V Telltale věří, že jdou správnou cestou
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka V Telltale věří, že jdou správnou cestou

V Telltale věří, že jdou správnou cestou

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

13
Reklama

Studiu Telltale Games je často vytýkáno, že jsou si jejich hry podobné jako vejce vejci a herní mechaniky potichu šednou a zastarávají. Autoři stojící například za sériemi The Walking Dead, The Wolf Among Us nebo Sam & Max jsou si však jisti, že jejich směr vývoje her je ten správný a nehodlají na něm nic měnit. V rozhovoru pro GameSpot se v tomto duchu nechal slyšet Job Stauffer, zástupce Telltale. Podělil se i o několik velice zajímavých informací přímo z kuchyně společnosti.

Na otázku, jak v dnešní době vypadá Telltale, studio které se z malých adventurních mágů vyprofilovalo do společnosti produkující několik významných značek odpověděl Stauffer poměrně konkrétně. Telltale aktuálně tvoří přes 300 lidí, což dle jeho slov dělá ze studia malého pěšáka v porovnání s obřími společnostmi o tisíci zaměstnancích. Přirovnává Telltale spíše k televiznímu studiu. Tvůrci často proplouvají mezi projekty sem a tam a aplikují nabyté znalosti.

Zdůrazňuje, že je jejich charakteristickým stylem pracovat epizodicky a živě, čili se přizpůsobovat za pochodu. Demonstruje to na vyprávění příběhu. Pokud se nějaká postava nelíbí fanouškům, je s ní amen. Proto zahynul Duck během třetí epizody první série The Walking Dead. Komunita po prvních interakcích s postavou reagovala negativně, musel jít z kola ven. Naopak oblíbené postavy, se kterými se nepočítá, mohou získat více prostoru.

Zajímavě zní prohlášení, že už při vývoji první série The Walking Dead vývojáři věděli, že se jim v budoucnu dostane do ruky značka Batman. 

Zajímavě zní prohlášení, že už při vývoji první série The Walking Dead vývojáři věděli, že se jim v budoucnu dostane do ruky značka Batman. Stauffer vzápětí upřesnil: věděli o vysoké pravděpodobnosti takového projektu. Proč, to už bohužel neprozradil.

Rozhovor se stočil i na spolupráci Telltale se společnostmi Marvel, DC nebo Warner Brothers. Stauffer využil tuto příležitost pro vypíchnutí velice dobrých vztahů mezi studiem a společnostmi, které dovolují produkci nesoucí populární značky jako Batman. Co se týče kooperace s Marvelem, nic nového jsme se nedozvěděli. Prý si mají fanoušci počkat na konec roku.

V Telltale věří, že jdou správnou cestou
i Zdroj: Hrej.cz

Druhou sezónu The Wolf Among Us se sice zatím oznámit nechystají, rozhodně však není uložena k ledu. Autoři mají prý připravené všechny odpovědi na nevlídně přijatý cliffhanger ukončující první sezónu hry.

Nejdůležitější otázku, proč se všechny hry od Telltale stále hrají stejně a jejich mechaniky neprocházejí výraznějšími inovacemi, vysvětluje Stauffer jednoduše. Je to prý z toho důvodu, že své hry dělí na žánry ve stylu filmů a chtějí si zachovat jednoduchý recept na konzistentní tvorbu. Ačkoliv tedy produkují sci-fi (Tales From The Borderlands), noir detektivku (Wolf Among Us), nebo post-apokalyptické drama (The Walking Dead), všechny hry kuchtí stejným způsobem a jsou snadno přístupné nejširšímu publiku. Nechtějí tudíž, aby se jejich hry lišily hratelností ale způsobem storytellingu.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama