Zpět na článek

Diskuze: Vývojář z Midway osvětluje proč nemá rád PS3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ellemenT
ellemenT
Level 1 Level 1
5. 3. 2009 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach jo :)

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už mi docházejí slova a směju se tomu, co tady čtu.
Ještě podotýkám, že vlastním jak PS3, tak i Xbox360.
Osobně se těším na Resistance 2, která mi přijde tento týden.
Killzone 2 jsem hrál jen demo a je to nabušená hra.

Glorif
Glorif
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Došly argumenty a tak už se můžeš zas jenom smát, u lidí tohoto typu co jen melou pantem a ničím to nepodloží je to obvyklé...

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glorif Speciálně na tebe se nebudu vyjadřovat.

Glorif
Glorif
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Ano, to je mi jasné, já speciálně od tebe nějaké konstruktivní vyjádření ani neočekával...

booob@seznam.cz
booob@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé, že si tu nikdo nevšiml jedné VELKÉ výhody X360. Tak ji, ačkoliv si myslím , že PS3 je lepší systém, nakonec uvedu sám. Totiž fakt, že Xb je defacto osekané PC a tedy i atypické hry, které různé firmy dělají na PC onl, se na Xboxu objeví a jsou tak dostupné lidem, kteří mají PC jen jako notebook s výkonem, který na ně nestačí. Takže pokud doma mají Xbox, snad si i takové tituly mohou zahrát. Asi bych uvedl například Spearfising, simulátor lovu pod mořskou hladinou, náročný engine na notebooky a stará PC, v XB verzi odpovídající výkonným PC... pro PS3 nevyvíjený, protože firma nepočítá s velkými prodeji ani moc s pirátěním, nejde o mainstream a tak jí zřejmě PC a XB prodeje stačí a do složitějšího vývoje pro PS3 se prostě nepouští.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@booob@seznam.cz Starý Xbox byl osekané pc. S novým už je to jinak, ale stále zůstává příjemnou platformou pro vývoj.

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Je lepsi pro vyvoj,protoze se dela podle starych postupu.PS3 je pocatek tech novych.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Ps3 a jeji vyvojarske prostredi + malo pameti + technicka podpora je crap.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Asi tezko spiš je PS3 krok vedle ako windows ME :):):):)

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Ano, horší dostupnost programování je krok kupředu. $0NY určuje novou cestu programování....HURÁ!

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Malo pameti??Haha.Proto ma Uncharted s KZ2 nejlepsi textury.:)

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Stejně nejlepší textury má Crysis, ME PC... takže klídek..

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Nenech se oklamat.:)

LOTROmaniac
LOTROmaniac
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konzole smrdí, kazí PC hraní a technologický pokrok v herních enginech.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LOTROmaniac No technologicky pokrok určite. Už mám dosť hier na gumenom UT3 engine chcem niečo nové nieco ako Cryengine2 :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A hele lidi dokonalost sama o sebe PS3 a Xbox360 :):) Som rád ze som PC hráčom. http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=31598&r=top

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 06:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak PS3, tak i Xbox 360 jsou vynikající konzole. Nebudem ani jednu z nich posílat do hnoje.
Stále věřím a pevně doufám, ze konečně z plejka někdo vycucá maximum.
Hráli jste hru Metal Gear Solid 4? S klidným svědomím tvrdím, že je to nejlepší hra na PS3 a nej hra next gen vůbec.
Killzone 2 Sony propagovala vynikajícíma videama, žal ta hra tak nevypadá, ale i tak je dost luxusní.
Hry, které přímo dělají vývojáři od Sony jsou na PS3 vynikající a v mnohém předčí xbox360.
Ale jsou tu i jiní vyvojáři a ti bohužel hry na PS3 stírají, viz. Lost Planet atd.
Čekám horkou novinku Resident Evil 5 a at se královna konzolí PS3 na mě nezlobí, ale tuto hru si chci vychutnat ve full HD na Xboxu, pač Capcom to zase na PS3 určitě posere, tak jak s vynikajícím titulem Lost Planet.

Haraba
Haraba
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Tak naposledy... xbox full HD nepodporuje, PS3 ano... máš to trochu popletený

Starky1983@seznam.cz
Starky1983@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Haraba je mu to nevysvetlis, ja mam vubec dojem jak to tu ctu ze Xboxari jsou dost zmateny narod :)

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Haraba Tak naposledy já: Xbox 360 full HD podporuje.Hry jsou dělané ve full HD a navíc k xboxu se dá koupit HD DVD mechanika, která prohrála souboj s BD mechanikou.
Lidi hrajete vy vůbec hry? Že vy jen o tom čtete recenze,hm?
Máte vůbec ty konzole doma?

gygant
gygant
Level 0 Level 0
26. 2. 2009 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Xbox je hloupější PC" - správně, Shaune!
"PS3 je osina v zadku" - jo, Shaune!

