V Bodycountu budou kooperativní mise
Střílečka Bodycount od společnosti Codemasters je jednou z velkých nadějí pro všechny milovníky akčních her. Svérázný Stuart Black, jenž vede vývoj tohoto ambiciózního kousku, se v rozhovoru pro server Destructoid rozpovídal o svých záměrech s kooperací více hráčů. Black by byl rád, kdyby šla celá kampaň hrát v kooperativním multiplayeru, bohužel to ale nebude možné kvůli zachování atmosférického příběhu. „Trápí mě to, ale je jasné, že jsou zde dva až tři klíčové momenty, kde je podstatné, aby v nich sám hráč cítil pocit izolace,“ řekl vývojář. „Tyto momenty vzhledem k podstatě příběhu prostě není možné vypustit.“
O kooperativní zábavu ale hráči přesto v Bodycountu nebudou úplně ochuzeni. Vývojáři z pobočky Codemasters v Guildfordu totiž připravují kooperativní mise podobné scénářům v Uncharted 2 nebo Spec Ops módu Modern Warfare 2. Tyto mise by díky své délce mohly pomoci příběh dále rozšířit a ukázat místa, kde se odehraje kampaň, z jiné perspektivy a v jiné době. Bodycount vyjde na začátku příštího roku na PlayStation 3 a Xbox 360.