Zpět na článek

Diskuze: Vývoj No Man's Sky se prý potýká s problémy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Martimos
Martimos
Level 1 Level 1
2. 11. 2015 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Jj, mělo by jich být už 10 .. a není to tak dávno co na twitteru sháněli další lidi, takže bylo jasné, že se chystá odklad :) Než tahle novinka je pro mě směrodatnější tohle: https://twitter.com/NoMansSky/status/658284432508461056 Sean není žádný PR kecal (spíš naopak) a v rozhovorech mluví o hře dost na rovinu..

Btw. divím se že tu ještě není "A co se v tý hře bude dělat?" :D

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
2. 11. 2015 05:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě že ta hra vypadá tak nudně.
Třeba se ale dočkáme toho, čeho kdysi dávno Outcast (hra byla svého času technologicky natolik vyspělá, že ji museli autoři položit na 2 roky k ledu a počkat až bude mainstream PC vlna více výkonná. Stejně to tehdy cukalo každému :D

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
2. 11. 2015 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To co zatim ukazovali klidne mohlo bejt negenerovany.. a treba maj problem nejen kecat a ukazovat ofakovany technologicky demo, ale udelat skutecnou hru.
Jinak to samotny generovani, zase takovej problem neni, viz treba Shenmue pred 15 let, tam to taky slo. problem tohohle projektu je hrani samotny, bude to takovej Minecraft bez crafteni, cili hledani neceho, repetivni loveni neceho, litani a prochazeni krajinou a tohle proste neni moc zabavne. Ve finale si to zahrajeme, rekneme ze je to nuda a pujdeme zpatky k linearneajsim hram. Nebo by museli napsat zdaleka nejlepsi kod na generovani obsahu, kterej kdy vzniknul a to je velmi, velmi nepravdepodobny.
Cloud v tomhle pripade moc neresi, ikdyby se v nem vsechno generovalo a ukladalo, tak datovy toky k uzivateli budou moc velky a lidi budou moc stastny za always online.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
1. 11. 2015 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ta hra je puvodne pro PS4, PC bylo ohlaseno dodatecne.
Stejne je plno lepsich scifi her, nez tahle barevna omalovanka.

GALBATOR
GALBATOR
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: Xbox
1. 11. 2015 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Taky si myslim ze bude spis problem na strane serveru... prenos dat, synchronizace, nahodny generovani atd... aby se to cely nesesypalo....

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
1. 11. 2015 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: tak pokud se obsah generuje sam, talk nikdo neresi nic velkeho ;)
pocitam ze problem bude ve stahovani dat z cloudu do konzole, pac jestli predvadeli i destrukci, tak to bude peknej presun a pak to jeste nedejboze zkouset vykreslovat ... (ty jejich aktualni srandovni doskoky zname vsechny uz z videii)

salvator2.0@seznam.cz
salvator2.0@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 11. 2015 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj skepticismus vůči téhle hře roste přímo úměrně s počtem informací o ní. Při oznámení vypadala skvěle, ale teď se o ni zajímám spíš ze setrvačnosti, než že bach se aspoň trochu těšil.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
1. 11. 2015 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

popravdě mě ta hra moc nebere, je hezká, ale od prvního oznámení vypadá furt dost na jedno brdo a nějak se mi nechce věřit, že tam toho bude víc

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
2. 11. 2015 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martimos: Thumbs Up. Dík za info.

Offtopic - všímáte si, že s nemožností fyzicky cestovat do cizích světů, vesmírem, přibývá tato možnost uvnitř počítačů ?
Offtopic - Starbound vesmír je po okraj našlapán nějakou činností, přesto se člověk často nevyhne určitému pocitu beznaděje ve vztahu k tomu jak hra dokáže být nekonečná.

Martimos
Martimos
Level 1 Level 1
2. 11. 2015 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: "... ale s objevováním dalších generovaných planet o kolik GB může narůst?" - tohle Sean v jednom videu vysvětloval.. Pokud z planety odletíš, tak jsou všechny výpočty zahozeny.. Input do těch rovnic podle kterých se planeta generuje je tvoje pozice (souřadnice X, Y, Z). Proto se planeta vygeneruje na stejném místě vždy stejně a není potřeba ukládat žádná data.. Tohle je super video o technologii NMS: https://www.youtube.com/watch?v=h-kifCYToAU

Edit: ale určitě na tom co píšeš něco bude .. vidím to podobně.. Lidi nedokázali pochopit/přijmout, že to má být z 95% čistě explorativní záležitost, tak se tam roubují další featury..

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
2. 11. 2015 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martimos: "Btw. divím se že tu ještě není "A co se v tý hře bude dělat?"