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vývojář z Midway osvětluje proč nemá rád PS3 :

Kdyz hru rozchodite na Ps3, jelo by to ve stejne grafice i na HW mobilu. Ale jinak, jinak si na vyvoj na Ps3 opradu nemohu stezovat :)

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
6. 3. 2009 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Tvoje ubohý narážky už tady stejně nikdo neřeší - u kriplů se na to teď díváme jinak....

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám ty konzole doma. Jen já nejlíp vím jak se věci mají.
Vy nevíte absolutně nic, jste jen utvrzení v nesmyslu.
Já jsem Bůh.

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Ne,ty nejsi Buh,jen obycejny magor.

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis A ty si zase Vyjebaná piča Mantis, co má místo mozku nefunkční kolečka.
A do Bohnic pakuj, ty 15 letej fagane.

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 06:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ještě jednou.
Vidím, že tady téhle diskuze se zůčastnily jen děti z mateřské školky.
Dyt vy vůbec nerozumíte konzolím a hrám už vůbec.
Takže nejnadupanější magor z Bohnic píše:
Přestatnte číst recenze, kupte si ty konzole, pač je ani nemáte doma, kdybyste je doma měli, tak jako já, tak byste nepsali, takový blbosti.
A nevím co pořád řešíte, za šest tu bude X720, ale PS4 už nebude, škoda, no.

Glorif
Glorif
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Vzhledem k tomu kolik blábolů jsi už vyprodukoval si troufám tvrdit že ti nebude více než 14 a tím méně už uvěřím tomu že vlastníš obě konzole. A člověk co napíše že Lost Planet 2 bude nejlepší hrou roku a posuzuje tak z jednoho traileru a toho že to vyjde časově exkluzivní na jeho konzoli je pro mě buď zaslepenec a nebo tupec. Tím více je poté směšná tvá poznámka "Dyt vy vůbec nerozumíte konzolím a hrám už vůbec"

kRuG.cZ
kRuG.cZ
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Nejseš ty nahodou Radim???Něco mi ho připomíná:D

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Nerozumime ty ses uplne mimo ty jelito z bohnic.

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naposledy tady píšu a toto:

XBOX360 je nejnadupanější konzole všech dob.

PS3 je nejnadupanější konzole všech dob, které Xbox dal na frak.

Mám je oba doma, porovnám hry, nejsem jak vy, ze hry nehrajete a jen se hádáte o blbostech.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Ok, doufám, že jsi skutečný chlap, dodržíš své slovo a toto bylo opravdu naposledy ;). Měj se a pozdravuj tatínka ;).

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Muzes presne definovat co myslis tim ,,PS3 je nejnadupanější konzole všech dob, které Xbox dal na frak.,,?myslim ze kdyby tomu tak nebylo, osobne bych neuvazoval o koupi (asi jako dalsich x lidi).takovyhle lidi miluju, chtej se hadat, ale vlastne nemaj ni co by rekli, nebo to nedokazou slusne napsat :).Tim porovnavam hry, myslis co presne?

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz A ty ses ten nejnadupanejsi magor,ktery kdy utekl z Bohnic.Btw nevsiml jsem si,ze by byl konec konzolove valky.Na to,ze mel xbox rocni naskok a stoji jako par rohliku jsou vysledky zalostne.

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fandové Gears of War, dejte si mě na xbox live do friend listu Nakamura1458. Dáme death mač,ne?

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každopádně je Sony v těžkýn hajzlu se svojí konzolí PS3.
Uspech se nekonal, jako tomu bylo u PS2.
Hry rozhodnou o existenci této konzole.
Ale tak či tak to Sony už nedožene.
Microsoft má hru na xbox, která prej definitivně pošle černou královnu do věčných lovišt.

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Ty tak nějak zapomínáš že Xbox má ten náskok jen díky tomu že vyšel o rok dřív. Podívej se na prodeje od launche: http://vgchartz.com/hwlaunch.php?cons1=XB&reg1=All&cons2=PS3&reg2=All&cons3=X360&reg3=All&weeks=156

A vítěz se určuje až v cíli, víme?

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy Tady už nejde jen o náskok. Pokud vím, tak ps3 chybělo jistou dobu 5 mil a teď je to o 2 víc.

risix
risix
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz PS3 se prodava stejne dobre jako PS2 ........., ty vědátore !

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix No... bohužel už ne.

