Vývojáři potvrzují vyšší obtížnost pro DOOM
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojáři potvrzují vyšší obtížnost pro DOOM

Vývojáři potvrzují vyšší obtížnost pro DOOM

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

Reklama

Redaktoři Game Informeru v aktuálním čísle rozebírají chystané pokračování série DOOM, které si mohli zahrát a hlavně o něm mluvit s celou řadou vývojářů. Ti jim postupně prozradili zajímavé informace, týkající se obtížnosti, ale také příběhu či level designu.

Vzhledem k tomu, že je DOOM přímočará akční hra, zaměřili se vývojáři zejména na zpracování boje a v porovnání s videi, které jsme dosud mohli sledovat, nás čeká mnohem větší výzva. Záměrem je, aby hráči nevyhrávali snadno a byli tlačení do situace, kdy je zkrátka nutné změnit taktiku a nepřátelům se přizpůsobit. Zní to sice jako zbožné přání všech, kdo vytváří akční hry, ale kdo jiný by měl udělat krok kupředu, nežli vývojáři tak legendární hry?

Vedle akce by ale měl přijít ke slovu i příběh, ovšem ne v takové míře, jakou byste očekávali od jiných akčních her. DOOM opět předhodí bezejmenného mariňáka, ale nechá vás ve výsledku nasát mnohem víc z pozadí série, nežli tomu bylo v případě předchozích dílů, což zní dobře zejména pro ty, kdo doslova honí lore a chtějí vědět víc.

Poslední zajímavostí je zpracování jednotlivých úrovní, které na rozdíl od zmiňované akce rozhodně nebudou přímočaré. Vývojáři sní o tom, že hráči přijmou trochu toho old-schoolového level designu a pochopí, že ztrácet se v jednotlivých koridorech je s přihlédnutím k vyzobávání tajných lokací a předmětů zábava, která může mít svůj řád. Samozřejmě bude nutné tenhle aspekt vybalancovat, aby si hráči nepřišli jako v bludišti, ale vývojáři slibují, že hraní jejich hry bude zábava a nelineární prozkoumávání má smysl.

DOOM by měl vyjít v prvním pololetí tohoto roku, Amazon nedávno spekuloval nad červnovým vydáním, nic oficiálního ale zatím na stole není.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama