Zpět na článek

Diskuze: Vivendi může převzít Ubisoft do konce roku

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fjed: Zase s tím musejí počítat. Pokud nechci riskovat, že mi někdo firmu přebere, tak buď musím mít většinu akcií (McMahon - WWE), nebo nebýt na burze (Valve). Taky se mi moc nelíbí, jak ze sebe dělají chudinky pod útokem zlého Vivendi...

David Rozsíval
David Rozsíval
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: No nevím. Není tomu tak dávno, co Vivendi vlastnilo Blizzard a nevzpomínám si, že by Blizzard donutili vydávat nové Diablo nebo Starcraft. Ba naopak, na jejich hry se muselo čekat tehdy jako dnes.
Zároveň si nejsem jistý tím názorem, že Vivendi donedávna mohlo něco velkého v Ubisoftu ovlivnit (třeba Revelations apod.) - kreativní kontrolu měli a mají pořád Guillemotové a valná hromada nerozhoduje o tom, co se kdy vydá, ale pouze o tom, kdo bude sedět ve vedení firmy. A tam na těch odpovědných pozicích sedí pořád ti stejní lidé. To, že vycházela hromada Assassinů a podobně souvisí prostě s tím, že se ty hry dobře prodávaly a v Ubi mají na podobné monstrprojekty dobře zvládnuté organizační rutiny.

Podobně není úplně pravda, že "Ubisoft si za to může sám", protože to, kdo od dalších akcionářů nakupuje jejich akcie, jsou-li veřejně obchodovatelné, ovlivnit nemůže a pro Guillemoty je hrozně těžké se něčemu takovému bránit, pokud nedosáhnou součinnosti s dalšími akcionáři a nebo nepřitáhnou jiného silného hráče, který by do firmy nalil peníze a silou získaného podílu je ve funkci podržel.

The End
The End
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf: Ubi, to podle mne zkouší s novými tituly jen proto, že každá jejich hra dopadne tak, že o další díly jejich her nikdo nestojí, a neprodávali by se tolik, jako první. Takže jejich strategií je vymýšlet nové a nové hry, protože co je nové, to se vždy prodá. Vyjímkou je série Assassin's. Ta je tu každý rok, i když jediný díl který mne bavil byla dvojka. Když se ale na Ubi podívám, nevidím žádné ambice. Kdy byla naposledy jakákoli hra od Ubi zvolena hrou roku, nebo akcí roku ? To vypovídá o tom, že je Ubi, jen firma bez zápalu, což je mi líto, protože jsem jako malý kluk Ubisoft vždy obdivoval. Jenže, to už je dávno :- D

Predator5552
Predator5552
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už aby to bylo. Jinak tu bude pořád jen jeden otevřený svět s jiným názvem pořád dokola.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dřív jsem se docela dost zajímal o mobilní hry a pamatuju si, jak dřív Gameloft vydával samé (mobilní) "AAA" tituly (třeba jen SP, viz třeba staré java hry) a dnes jejich hry spoléhají jen na nutnost mikrotransakcí, bez wifi si nezahrajete, vlastně o nějaké hratelnosti už nelze hovořit, většinu času strávíte zběsilým odklikáváním výstražných cedulek. Řekl bych, že ta největší změna portfolia koliduje právě s dobou, kdy Gameloft odkoupilo Vivendi (2015/16).
Jestli se tohle má stát i s Ubisoftem, tak aby příští Assassin nebyl revoluční v tom, že si zahrajeme dvě tutoriálové mise a pak si budeme muset dokoupit životy, nebo čekat 10 hodin. A každou další misi si budeme volit z povedeného menu, protože hry přece nepotřebují kontinuální příběh. Pro hráče je totiž nejdůležitější, že za misi dostanou +3XP a super nové brnění s 2HP navíc. A vůbec nevadí, že vypadá úplně stejně, jako to předešlé.
Dost lidí s oblibou na Ubisoft nadává, ale nikoho už nenapadne, že za tu upadající kvalitu her možná nemůže on, ale investoři, co na něj tlačí, aby každý rok vydal toho Asasína, protože je jim u zádele, že bude zabugovaný jak nemytý psisko, že vývojáři nemají čas na víc, než na vytvoření nové mapy a zkopírování herních mechanik. Tím se Ubisoftu nezastávám, nakonec, sám si tak trochu může za to, že Vivendi má u něj takový podíl investic. Jen slušně konstatuji, že mě to se*e.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: +1 000 000

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
26. 4. 2017 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, je to logické. Mám peněz jak sraček, tak raději nebudu "riskovat" vyvinout novou IP postavenou na úplně jiných herních mechanikách. Protože kdyby to potom koupilo jen 3 milióny lidí místo 7, tak nás to naprosto zruinuje a půjdeme o žebrácké holi :-D

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
26. 4. 2017 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby lidi nesli tolik po grafice, ale po hratelnosti, tak nam tohle muze byt jedno, velky firmy, kdyz moc narostou, tak postupne umiraji, aby byly nahrazeni jinymi mensimi progresivnejsimi.. Jenze u her, kde cena vyvoje diky kvalite assetu je cim dal tim vyssi, se tohle deje cim dal tim mene a mene.

David Rozsíval
David Rozsíval
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: S tím naprosto souhlasím. Tam je asi to jejich mediální brečení spíš součástí kampaně na sehnání investora a snahu očernit tu druhou organizaci, aby si pod mediálním tlakem ten vstup rozmyslela.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Predator5552: Právě naopak, Ubisoft kdysi vydával velmi dobré hry (namátkou Prince of Persia, Splinter Cell, i první dva asasíni byli super). Teprve s tím, jak rostl vliv (neherní) společnosti Vivendi, začalo jít všechno do kopru závratným tempem. Do Ubisoftu se přikradla v roce 2008, tzn. cca v roce 2010/11 jsme mohli spatřit první hry ovlivněné touto společností. Pamatuju se, jak třeba AC Revelations bylo kdysi terčem kritiky, že je to jen kopírka a proč je tam zase ten Ezio. No a od téhle doby už to jde s Ubisoftem z kopce, kompletním převzetím pod Vivendi se to jen urychlí.

Flexo
Flexo
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no je mi celkom luto ubisoftu ale zase o akych "kreativnych a odvaznych" tituloch hovoria? Ich posledne hry boli z isteho pohladu zle z ineho dobre ale kreativne a odvazne urcite nie

g2664065@trbvm.com
g2664065@trbvm.com
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: Jj. Pěkně to ukazuje, že dodělaná pěkná hra je to poslední co vydavatele může zajímat. Důležité je točit peníze.

Vypadá to že většině vadí, nedodělané hry, miliontá kopie toho samého. Přesto stále za to platíme jako mourovatí, to se těžko může něco změnit.
A jestli to Vivendi pohřbí úplně, tak co. Po úmrtí zájmu o nějakou sérii ji rádi střelí někomu kdo se do toho zase opře.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BONDI: jasně, nebo série Anno, Far Cry, Heroes of Might and Magic...jasně, třeba ani s jedním titulem nezačali, ale taky to o něčem svědčí...

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubisoft respektuju za to, že pořád zkouší nové IP, velké i malé. S čím kdy naposled přišlo EA jako novou IP? Unravel, a dál? Activision a další obři jsou na tom stejně. Hlavně peníze a chladný kalkul beze špetky riskování (kdo má pak ty propady obhajovat před radou, že?)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Vyšší management herních molochů je většinou úplně mimo obraz, tak se nediv :D

Reklama
Reklama