Vypadá The Order líp, nebo hůř než na E3?
Zatímco včera se zprávy o The Order: 1886 nesly ve znamení zklamání z kratší kampaně, dneškem bude zřejmě rezonovat téma nařčení z možného grafického downgradu.
Ready at Dawn hru poprvé představili světu na konferenci Sony na E3 v roce 2013. Tehdy ji uvedli úžasným trailerem, který sice měl být předrenderovaný, ale využíval prý výhradně živé záběry vytvořené přímo v enginu hry. O necelá dva roky později někteří hráči poukazují na podle nich očividné rozdíly mezi původním videem nastiňujícím cílovou grafiku a reálnou podobou hry.
Můžeme to připisovat uměleckému záměru, ale pravdou je, že se změnila barevná paleta i kontrast. Na druhou stranu tým zapracoval na nasvícení a celkové úrovni detailů. Vše je teď nicméně zahaleno častěji hustou londýnskou mlhou, díky níž působí některé scény nevýrazně až fádně. Nepochybujeme však o tom, že autoři budou argumentovat tím, že šlo o záměr a velmi pravděpodobně se najde řada hráčů, kteří s nimi budou souhlasit. Rozhodně hra získala vlastní nezaměnitelný styl.
Změna kostýmů patrná na některých obrázcích je dána příběhem, a setkat se tak máme ve výsledku s oběma druhy. Aby se to ale nepletlo, jiné zdroje naopak nadšeně referují o výrazném vylepšení grafiky a umocnění výsledného filmového dojmu. Hra podle nich snese srovnání snad jen s Assassin's Creed Unity na PC při maximálních detailech. Inu posuďte sami.