Zpět na článek

Diskuze: Warhorse: Kingdom Come nebylo odloženo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Anunnaki
Anunnaki
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: myslim, ze byste vsichni meli jit do WH pracovat. Oni tam totiz rozhodne vubec ani netusi, jak ta beta vypada :-) (konec sarkasmu pro nechapavce)

A pokud vim, tak berou penize za predobednavky finalni hry. Pouze lidi co si priplati maji moznost nakouknout jim pod ruce a vyzkouset si betu. To, ze je to work in progress, ale lidi (hlavne "chytry" cechacci) furt nechapou.

Osobne si myslim, ze vydavanim EA si na sebe upletli bic...

Anunnaki
Anunnaki
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

šašci podemnou: ta hra není hotová. Moc rychle? Tak pomaleji.. t a h r a n e n í h o t o v á ! ! ! Možná už jste pochopili, že ta hra není hotová, tudíž je naprosto, ale naprosto mimo hodnotit jak vypadají animace, kamera při rozhovorech atd... A nejvíc mě dostává hodnocení grafiky z videa od někoho, kdo má hru bůhvijak nastavenou s Kickstarter prototypem, který musel hru prodat a vypadat co nejlepé (hlavně nic jiného kromě toho prototypu neměli).

Btw: hráli jste to vůbec nebo tu s vámi jen ztrácím čas?

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Souhlas, nevypadá to moc pěkně. Minimum lidí ve vesnicích, souboj dva na jednoho byl fraška a naprosto nechápu rozhovory. Postavy při rozhovoru jsou hrozně prkenné a vzhledem k tomu, že kamera se v tu chvíli přepne do pohledu z třetí osoby, to nepříjemně vynikne. Kdyby nechali pohled z první osoby jako v TES, hodně se to vytratí. Sice se mi nelíbilo, že v Zaklínačích postavy v rozhovorech střídaly jen pár animací s možná přehnaně rozmáchlými gesty, ale tohle je ještě o dost horší.
Na druhou stranu se mi moc líbí prostředí. jak detaily tak krajina jako celek. Možná je to tím, že česky vypadající krajinu ve hrách moc vidět není a působí na mě tak mile domácky (taky bydlím celkem blízko míst, kde se to má odehrávat).

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
24. 5. 2016 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odklad mě nechává (jako backera) zcela chladným. Odladit co to jde a datum vydání je mi šumák... Mám tady takové kvantum her, že se rozhodně nudit nebudu, i kdybych mermomocí chtěl ;) Hateeeeeeee!!!

xGeorgeXx
xGeorgeXx
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CryEngine není špatný, ale pořádně s ním umí jen jedno studio a to Crytek. Tedy i Turtle Rock s jejich Evolve vydali dobře vypadající a optimalizovanou hru, ale to je asi vše. Nový Homefront se předával mezi vývojáři jako horký brambor, takže není divu, že je technicky nedodělaný.

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Palmy: +1

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
25. 5. 2016 06:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anunnaki: Samozřejmě vím, že není hotová, nejsem idiot :)
Vyjádřil jsem své obavy. Obavy o zábavnosti či realizovatelnosti nějakého plánu přece člověk může vyjádřit klidně i na základě prostého oznámení toho plánu, tedy před jakýmkoliv zahájením vývoje. V tomto případě už vývoj docela postoupil, takže pro své obavy mám trochu větší důvod. Ale pořád to jsou jen obavy, nikdy jsem nehodnotil hru, natož nedejbože dokonce jako hotovou hru.
Nepsal jsem "KC v současném stavu je špatná hra" ani "KC je špatná hra". Psal jsem (jinými slovy) "Mám obavy, že tohle se jim nepodaří dotáhnout do zábavného a plně funkčního stavu. Ale přeju jim, aby se to podařilo".

Jestli to pořád nechápeš, už to nebudu znovu zkoušet. Ostatní viditelně pochopili.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anunnaki: Vůbec ti nedošlo co se snažíme říct, ale to mě po tvém zdejším výkonu moc nepřekvapuje :)

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anunnaki: Nastuduj si někde, co znamená trolling.
Malá nápověda: trolling není vyjádření názoru odlišného než názor osoby Anunnaki.

Lachtos11
Lachtos11
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podle mě to konzole nestíhaj muselo by to být hodně ořezeané tak počkaji až výjdou nové tím myslím ps 4.5 neo nebo jak se to vlastně jmenuje bo ta grafika je neskutečná v té hře a pochybuji že by to konzole stíhali v 60 fps

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom11: Souhlas.Divím se,že za takovou neoptimalizovanou ostudu už strejda Kim nestřelil na vývojáře raketku. :/

Palmy
Palmy
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Já když jsem se díval na reakce v zahraničí na tuto hru, přišli mě víceméně jako pozitivní a nadšené :-). A myslím, že si pro ně bude hlavní tahák (myslím pro Amíky) Cryengine, přece jen, všechno co je v Cryenginu je COOL viz ,,Homefront,, :D :D /ironic/

Palmy
Palmy
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě je zde ze strany nedočkavého publika spousta rozpaků, jestli si náhodou autoři neukousli příliš velký krajíc atd. Ale, já bych se na všechny různé předpovědi o této hře vykašlal, a zkrátka a dobře držel klukům z Warhose palce :-)... Na každý pád půjde, dle mého názoru, o největší Český pokus, od dob první Mafie, dobít globální herní svět a to jak na poli PC ,tak na poli konzolí a to samo o sobě je velká věc. Já osobně jsem ohromem jenom tím samotným prostředím té tehdejší doby,tak jak to autoři ztvárnili a rovnou řeknu, že toto je pro mě primárni důvod k pořízení hry - Walk simulátor. To, že tam bude děj,úkoly, bitvy, RPG prvky,atd..je už pro mě přidaná hodnota. Asi zvláštní přístup, ale mě to stačí v tomto případě :-)

