? Myslíte si, že se ve strategii společnosti blýská na lepší časy, nebo je to stále ona bestie, která chce stále více peněz, více, než je únosná mez?


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama