V novém Divinity nebudou chybět tahové souboje ani early access
Vývojáři z Larianu prozradili více o chystaném RPG Divinity. Titul má být ještě lepší než Baldur's Gate 3.
- V Divinity nebudou chybět tahové souboje ani předběžný přístup.
- Studio Larian zároveň cílí na kratší vývoj titulu.
- Připravované RPG má být ještě lepší než Baldur's Gate 3.
„Je to tahové RPG, které obsahuje vše, co jste od nás v minulosti viděli, ale je to povýšené na další úroveň,“ prozradil šéf studia Larian Swen Vincke v rozhovoru se serverem Bloomberg. Zároveň Vincke potvrdil, že hra vyjde stejně jako předchozí počin studia v předběžném přístupu.
Larian zpočátku plánoval pokračovat ve spolupráci Wizards of the Coast na dalším titulu ze světa Dungeons & Dragons. Vincke ale řekl, že on a jeho tým strávili několik měsíců prací na novém projektu, než si uvědomili, že nejsou tolik nadšení jako dřív. „Byly zde všechny ingredience pro opravdu skvělou hru, kromě srdcí vývojářů,“ zdůraznil šéf studia Larian.
Projekt tak loni opustili a zaměřili se na Divinity, tedy franšízu, kterou Larian vlastní. „Baldur's Gate 3 byla dobrá hra a jsem na ni hrdý, ale myslím, že tahle bude mnohem lepší,“ tvrdí Vincke. „Vytváříme (herní) systém, který je stvořený pro videohru. Je mnohem snáze pochopitelný,“ vrátil se ještě Vincke k Baldur's Gate 3.
Zároveň chtějí dát vývojáři ještě větší důraz na vaše rozhodnutí a jejich dominový efekt. „Myšlenka je taková, že když si o hře povíte s kolegy novináři, budete mít každý úplně jiný příběh,“ řekl Vincke. „Myslím, že děláme pár věcí, které jste v RPG hrách ještě neviděli,“ dodal.
Vývojáři nedávno také přešli na nový engine, který ale z počátku dělal tvůrcům problémy. Do budoucna si od něj ale slibují ulehčení vývoje. Larian se totiž snaží najít způsoby, jak zkrátit dobu vývoje, přičemž cílem je dokončit Divinity za kratší dobu než Baldur's Gate 3. „Myslím, že tři až čtyři roky (vývoje) jsou mnohem zdravější než šest let,“ vysvětlil Vincke.
Jednou z taktik, jak zkrátit dobu vývoje, je podle Vinckeho vyvíjet mnoho úkolů a dějových linií paralelně, nikoli lineárně. To ale vyžaduje výrazně větší tým. Studio má nyní 530 zaměstnanců v sedmi pobočkách v Evropě, Severní Americe a Asii, zřejmě se ale ještě chystá posilovat.