![Vývojáři promluvili o krizi během vývoje Marvel’s Spider-Man 2](https://storage.googleapis.com/hrej2-cz/media/images/5bumunvl5q48iyb65053ceba9972490604624.webp)
Vývojáři promluvili o krizi během vývoje Marvel’s Spider-Man 2
Mohlo by se zdát, že se autoři Marvel’s Spider-Man 2 během produkce hry ani nezapotili, tak tomu ale nebylo. Během vývoje narazili i na krizové momenty.
- Kreativní ředitel Bryan Intihar poukázal na trable během vývoje Marvel’s Spider-Man 2
- Šlo například o vyhrocenou diskuzi s producenty společnosti Sony
O vývoji promluvil Ted Price, výkonný ředitel Insomniac Games, a kreativní ředitel Bryan Intihar v podcastu AIAS Game Maker’s Notebook. Intihar uvedl, že se tým v druhé polovině vývojového procesu ocitl v krizové situaci, jelikož vývojáři nebyli přesvědčeni, že budou schopni dosáhnout na stanovené kvalitativní standardy.
Během rozhovoru dokonce vyšlo najevo, že s producenty společnosti Sony na toto téma proběhla vyhrocená diskuze, která ve vývojářích evidentně probudila frustraci. Intihar dodal, že se neubránil emocionálnímu výlevu.
![Multiplayerový Spider-Man od Insomniac Games byl údajně zrušen](https://storage.googleapis.com/hrej2-cz/media/images/t95lf5qvm6hdmo465364a3d44786816564444.jpg)
Multiplayerový Spider-Man od Insomniac Games byl údajně zrušen
Jason Schreier přináší informace ohledně jednoho z projektů studia Insomniac Games. Multiplayerového spin-offu se zřejmě…
Následně prozradil, že musel nastavit jistý odstup, aby byl schopen přehodnotit stanovené cíle a upravit základní pilíře hry. Zatímco probíhal hovor přes Zoom, dělal si poznámky na ubrousek. A právě tyto myšlenky mu pomohly nastavit správný směr.
Marvel’s Spider-Man 2 nakonec v recenzích posbíral velmi pěkné známky, byť nedokázal získat ani jedno ocenění v rámci The Game Awards, a to navzdory hned sedmi nominacím.