REK.CZ@seznam.cz
REK.CZ@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Ohledne tve posledni vety (ty ostatni v tvem prispevku jsou klasicky fanboyovsky folklor): informacim tipu "znamej mi rikal", "nekde jsem cetl" nebo tvuj "prej" pripad samozrejme prisuzuji velkou dulezitost.
Lost Planet 2 mozna vypada dobre, ale zustan nohama na zemi. V pripade Capcomu neverim, ze xbox exklusivita vydrzi dlouho. Navic ti v dnesni dobe v hernim i filmovem prumyslu dokaze kazdej nouma sestrihat ukazky i z hovadiny tak dobre, ze nad nimi budes slintat. Takze nerikej hop, dokud jsi nepreskocil a dvakrat mer, jednou flamuj.

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Jakej mas nick na PSN? Mam takovej dojem,ze te mam ve friendlistu.

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Ktera prej posle CK hahahahah prosim info same kecy.Prej jedna baba povidala.

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Pises jak sony je v hajzlu, a na druhou stranu pises ze hry rozhodnou o existenci tehle konzole.Takove nesmyslne debilni kecy si nech pro brachu lykana.Uz ted ma sony stejne dobre exclusiv tituly jak ms.A tenhle rok ma dokonce i lepsi lineup sony,co k tomu dodat BUH VALKY SE VRACI,A VY BUDE JEN ZALOSTNE KOUKAT A BUDETE MIT CERVENO PRED OCIMA.A nemyslim jen kratose bude toho vic.

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hanzz027 Snad červeno, ne? :)

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy Tak jo.

busines
busines
Level 1 Level 1
3. 3. 2009 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Mluvci PR sekce M$ zase dorazil s neskutecnou hovadinou.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
2. 3. 2009 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkratka Ps3 na Blu Ray, ma defaultni HDD, ma nadpozemsky vykon, ale stale nevychazi nic, co by dokazovalo, ze ji to k necemu je. Zadne kvalitativne o tridu vys pecky nevychazeji a all platform hry jsou na ni naopak nejhorsi.

Jediny futureproof je tedy v tom, ze si TED koupite drahou konzoli, a cekate jestli se ZA PAR LET situce nezlepsi.

Pak je ovsem otazka, proc si ji kupovat, kdyz stroj za 4000 zvladne to same a jeste vam zbyde na kupu her.

busines
busines
Level 1 Level 1
2. 3. 2009 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Zvladne to same?:)

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
2. 3. 2009 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Xfans tomu veri...

busines
busines
Level 1 Level 1
2. 3. 2009 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Uz jen Lykan a par slabsich povach.

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stále tu čtu jen dohadování a dohadování.
PS3 je mašina, tak proč na té černé mašině nevypadá Resident Evil 5 nebo Dead Space aspon o 40 procent lépe?
Proč Capcom na PS3 doslova pohřbil Lost Planet a na Xboxu to šlape jak hodinky.
Viděli ste už video k Lost Planet 2 na xboxu? Capcom má novej engine a ta hra bude fakt bomba.
Ruku na srdce, pokud vývojáři nezkrotěj PS3, tak xbox bude vždy slízávat smetanu.

busines
busines
Level 1 Level 1
2. 3. 2009 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Co to meles?Ty hry se delaj primarne na X360 a tohle je jedinej duvod $$$

booob@seznam.cz
booob@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jistě, že je výhodnější, když jde vyvíjet jednoduše. O tom se vůbec nepřu. Domnívám se, že to prostě vyplývá z koncepce těch dvou strojů. Xbox 360 je stroj na krátký běh. Vydaný na konci roku 2005, životnost byla plánovaná na 5 let s tím, že 2010-11 tu bude XB720. PS3 je stroj , který tu je od konce roku 2006 s plánem na DESET let... tedy dvojnásobek času. Xb si získal větší úspěšnost, než se čekalo, bude tu tedy déle, patrně. Ale nicméně nejpozději 2012 je tu nový stroj. U PS3 předpokládám na základě jednoho zajímavého článku, že se bude výkon "odemykat". Tak jako u PSP nejprve procesor běžel 222 MHz, přišel FW a najednou to bylo 333 Mhz. Je možné, dokonce pravděpodobné, že se v určité části cyklu objeví FW, který odemkne možnosti Cellu, nebo jednoduše softwarové nástroje, které umožní mnohem vyšší výkon. Když někdo dělá konzoli na deset let s vědomím, že konkurence brzy nasadí výrazně silnější HW, tak je v tom nějaká kulišárna. Zatím PS3 jasně držela krok s XB a ted se začíná odpoutávat. V tom bude právě ta složitost programování. Dosud známá jen interním týmům, která se pak dostane ven. Můj odhad. U PS2 vzpomente opravdu na God of War 2, snadno držel krok s prvními XB a PS3 hrami, stejně jako svého času u PSOne takové Vagrant Story drželo v pohodě krok s prvními PS2 tituly. Nemluvě u PS2 o Shadow of the Colossus. Fenomén. Obří svět, dostupné každé místo, veškeré technologie hi end PC té doby... vřele doporučuji http://edusworld.org/ew/ficheros/2006/paginasWeb/making_of_sotc.html

