Vaši společníci v The Outer Worlds 2 vás mohou opustit, ale i napadnout
Tvůrci z Obsidian Entertainment slibují uvěřitelné interakce se společníky.
- Společníci v The Outer Worlds 2 budou neustále hodnotit hráčova rozhodnutí
- Každý společník má vlastní motivace, cíle a hranice, které hráč může překročit
The Outer Worlds 2 dorazí už během příštího týdne, vývojáři se tedy snaží nalákat potenciální zákazníky na přednosti druhého dílu. Důležitým pilířem by měli být společníci.
Podle Brandona Adlera a Matta Singha, kteří se spolu dělí o roli ředitele vývoje, se hráči mohou těšit na dynamické interakce. „Chtěli jsme, aby tyto postavy působily jako skuteční lidé s vlastní vůlí,“ vysvětluje Singh v rozhovoru pro Xbox Expansion Pass. „Mají vlastní cíle a motivace. Pokud je s nimi hráč ve shodě, budou stát po jeho boku. Ale pokud půjde proti jejich zájmům, nebudou mlčet. Může dojít ke konfliktu, mohou vás opustit, dokonce se může stát, že s nimi budete muset bojovat na život a na smrt.“
Vývojáři prozrazují, na jak dlouho zabaví první velká lokace v The Outer Worlds 2
Nové záběry z The Outer Worlds 2 ukazují Paradise Island. Půjde o jednu z největších oblastí v celé hře.
Adler doplňuje, že zrada ze strany společníků nebude náhlá ani nečekaná. Každý z nich má své hranice, na které bude předem upozorňovat. „Jsou i chvíle, kdy jiný společník nesouhlasí s chováním vůči ostatním parťákům. V jistý moment vás upozorní, že pokud budete pokračovat, váš vztah se nenávratně změní.“
Podle Adlerových slov tým kladl důraz na uvěřitelnou emocionální odezvu ze strany společníků, aby skutečně přirozeně reagovali na to, co se kolem nich děje. V tomto ohledu je údajně vidět obrovský pokrok vůči prvním dílu.