Tak to neví možná ani Hello Games - každopádně jim asi začíná docházet, ať dodají dělání čehokoliv, jejich původní engine generující celý vesmír s tím nepočítal a dodávat do něj dělání čehokoliv, začíná být obtížné :)

Můj názor - hru dělá deset lidí a nikdo z týmu nečekal s jakým mediálním zájmem se hra setká (účast v několika Amerických/Anglických Tonight show). Původně to měla být hra o bezcílném cestování vesmírem, a až nyní když hra upoutala pozorost médií a hardcore pařanů, se lidé začínají ptát, co se tam bude dělat ? Největším problémem Hello Games teď bude vytvořit neprůstřelný engine s možností přidávání featur alá Minecraft, bez znatelného zatížení engine. Proto ty kecy o PS4, protože jestliže teď hra ždíme z PS4 dejme tomu 80%, nezpůsobí přidání dalších featur za rok, to že bude hra na PS4 nehratelná ? Co s tím, když bude mít uživatel PS4 harddisk plný z 90%. Ano hra potřebuje pro instalaci XY Gigabajtů, ale s objevováním dalších generovaných planet o kolik GB může narůst ?

O radu by si měli říci u Davida Brabena, jehož Elite: Dangerous se s podobnými problémy určitě potýkalo, a možná to byl důvod na přechod do always online.

Marden
Marden
Level 1 Level 1
2. 11. 2015 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když to poprvé ukázali, tak jsem jsem byl nadšenej a nemohl se dočkat. Teď ale s každou další zprávou mám čím dál větší pocit, že to bude průšvih.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
1. 11. 2015 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GALBATOR: Třeba Spore mělo vesmír zaplněný dostatečně bych řekl. Těch planet se ale taky bojím, vypadá to dost stereotypně.
@spoock: Právě jsi určil kvalitu vesmírné průzkumné hry podle grafiky.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
1. 11. 2015 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom11: Ono to někdy bylo naopak? :-)

Davidus
Davidus
Level 1 Level 1
2. 11. 2015 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nakonec žádný No Mans sky nebude :(

masek-skola@seznam.cz
masek-skola@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 11. 2015 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jediné co mě na té hře láká, je pojmenovat si svojí planetu :D

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
2. 11. 2015 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: jenze tady se jedna o online persistentni svet, mel bys byt schopnej menit/nicit ;) takze za online lidi stastni budou, kdyz je to navic v podstate onlinovka :D

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
1. 11. 2015 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom11: spis hra, ktera by nevznikla na PC, kdyby to Sony nezacalovalo pro konzole :D trosku informace, nez budes trollit :D

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
2. 11. 2015 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výpočty na pozadí No man's Sky musejí být šílené. A s každou přidanou featurou, kterou je nutno propočítávat pro celý "vesmír" hry, je zřejmě slušně zatápěno procesoru. Každá navštívená/vygenerovaná planeta se musí někam uložit (povrch, zvířata, změny které provedl hráč) a zřejmě s přibývajícím počtem navštívených planet se jim začíná hra sekat.

Hraju totiž Starbound, a to je skoro takový 2D Minecraft říznutý No man's Sky a s přibývajícími navštívenými planetami hra boptná a zpomaluje se. A to je 2D.

P.S. Určitě už zvětšili tým, ale když dodělali Joe Danger a vrhli se na No man's Sky měl tým Hello Games 4 lidi. Zase jsou to veteráni z Critterion games a to jsou páni codeři, stojí za enginem Renderware, který používalo 80% PS2 / GC her.

Tom11
Tom11
Level 1 Level 1
1. 11. 2015 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takze klasicka dalsi hra, ktera se musi podrizovat konzolim, super...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 11. 2015 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže chtěli udělat gigantickou hru (myslím obsahově, ne místem na disku) a ono jim to přerostlo přes hlavu? Jak překvapivé...
Většina studií má problém udělat dobrou malou hru, natož něco takhle velkého.

GALBATOR
GALBATOR
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: Xbox
1. 11. 2015 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Popravde vubec netusim jak bude v tyhle hre vyreseno par veci. Treba naplnit ten nekonecny vesmir necim smysluplnym co vas bude bavit a tahnout hrou vpred to me opravdu zajima jak bude vyreseno. Dalsi vec je ze pokud je neco generovano umele (planety, zvirata atd) vzdycky u vsech her to nakonec vypadalo hrozne umele... proste sterilni nic nerikajici prostory poskladany bez jakyholiv durazu na emoce nebo s minimalnim umeleckym "vyrazem"...... no uvidime jak tohle cele dopadne.......

masek-skola@seznam.cz
masek-skola@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 11. 2015 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak masivní velikost hry by snad šla vyřešit cloudem, když tak mě opravte, moc se v tom nevyznám.

Reklama
Reklama