viz. HDR, Blur, self shadow, stencil shadow, particle effects..Fairy shader, atd. atd. už jen sám fakt, pohybujících se monster, po kterých se pohyboval hrdina, tedy po povrchu neustále měnícím tvar, přesto se pohybujícícm krajinou... jsem moc zvědav na Team ICO projekt na PS3... a vůbec nepochybuji o tom, že PS3 bude schopná držet krok s novým Next Xboxem....a ten s ní , pro změnu ve složitosti vývoje...

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, ale uz sem to jednou psal a musim to napsat znovu, pac ste tu vsichni tak zahledeny do svyho tvrzeni a svyho presvedceni, ze vubec nemyslite.

DELAT NECO SLOZITE, KDYZ TO DE JEDNODUSE je blbost. Pac to STOJI PRACHY, o ktery de predevsim. Takze je sice fajn, ze PS3 je vykonove silnejsi, ale kdyz je pro vyvojare zbytecne slozita, tak se sama pripravuje o mozny kvalitni hry a tim padem i o zakazniky a tim padem i o penize

HellRider29
HellRider29
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Jenže zamysli se nad tím, každá nová technologie je složitější. A čím větší výkon, tím složitější věci jsou. Vem si třeba auta. blbá Fabia 1.2 HTP tři válce a relativně jednoduchý motor. A srovnej si to třeba s Bugatti Veyron 16.4 brutální 16ti válec který se se složitostí motoru z Fabie nemůže rovnat. A tohle je přesně ta samá situace

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HellRider29 ale ty zas nechapes o cem mluvim ! ja netvrdim ze je Xbox lepsi protoze je jednodusi, nebo min vykonej.. ja rikam, ze slozitost je pro vyvojare velika nevyhoda.

HellRider29
HellRider29
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Jasně, ale co jinýho maj dělat? Nové technologie jsou vždycky složitý a chce jistý čas než se s nima naučí pořádně pracovat. Někteří už se to naučili a neřeknou proti složitosti PS3 ani slovo, jelikož už ví jaké jim dává obrovské možnosti, ale ty co se to nebyli štont naučit tak dál vesele rozhlašují jak je PS3 strašně složitá a nevyplatí se na ní vyvíjet hry. Jenže takhle sami sebe připravují o zákazníky, prakticky si hážou klacky pod nohy.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vývojář z Midway osvětluje proč nemá rád PS3 : Ps3 je proste shit.

Gabe Newel (Valve) : Ps3 je ztratou casu kazdeho z nas.

John Carmack (ID Software) : Na Xboxu je mnohem jednodussi delat kvalitni hry.

loifd
loifd
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Vyvojari z midway=debilove co delaj sracky a nerozumi tomu.

Gabe Newel=Tlusta hromada speku.tuk mu leze i na mozek,coz je hodne videt.
John Carmack=Protoze je to lacina a obycejna konzole.

..Ryba..
..Ryba..
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@loifd ne není običejná ale herní:)

loifd
loifd
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@..Ryba.. Obyc bila herni krabice kde sou schnile jablka a hrusky.To vse ridi Mrkvosoft.

..Ryba..
..Ryba..
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@..Ryba.. nikde sem nečet že by tam byli jablka a hrušky a myslim že se to menuje microsoft:)

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@loifd "debilove co delaj sracky a nerozumi tomu." Protože dal dohromady větu/souvětí, kterým (normálním lidem) srozumitelně vysvětlil, proč dává přednost jinému vývojářskému prostředí? Protože to tvůj pokus o mozek odmítá pochopit? Well, tohle nedělá debily z midway alébrž z tebe, ťuňťo.

loifd
loifd
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Ze vsech xbox fans mi je na bliti.Nejvice z blykana a toho debilka hlavacka,takze ted uz nic psat nebudu a budu cist ty ...... co psali xboti.PS3 vladne svetu. FUCK OFF xbox fans

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Tomu, že už nic nenapíšeš, nevěříš ani ty sám .-)

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Ale víš co, každý PS3fans ví že tohle jsou jen idioti a oni ví o programování mnohem víc. :)

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Asi jako Vy.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Asi jako Vy. To je vše ? Od Tebe jsem čekal mnohem víc.

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Co ti k tomu mam vic napsat?:) Vse podstatne je nize.Ted jdu na KZ2.:)

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Vyvojari z Midway:"My vime,ze nedelame kvalitni hry,ale pracujeme na tom."

