Zpět na článek

Diskuze: Vývojáři GoT nechtějí být zbytečně rozsáhlí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
5. 11. 2018 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Já myslím, že oba přístupy jsou validní a spíš záleží na tom, co chceš tvořit. Hra se silným příběhem chce komornější svět, který mu jde výrazně naproti. Sandbox dávající hráči absolutní volnost by se zase měl soustředit na tvorbu světa, který by dohromady dával smysl a do něj se pak dá naroubovat spousta epizodních příběhů, které nemusí být nosné, ale musí doplňovat atmosféru (tím nemyslím hromady fetch a seek and destroy questů).

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
5. 11. 2018 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obcas mi prace prijde velikost svetu a nektere ukoly samoucelne - kuprikladu ve Fallout 4 zaplava questu nekam jit, vystrilet to tam, navstivit zpatky osadu a ta tedka bude pomahat dane frakci.

Nekdy citim, ze nejprve nekdo udela svet, a pak se ho snazi teprve zaplnit necim, co tam hraci muzou delat, ale opacny zpusob mi prijde lepsi. Vymyslet aktivity a podle nich ten svet formovat.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
5. 11. 2018 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo souhlas, jsou hry kam se obří prosto hodí, třeba RDR2 velká plocha s možností spousty random eventů a pak jsou hry který ikdyž otevřený jsou spíš lineárnější jako třeba nový God of War, obě hry super, obě si uvědomujou jak velkej jejich svět má bejt, pokud si to samí uvědomujou vývojáři GoT tak jedině super

Reklama
Reklama