Valve: Konečně zase máme na to dělat hry
O bájné neschopnosti Valve napočítat do tří se vedou sáhodlouhé diskuze. Dokonce i sám Gabe Newell si z nich dělá legraci. Ale je to jednoduché, jde o vychytralost. Proč by se společnost měla zabývat něčím rizikovým, když tu má produkt, který každý den nosí neskutečné peníze? A tak byl dlouhou dobu na pořadu dne pouze Steam. To se ale údajně mění.
Podle Brandona Reinharta, programátora karetní hry Artifact, která je první novou hrou od Valve za hodně dlouhou dobu, dospěl Steam do takové podoby, se kterou je společnost více méně spokojená. „Strávili jsme u toho vážně dlouhou dobu,“ řekl. Tato práce ale nese užitek, neboť konečně se všem aktivním členům ve Valve rozvázaly ruce a mohou konečně začít pracovat na hrách. A to i přes to, že si jsou všichni vědomí, že si z tohoto „slibu“ či konstatování budou všichni dělat legraci.
Jen velice těžko to ale nejde. Pokud je první hrou karetní hra ve stylu Hearthstone a jiných, těžko nemůžeme brát podobná slova s rezervou. Pokud jsou ale nové hry opravdu v přípravě, je zase logické, že ještě nějaký čas potrvá, než budou v prezentovatelné formě – a proto jako první došlo na karetní rychlovku.
„Steam měl co se týče zákaznické přívětivosti problémy, a stálo nás spoustu lidí/vývojářů a spoustu času, než jsme jej vylepšili. A tato investice posledních několika let nebyla asi tak patrná pro naše zákazníky hrající hry. Nicméně teď už jsme na místě, kdy můžeme investovat a soustředit se mnohem více na hry, na takové, které budou kvalitní a na kterých už dlouhou dobu usilovně pracujeme,“ řekl Reinhart.
Samozřejmě je hlavně opět řeč o Artifactu, nicméně na pozadí toho všeho se samozřejmě mluví o všech dalších projektech. Artifact, první titul z mnoha, se začne prodávat 28. listopadu. Nejprve bude dostupný pouze na PC (Macu a Linuxu), v roce 2019 zamíří i na mobilní platformy.