Gabe Newel (Valve):"Dekujeme novinarum,ze nadhodnocuji nase hry.Novy postupy se nam ucit nechteji,ale dekujeme za Vase penize (1$/1Euro)."

John Carmack (ID Software):"...a proto budou X360 hry osekanejsi nez u konkurence."

loifd
loifd
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Nebo tak.

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Ad Midway - Nemůžu se zbavit dojmu, že krachující Midway by se jen tak "ze srandy" připravila tímhle prohlášením o kus trhu a pár set tisíc prodaných kusů (kor v nynější finanční situaci), kdyby pro to opravdu neměla důvod...

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Kvalitní!

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Kdyz jsou vyvojari lini a neumi to,nezbyva jim nic jineho,nez o PS3 rict ze je shit.
O to vtipnejsi je,ze pskove exkluzivity od elitnich vyvojaru vypadaji mnohokrat lepe jak vytvory techto lenochu.To se pak neni na co vymlouvat.

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis Zrovna Gabe Newel a John Carmack mi nepřijdou jako lidi,co se bojej složitýho programování a náročnejch ukolů...a jmenuj nějaké to skutečně špičkové studio co děla na PS3?

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Naughty Dog,Insomniac,Guerilla,Polyphony Digital,Evolution Studios,Kojima Productions,...

REK.CZ@seznam.cz
REK.CZ@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Naughty Dog a jeho rok stara hra Uncharted, ktera DODNES nebyla technologicky prekonana zadnou xbox hrou.
Guerilla a jeji novinka Killzone 2, nejkvalitnejsi konzolova FPS a muzes nesouhlasit, na to mas samozrejme pravo, ale budes si lhat do klobouku.
Insomniac a jeho Ratchet & Clank, nejlepsi konzolova 3D chodicka + Resistance 2, kvalitni FPS s nejpocetnejsim onlinem na konzolich.
Vsimni si, ze jakmile je hra PS3 exklusivni, nemaji xbox hry stejneho zanru absolutne narok.
Uplakane firmy s Valve a jemu podobnymi v cele by se mely od techto vyvojaru ucit.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ JJ, proste PS3 exkluzivni hry jsou mnohem kvalitnejsi. Jenze tyhle xfans nikdy nehrali tak to nemuzou vedet.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Uncharted - Třeba Mass Effect, Viva Piňata...
KZii-Možná kvalitní ale hra se točí i kolem jiných věcí. Mě tam třeba nesedla ta grafická paleta.
RatchetAndClank je už ohraný, navíc nuda...
R2- Jednička byla lepší...
A Valve je mnohem zkušenější než tyhle studia...

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ TarguMures: No to jsou opravdu presvedcive argumenty proti tem hram...
Takove valve je sice firma, ktera umi udelat kvalitni hru, ale jejich zlaty vek byl na PC, ktere dneska moc nevydelava a ponekud exoticka architektura PS3 predstavuje mnohem vetsi vyzvu nez programovani na PC. A kdyz se chce tak to jde, jak dokazuji ty studia co jmenoval Rek.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Ty Studia se primárně zaměřují na PS3 :Insomniac a Guerilia jsou interní. U Naughty Dog si nejsu jist. Kojima těch her moc nevydává takže zaškatulkovat ho někam je blbé, Polyphony Digital a Evolution mi nic neříka :-)

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Targu:Polyphony - serie Gran turismo
Evolution - Motorstorm
Naughty dog je interni firma,Insomniac vydavaji hry na PS3 z loajalnosti.
A Valve je mrtvy.Uz par let nevydali poradnou hru.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ L4D je kvalitní hra(To vy ale neznáte), pak Portal, Orange Box...

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Ne,L4D je dobra obycejna budgetovka.To mas pravdu,to nezname.
Orange box je jen recyklace ($$$) stary hry.
Portal je kvalitni hra,a to je vse.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Obyčejná , ale pekelně zábavná.. ( I když vy máte nejraději 50 000 polygonů na člověka xD)

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Zabavna?Hm,tak to potom jo...Je tady nekde smajl na krouceni hlavou?:)

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Asi si to nehrál viď ?

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ "Orange box je jen recyklace ($$$) stary hry."
a proto je to tak caso hodnoceny jako jedna z enjlepsich her vubec?
nerad tydle argumenty pouzivam, ale tady se jinak neda....

tvoje argumenty sou upe stejne demagogicky, jako argumenty xfans.. nemate si co vycitat. nikomu nezazlivej, ze ti kritizuje killzone. kdyz sam kriziujes vsemozne overenou kvalitni hru.

