@Ocelotr2.0: Design je pro mě až moc jednoduchý a opět mi to k Hrej moc nesedí. Chtějí udělat jeden design, kterým se chtějí prezentovat a toto je zaměřeno na hráče tahovek. Navíc mi ta věta pod tím přijde, že to triko vysvětluje ten "vtip" (a nemá tam bejt "A" místo "ANEBO", protože pokud hraješ, tak i táhneš?).
Nebojíte se, že Disney bude chtít udělat nové Star Wars filmy co nejvíce bezpečné a výdělečné, a tak udělají přes kopírák Epizodu 5 a 6 jako to teď udělali se čtyřkou? Je až neuvěřitelný, jak moc se asi báli udělat něco nového a vykradli "Novou Naději" v "Síla se probouzí".
Skoro by se dalo říct, že se koná nový Battlefront ve filmové verzi. Vypadá a zní to jako Star Wars, ale nenabízí to moc navíc. I ty bitvy stíhaček se konají převážně na planetách.
Myslíte, že pokud bude Vampyr uspěšný, dočkáme se nových her o upírech? Mohli bychom se tak po Londýnu podívat do Transylvánie, Paříže, Prahy či Instanbulu.
A vidím, že chybí filmové téma, viděli jste novou komedii o upírech What We Do in the Shadows/Co děláme v temnotách? Určitě doporučuji.
@Toxic 7: No, teď se můžeš kochat vizuální stránkou bez strachu, že když na chvilku zasprintuješ či uděláš trochu rámus, tak na tebe hned skočí vetřelec z šachty.
Já to chápu jako možnost klidněji si všechno prohlídnout, nemá to nahradit/vylepšit samotnou hru.
Od posledně, co jsem to viděl se zdá, že přidali hodně hrdinů. 40 dolarů je stejně celkem dost za online hru (jeden z důvodů, proč jsem nehrál Titanfall, Evolve a čekám s Battlefrontem). Není to ale těch 60-50 euro jako jiné hry. Taková vrchní hranice, co bych byl ochoten dát.
Graficky to vypadá slušně, lepší TF2. Jsem asi staromódní, ale ten počet hrdinů mě straší. Zatímco TF2 mělo 9 jasnejch povolání, tady je několik, která se zdají být podobná a pár se zdá být velmi silná. Pokud se jim to povede vybalancovat, tak super, ale zatím mě ta různorodost spíš odrazuje.
@Tataboj: Díky za obranu. Já dávám jen takové rychlé návrhy a rady (opravdu jsem tomu dal dohromady tak 20 minut a i mě se moc nelíbí zasahovat do cizího výtvoru, takže jsem se snažením skončil). Je mi jedno jestli to pomůže nebo ne.
Samozřejmě jsem na toto zapomněl. Nehledě na můj názor na myšlenku jako takovou, Kristýna odvedla vynikající práci.
Jen si dovolím pár posledních slov na toto téma, protože se snažím zapojit do něčeho, do čeho mě nikdo nezval a nemám takové dovednosti.
Máte tam pravopisnou chybu ve slově "zachránit". Pokuste si trochu ještě pohrát s umístěním textu. Pár motivů ho má velice zajímavě a jiné tak nějak vedle. Trochu inspirace:
Já jen nechápu, že vždy, když článek obsahuje spoiler, i když před ním varujete, tak se strhne ohromná diskuze. Vážně se Vám zdál nápad pro triko zaměřený právě na spoilery jako dobrý nápad?
Jasně, já už jsem ve svým prvotním příspěvku věděl, že tohle je další projekt, ve kterým použijete taktiku "berte, co je", takže jsem se nepokoušel měnit téma designu a vyjádřit se k stávajícímu.
Osobně mi přijde nápad za tričkem úplně mimo, ale už jste se tak rozhodli. Volba her mi taky nepřijde nejlepší, protože některé tituly jsou furt poměrně noví, ale hlavně nejsou tak mainstreamoví, jak si asi myslíte, a takhle opravdu prozradíte jejich silný moment.
Naštěstí mně spoilery nedělají problém, ale znám lidi, kteří je absolutně nesnáší.
Graficky mi přijde, že některé obrázky jsou moc detailní a jiné zase velice jednoduché a i to rozmístění je takové bez nápadu.
Co se týče barev, tak ta oranžová bude na triku vypadat lépe.
Bohužel, já si toto tričko zatím určitě nekoupím. Nápad se mi příliš nelíbí, graficky to může být lépe sjednocené a hlavně mi to k Hrej moc nesedí.
Teď, když je Jirka šéf, musí členové do redakce chodit v uniformách Federace? Má Jirka zlatou nebo červenou uniformu? Tipoval bych ho spíš na příznivce Nové Generace. Nebo úplně vedle a modrá jako Spock?
Hm, tak až těd se dovídám, že si budeme muset vybrat za koho hru projdeme celou. Doteď jsem myslel, že budeme moci Corva a Emily střídat během hraní. Doufám, že se pokusí vytvořit do určité míry unikátní příběhový zážitek pro obě postavy. Dva průchody za postavy s různými schopnostmi je ok, ale nerad bych viděl, že volba mezi Corvem a Emily bude jen vizuální (a herní, pokud dovednosti udělají opravdu rozdílné).
Upřímně, mít takovýhle boty do terénu. Proč ne? Bohužel to bude určitě pořádná pálka a kdo ví jak to bude s kvalitou. Tyhle herní věci často vypadají pěkně, ale materiál stojí za prd.