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 06:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vavra.daniel: Dobrá :)

Lachtos11
Lachtos11
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 04:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dominátorek: předpoklad správný jen shoda jmen

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vavra.daniel: Předpokládám, že nejste onen vývojář Vávra :)))

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když se tu řeší jak moc je to tedy beta, i když si to sami mohou pojmenovat jak je libo, uvědomuje si někdo, že samotná hra nemusí vůbec odpovídat stavu, ve kterém je prototyp přístupný hráčům? Ten má podle mě akorát prezentovat, jak bude hra vypadat a jaké mechaniky nabídne.

Anunnaki
Anunnaki
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: je mi dost fuk, co se mi snažíš říct. V první řadě jsem reagoval na Ocelotra.. ty seš tu navíc

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anunnaki: Pokud se vývojáři s něčím prezentují, tak rozhodně není mimo to jakkoliv hodnotit. Na hru se pořád vybírají peníze, takže kritika je více než na místě. Samozřejmě není správné teď hru úplně odepsat a už se na ní nikdy nekouknout, protože jak říkáš, není hotová, ale zakazovat kritiku, jako se tady snažíš? S tím jdi někam.

A když jsme si ujasnili, že argument "hra ještě není hotová" je v tomhle případě nesmysl, tak jsi pořád nevysvětlil, proč jsou Tomovi obavy (pomaleji o b a v y) hovadina.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Souhlasím,nechme ale Vávrovi trochu času.Myslím,že některé z věci,co jsi jmenoval už ve hře nejspíše budou,jen nejsou optimalizované pro chod.Optimalizace všeho se totiž u hry dělá až jako poslední,proto za poslední 3 roky vyšlo tolik rozbitých her.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anunnaki: No já nevim TOHLE http://kotaku.com/my-ride-through-kingdom-come-the-medieval-rpg-with-no-1775884504¨ani náhodou nevypadá jako tohle https://www.kickstarter.com/projects/1294225970/kingdom-come-deliverance/description. Soustřeď se na interakci/kolize jednotlivých postav. Na large scale battles - to co je v KS traileru působivé je v betě skrumáž opilých bezdomovců.

Na závěr rada - když chceš někomu nadávat do trollů, pokus se své argumenty podpořit nějakými důkazy z internetu, působí to věrohodněji, než jen plácaní do prázdna ve stylu Šílené Viktorky od Splavu. Takhle si byl z mého harddisku příchozích zpráv vymazán dřív než si prošel firewallem.

Anunnaki
Anunnaki
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: názor @Ocelotr2.0 je tak mimo, že to musí být trolling (v tomto případě ale dost očividný).

No a tvůj názor jsem četl taky.. to není trolling, jen hovadina.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nemůžu jinak než reagovat dojmy ze streamované bety. Nevypadá to ani v nejmenším jako trailer, kterým Warhorse okouzlili Kickstarter.

Clunky to je to slovo, které mi z toho vychází a hra vypadá jako pre-pre-pre-alpha. Všechno je šíleně trhavé i na killer konfiguracích a takřka vše (až na souboje s mečem) působí šíleně nedodělaně. Jestliže někdo označil (já) Witchera 3 za clunky, popř. janky, tak tohle je Skyrim v nejhorších letech. Středověká vesnice obydlená roboty, kteří se přesně podle svého jména chovají, špatné animace všeho kam oko dohlédne. když budu hodně hodný, tak to vypadá zatím jako nedodělaný TES: OBLIVION. Neviděl jsem ve streamu jedinou věc co by vypadala jako v "target" traileru na kickstarteru, kdy Vávra tvrdil, že vše krom questů je hotové. Jak to tak vypadá, 2 roky si hráli se souboji s mečem a i ty (třeb přes svoji genialitu) nevypadají jako ten souboj na zelené pláni v KS traileru (co ostatní zbraně - viděl jsem asi krom meče jen řemdich). A jestliže člověk z Warhorse (tušim Bočan) nedokáže udělat souboj one on one pro diváka atraktivním, tak nevím kdo. Nechci brát soubojům obrovské nasazení, které museli WH věnovat jejich zpracování (a třeba i vnitřní hloubce - o čemž pochybuji), ale jestliže ty jsou pro laika hlavním tahákem, zatim koule mám. Čili, že by to bylo kulervoucí, to nemůžu říct. Zatim to působí jako šlofík po nedělním obědu.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mé dvě největší a bohužel pořád nijak nevyvrácené obavy:
- Takhle hodně realistické pojetí bude nudné. Krásné, ale nudné. Úkoly i bojový systém.
- Ten prezentovaný realistický a živý svět s osobnostmi a denním cyklem NPC nebude fungovat a bude plný bugů.

Sice doufám v opak (ačkoliv Vávru rád nemám, hře jako takové úspěch přeju), ale konkrétně v tom druhém bodě jsem si téměř jist, že to dokonale fungovat nebude. To je totiž IMHO nerealizovatelné v takovém rozsahu, v jakém si to přejí.

OnlyCORE
OnlyCORE
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celkově jsou datumy vydání nesmysly, na který by neměli brát vůbec ohled. Prostě až budou vývojáři spokojení s tím co udělali tak ať to vydají, a nedohání resty až po vydání.

Reklama
Reklama