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Jo,na PC.
A ty si hral R2,KZ2,Uncharted,Heavenly sword,Ratchet and Clanck,MGS4...?

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Hamt:precti si to znova.
"L4D je dobra obycejna budgetovka"
Pokud vim,Orange box je jen Half life 2 +.Jen ryzovani penez jako ruzny trapny edice s MGS.Nemluve o 1$/1Euro.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Orange box je:
Half life 2 + HL2 episode1 + HL2 epizode 2 + Portal + TF2

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Hamt:no,vidis.:)

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ myslis ze t je rejzovani? me by prislo vetsi rejzovani kdyby tam HL2 a Ep1 nedali.. pac dybys pak chtel Ep2 musel bys kupovat 2 dalsi hry.. to ze to tam je je uplne super krok... nevim jak si na to nekdo muze vubec stezovat

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Ano je.Stejny je to s MGS.Valve je mrtvy.Opravdu povedena hra byl HL2,od ty doby nic.Na PC me zajima uz jen Blizzard.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis Oznacit Johna Carmacka a Gabe Newella za line vyvojare chce hodne neznalosti. Gratuluji, vladnes silou ignorance.

Btw elitni vyvojar je podle Tebe ten, ktery je placeny Sony?

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Je to ten,kterej neremca a dela poradny hry (Criterion,Infinity ward).

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Infinity ward sou ty pepci co splacali ten nesmysl jemenem Call of Duty 4 ?

busines
busines
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Asi jo.Co je ale potom L4D za stejny penize.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis Pry lenochů :) Nemas neco s krevnim obehem ? Nejak se to nedostava smerem k mozku, coz je potreba.

Nebo to je vrozene ?

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Začínám být na slovo "plejko" alergický....

LOTROmaniac
LOTROmaniac
Level 1 Level 1
28. 2. 2009 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hlavacek85@seznam.cz Já zas na slovo "konzole". Spíš to začínám považovat za hooodně sprosté slovo :-)

booob@seznam.cz
booob@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro majitele obou konzolí je to celkem prosté :-) řeč byla o tom, co je lepší. Ale já se přiznám, že na XB mám pouze to, co je tam exkluzivní, tedy oboje Gearsy, přestože mi první díl na PC vypadá lépe, nechal jsem si i na XB. Lost Odysseu a Mass Effect. Jinak jsem nenašel jediný důvod (Halo 3 jsem měl, nemám)... rozdíly mezi verzemi XB PS jsou tak miniaturní někdy lepší tam někdy tu, že já dávám přednost PS verzím
1) PS3 je spolehlivější, bude mít déle servis, bude tu déle.
2) online je zdarma, proč bych měl ročně platit přes litr Msoftu? Považoval bych se za blba.

Chápu, že tam najde někdo více her, co mu stojí za to, já ne... a kde jsem měl Xb verzi (Assassin, dostal jsem ho) vyměnil jsem v bazaru za PS3 verzi. Jelikož mám za sebou jeden RROD vím, co dělám......

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stále to stejné dokola.
Já mám ve všem jasno. Hry co vychazejí jen na plejko si budu hrát na plejko.
Hry, které vycházejí jak na xbox, tak i na plejko, budu hrát výhradně na xboxu, pač to bude na xboxu vypadat lépe.

Já jsem příznivce jak plejka, tak i xboxu.

booob@seznam.cz
booob@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chce se mi říct: Pařmeni všech zemí.. polibte si... ale ok, to by se nehodilo.. ale že by se někdy pařmeni spojili to je iluze. V tomto kole je válka mezi Xb a PS3 naprosto šílená. Wii úplně vypadlo z diskusí, protože je to hračička s pár zajímavými tituly... a mamky s Wii fit atd. holt nediskutují :-) PC vs konzole víceméně taky... takže už dávno neplatí konzolisti spojte se proti peckařům... dneska se válčí Sony vs. Msoft.. a furt a furt. O rozlišení, o detaily na multiformátech... prostě o každou kravinu, jen na HRY se nějak zapomíná. A tady je přitom klíč ke všem sporům. Kdo má lepší ONLY hry.. u kterých JASNĚ ví, že budou jen na jeho systému. A i když MS kupuje leckde časové exkluzivity, vlastní studia je TRAGÉDIE.. btw. nakonec to stejně je i na PC... takže v tom podstatném vítězí PS3... protože Sony má studií hafo a hlavně si pomáhají, viz. například ted chystaný GoW 3, na kterém maká Sony Santa Monica, Insomniac a Naughty Dog... to je prostě ono... hlavně Sony studia a Sony blízká studia s PS3 umí, protože dělají jen na ní.. a podle toho to taky vypadá, viz. Uncharted, viz. KZ2, viz. Siren, do budoucna viz. Unch 2, GoW 3, Heavy Rain etc. A tady prostě fakt je to vítězství PS3...

