Vydání The Regiment se blíží - nové info a obrázky
Po měsících zarytého mlčení se dnes společnost Konami znovu ozvala s informacemi a materiály týkajícími se taktické FPS The Regiment pro PC a PS2, která sice měla vyjít už na podzim minulého roku, ale jaksi k tomu nedošlo. Tentokrát už by se však nic pokazit nemělo a hra se tak podle všeho zjeví na pultech obchodů v PC i PS2 verzi 17. února. Důkazem má být podle Konami i vydání várky nových screenshotů z PC verze a také představení finální podoby přebalu PC verze. Obojí je k vidění za tímto odkazem. Vzhledem k tomu, že se o titulu The Regiment v předchozích měsících příliš nehovořilo, tak bude nejlepší si hru trošku připomenout, respektive přiblížit pro ty co o ní do této chvíle neslyšeli vůbec.
The Regiment je taktická FPS, kterou mají na svědomí tvůrci z britského týmu Kuju, kteří při tvorbě hry v hojné míře využívali zkušeností bývalého příslušníka speciální jednotky S.A.S. Johna McAleese, jenž se proměnil v technického poradce. Využití jeho služeb však automaticky neznamená, že je The Regiment čistá simulace práce jednotky S.A.S. Hra nabízí jak arkádový, tak simulační mód, takže na své si přijdou oba dva tábory příznivců akčních titulů. Oba dva módy (simulace, arkáda) se budou samozřejmě lišit. V arcade módu bude moci hráč provádět manévry, které by jej ve skutečnosti stály život, bude mít k dispozici větší množství munice a také daleko více informací. Při simulaci se hráč bude muset naučit dodržovat jistá pravidla, bude nucen šetřit municí a vystačit si s velmi omezeným množstvím informací o dané situaci a prostředí, v němž se bude pohybovat.
Vzhledem k tomu, že je The Regiment akce taktická, tak hráče čeká jednostranná komunikace s dalšími čtyřmi členy jednotky, kteří sice budou schopni jednat do jisté míry samostatně, ale vše podstatnější jim bude hráč muset manuálně přikázat skrze systém jednoduchých povelů. To však platí pouze v singlu. V multiplayer části tohle odpadne, protože roli CPU spolubojovníků převezmou živý spoluhráči. Zmínit je třeba také systém tréninkových misí, který bude hráč muset zvládnout na prvním místě, jinak jej hra dál nepustí. Veškeré tréninkové mise jsou přitom sestaveny dle skutečnosti a je za ně odpovědný právě John McAleese. To co tedy bude hráč provádět během tréninku na obrazovce bude odpovídat tomu, co kdysi a možná i nyní musí absolvovat zájemci o službu v S.A.S. O multiplayer podpoře už byla řeč výše, tak teď už snad zbývá jenzájemce o tento titul odkázat na homepage, kde se dozvědí podrobnosti a najdou zde i odkaz na oficiální fórum, kde můžou pokecat s dalšími fanoušky.