Vývojář prozrazuje, čím se bude lišit remake Oblivionu od původní hry
Informace od bývalého zaměstnance studia Virtuos naznačují, co lze očekávat od remaku The Elder Scrolls IV: Oblivion.
- Remake The Elder Scrolls IV: Oblivion údajně nabídne přepracovaný soubojový systém
- Autoři se inspirovali souls-like tituly
- Lukostřelba by měla být lépe uzpůsobena first-person i third-person perspektivě
Remake The Elder Scrolls IV: Oblivion během minulého roku zmínil například dokument, který sehrál roli během soudní bitvy mezi FTC a Microsoftem. Ale jako první na něj omylem upozornil bývalý zaměstnanec studia Virtuos, kde hra podle všeho vzniká. O stejný zdroj se opírá aktuální zpráva serveru MP1st.
To nejlepší z Xboxu a Windows. Microsoft opět promluvil o chystaném handheldu
Viceprezident pro herní zařízení a ekosystémy Jason Ronald vysvětlil, jak přemýšlí o chystaném handheldu z dílny Microsoftu.
Zpráva poskytuje několik zajímavých detailů ohledně hratelnosti připravovaného remaku. Změny se mimo jiné týkají soubojového systému, jde například o uhýbání, autoři se údajně nechali inspirovat souls-like tituly. Na přetřes přišla i stamina, její fungování bylo údajně upraveno, aby tak často nedocházelo k frustrujícím momentům.
Přepracování se dočkalo i uživatelské rozhraní, které by mělo být pohlednější a především přehlednější. Vývojáři se zaměřili také na reakce postav na údery. Zpráva zmiňuje i lukostřelbu, ta by měla být lépe přizpůsobena first-person i third-person perspektivě.
Insider Nate the Hate se nechal slyšet, že by remake měl vyjít v červnu letošního roku. K oficiálnímu potvrzení nicméně zatím nedošlo.