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Popis produktu - X360 XBox 360 Elite

XBox 360 Elite je nová řada konzole Xbox 360 v černém provedení. Xbox 360 Black je určen zájemcům o luxusní konzoli, kteří potřebují větší harddisk než má Premium verze, nebo HDMI výstup. Xbox 360 Elite tak dosahuje prakticky všech parametrů konkurenční konzole PlayStation 3. Balení Xbox 360 Elite obsahuje 120GB Harddisk, bezdrátový ovladač v černém provedení, headset v černém provedení, HDMI kabel umožňující zobrazení až v 1080p, kompozitní kabel a měsíční účet Xbox Live.

A už tu nepište nesmysly, že xbox nepodporuje full HD rozlišení u her.
A PS3 zatím co vím udělalo jen asik tři nebo čtyři hry ve full HD, zbytek her je jen v HD.
Pro mě jakožto majitele full HD tv si radši zahraju gru na xku ve fulku.

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Většina her co mám doma je 1080p

E-bomba@seznam.cz
E-bomba@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Peterka priznej barvu (zelenou) :) ze ty to hrajes na crtv ? :)) Temer zadna hra nepodporuje 1080p ani na X ani na PS3 vsechno je to upscaling proste proto ze vyvojari setri a ja se jim ani nedivim pac i kdyby tam FullHD bylo tak to vecina hracu stejne nepozna vecina hracu totiz nepozna 1080p ani kdyby je do rite koplo Peterka je zivej dukaz :) a na X to ani jinak bejt nemuze jak by se jim to 1080p na to dvd asi tak veslo ?

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@E-bomba@seznam.cz OK. Peterka se přiznává. Peterka má rubínovou černou televizi Samsung LCD LE40A656 model.
Tak jako divil by ses jakej je v tom převzorkování obrazu hd a full hd rozdíl.
Navíc já se pohybuju v branži jak LCD a Plazem, tak také i v konzolích, pač to prodávám a mám moře času konzole zkoušet na nejmodernějších plazmách a lcd.
OK bavme se jen už o upscalinku. Xbox ho má na 1080 p skoro ve všech hrách a v porovnání s plejkem to vypadá jak na plazmách, tak i na lcd daleko lépe.
Navíc plejko má problemy vubec to prevzorkovat do full hd, viz hra Ratchet and Clank: Tools of destruction.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz bezdratovy ovladac na tuzkaceXDD.ano blykanuv futureproof.
mesicni ucet na live-ooo ten ms je na nas ale hodnej.da nam mesic hrani zadara a navic si muzem stahnout vsechny hry jelikoz live je podporovany v čr:DDpche to urcite.

navic oznacit xbox za luxusni konzoli je urazka slova "luxusni".

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Za 200kč si můžes koupit dobíjak co se nabíjí i během hraní ... a já si původně myslel že mi tužkáče nebudou vyhovovat,a ted mi vůbec nevadi...vydrž je takovejch 50 hodin

loifd
loifd
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Presne mas pravdu gore.

HellRider29
HellRider29
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz HDMI kabel umožňující zobrazení až v 1080p

Tohe má být jako důkaz o tom, že xbox podporuje full HD? Abych řekl pravdu, tak jestli je to tak, tak full HD umí i můj telefon

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HellRider29 U několika her, které jsem hral na plejku, byl upscalink do fulka zobrazen s chybami.
Třeba, když jsem hrál Ratcheta na plnné rozlišení, tak to plejko nestíhalo a ta hra mělo vespod pruh a sekalo se to.
Tak k čemu má plejko BD mechaniku, když neuměj udělat hry ve fulku. Dyt ani nevyuzivaj kapacitu BD disku.
Sony prostě zaspalo ve všem a Xbox360 a hlavně Nintendo Wii, konzolui PS3 drtí.

loifd
loifd
Level 1 Level 1
1. 3. 2009 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Konzolu ps3 drti.KRETEEENE

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peterka14@seznam.cz Tož samo že má. Neříkaj ně, že tu nějaký psfan říkal, že ne. Páč má Xko několikrát víc titulu podporujících full HD než ps3.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Ale no tak Hihi. Xbox do 1080p jen upscaluje. Nativně vám na tom , kromě dvou jednoduchých her a nějaké arkády z Live v reálných 1080p nic nepojede.

