Vývojáři z Avalanche Software nechávají nahlédnout za oponu vývoje Hogwarts Legacy
Výživnou ukázku z Hogwarts Legacy doplnil také pohled do zákulisí. Tvůrci ze studia Avalanche Software nabídli vlastní komentář k vývoji hry, na kterou se podle nich čeká zhruba 20 let.
- Autoři Hogwarts Legacy komentují proces vývoje
- O hře popovídal ředitel Alan Tew, producent James Cabrera a další
- Ukázka nabízí pohled na koncepty
Není žádným tajemstvím, že se v týmu pohybuje mnoho nadšenců do kouzelnického světa z pera J. K. Rowling. Producent James Cabrera hned v úvodu odkázal na knižní předlohu a filmy, které v něm probudily touhu Bradavice osobně navštívit. A právě tento zážitek chtějí hráčům naservírovat.
Ředitel vývoje Alan Tew dodal, že se snažili zajistit, aby všechny prvky obsažené ve hře působily autenticky. Zdůrazňuje, že je hra koncipovaná jako open-world. “Prostě jsme věděli, že nebude stačit pouhý pohled z okna Bradavic,” vysvětlil a dodal, že se snaží přinést odpovědi na několik palčivých otázek, které pravděpodobně trápí všechny nadšené fanoušky. Co leží za územím Zapovězeného lesa a Prasinek? Co se skrývá jižně od Černého jezera? “Cítili jsme, že na tyto otázky zkrátka musíme odpovědět.”
Na příběh dohlíží Moira Squier. Připomněla, že se hráči zhostí role studenta, jenž nastoupí rovnou do pátého ročníku. Hned zpočátku jsou tedy konfrontováni s jistou záhadou, tajemstvím. Hlavní postava je navíc citlivá na prastarou magii, skrývá v sobě potenciál k její kontrole, s čímž se pojí obrovská moc. Půjde zřejmě o jeden z hlavních motivů celého příběhu.
Výtvarný ředitel Jeff Bunker zase prozradil, že se autoři na začátku vývojového procesu znovu ponořili do knih, které v průběhu produkce přečetli hned několikrát, inspiraci samozřejmě čerpali také z filmů. K předloze se vraceli pokaždé, když se snažili navrhnout nové herní prvky a mechanismy. Někdy se ale museli spolehnout čistě na vlastní intuici, třeba při navrhování podoby mrzimorské společenské místnosti, kterou do té doby nikdo neviděl.
Moira Squier závěrem dodala, že hráči narazí na spoustu známých prvků (kouzla, lokace, třídy a tak dále), ve výsledku ovšem půjde o zcela nový kouzelnický svět.