Vývojář z Midway osvětluje proč nemá rád PS3
O síle, která se skrývá v lesklé černé skříňce PlayStation 3 nepochybuje asi nikdo. Ovšem pro vývojáře, zdá se, není až tak jednoduché tuto sílu ukočírovat tak, jak by potřebovali. Minimálně se to dá říct o lidech z Midway, za něž mluvil v podcastu This Xbox Life Shaun Himmerick, který stál ještě donedávna na pozici výkonného producenta připravovaného titulu Wheelman. Doslova řekl následující věty: "Politicky nepříliš korektně by se dalo říci, že PS3 je jedna velká osina v zadku. Kdokoliv dělá hru, která nakonec vyjde na obou hlavních platformách (PS3, X360), tak ten ji vyvíjí přednostně na PS3, protože pokud to bude fungovat na PS3, tak je jasné, že to pojede i na X360. Pokud se na to podíváte hodně zjednodušeně, tak 360 má jeden velký kus operační paměti, ovšem PS3 má tuhle paměť rozdělenou na dva kusy, které jsou ale dohromady uplně stejné jako jedna X360 paměť. Ovšem protože jsou rozdělené, nemůžete je pro potřeby hry sdílet úplně ideálně. Tohle vás při vývoji bude štvát, bude vás to štvát fakt hodně. Museli jsme udělat hrozně moc práce na PS3 verzi právě kvůli těmto problémům s pamětí a renderováním hry, protože samotné procesy jsou prostě úplně odlišné. A je to samozřejmě těžší vyvíjet hru na PS3. Xbox je v základu takové hloupější a osekanější PC, což je ale pro vývoj hry skvělé, protože je mnohem jednodušší vyvíjet hry na PC." To zase bude plamenná diskuse...