Seznam native 1080p her pro Xbox360
Wolf of the Battlefield Commando 3 [Xbox Live Arcade]
Feeding Frenzy 2 [Xbox Live Arcade]
Portal [Xbox Live Arcade]
Boogie Bunnies [Xbox Live Arcade]
Street Home Court
Virtual Tennis 3

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek No nebudu se s tebou hádat. To už nemá cenu.
Říkáš, že xbox hry do fulka upscaluje, ok to je tvoje tvrzení.
A PS3 neupscaluje do fulka vlastně vůbec nic, pač 95 procent her na PS3 je jen v hd rozlišení - 720p. K čemu vlastně má PS3 BD mechaniku,hm? Na co ji má?
Xbox aspon upscaluje do fulka. VIVA LA XBOX360.
A navíc bez chyb.
U několika her, které jsem hral na plejku, byl upscalink do fulka zobrazen s chybami.
Třeba, když jsem hrál Ratcheta na plnné rozlišení, tak to plejko nestíhalo a ta hra mělo vespod pruh a sekalo se to.
Tak k čemu má plejko BD mechaniku, když neuměj udělat hry ve fulku. Dyt ani nevyuzivaj kapacitu BD disku.
Sony prostě zaspalo ve všem a Xbox360 a hlavně Nintendo Wii, konzolui PS3 drtí.

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 No psal tu jeden pisatel, že xbox nepodporuje full HD ve hrách. A že my, co vlastníme xbox, že jsme prej zmatený.
Konečně se ozval pařan, tím myslím tebe, který ty hry hraje jako já a ne nejaky typek či typci co jen o tom čtou a nevlastní doma ani plejko a ani xbox.
Já mám doma jak plejko tři, tak i xbox360 a radši si zahraju hru na xbox, pač je většinou ve fulku než, abych ju hrál na ps3 jen v HD, když mám full hd televizor.

booob@seznam.cz
booob@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 2. 2009 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeví se mi jako zajímavý žert říkat o sobě, že jsem majitelem PS3 a tvrdit, že na PSN je 15 dem vs 150 na Xlive. Milovat inetové zkratky, řeknu LOOOL.. takhle jen krčím rameny. Plné hry na PSN jsou HRY ne blbiny, logicky jsou za peníze. To už tak chodí. Doby, kdy Xlive překonávalo PSN vzala voda voděnka...
Multiformáty souhlas... nastejno..
Sony only hry více než Xb only hry...
Ovladač se nevužívá nijak šíleně, ale myslím, že akorát. Nikoho to neprudí, naopak příjemné featurky.. viz. třeba v Mirrors Edge udržování rovnováhy totéž v Uncharted, nemusí se vždy s ním vrhat koule jako v Hight Velocity Bowling či řídit draci jako v Lairu.
Píšu to sem z PS3, běžící na Linuxu, v pohoděnce, v klídku, pak reset a jdu hrát. Nepsat si zrovna něco do školy, tak stačilo rovnou z browseru PS3 default.. Také výhoda. BR filmy jsou pro mě velkým +
Do hnoje PS3 leckdo posílá, nějak se jí tam nechce a na trhu bude výrazně déle než XB. Uvidíme časem, až HW XB vydechne a PS3 bude dále a dále vydávat výkon s klidem vedle XB720... chce to čas.... jediný problém PS3.. to zatracené zpoždění startu...

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
26. 2. 2009 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@booob@seznam.cz A kolik mas tech BR filmu ?

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Jé, ahoj Lykane - já myslel že už na hrej nechodíš, když mi ani na PM neodepisuješ, vydím že tě to prudění pořád nepřešlo - ach jo... ale teď sem na netu četl, že jsou lidi, kteří jsou schopni platit za to že ze sebe někdo udělá lempla, nechceš to zkusit - budeš v balíku
PS: Hrál sem u kámoše Killzone 2 a asi si koupím PS3 - přežiješ to?

peterka14@seznam.cz
peterka14@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 2. 2009 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No aby do hnoje neputovaly obě dvě konzole.
Sice se Microsoftu za net platí, ale je na Xbox live ke stažení asik 150 dem a kolik si stáhnu přes PS3 store? No tak možná deset procent. Hry tam nabízejí ke stažení za peníze.
Internet má jednoznačně na jedničku s hvězdičkou zmáknut Xbox 360.
Blu ray mechanika - hry nevyuzivají vůbec kapacitu tohoto média, Sony je vydává na BD jen proto, aby se nemohla konzole flešovat. A flešnout BD mechaniku, kdo by se s tím drbal.
Hry - Jen od Sony computers jsou kvalitní a předčí někdy Xbox, jinak je to všechno stejné.
Spolehlivost - PS3 je spolehlivější, Xko se pořád nějak kazí.
Pohybový senzor ovladače PS3: škoda, že v těch hrách je využit jen asik ze dvou procent.
Do hnoje bych Xbox neposílal, možná tam skončí PS3.

Reklama
Reklama