V betě Halo: Reach budou 4 odlišné mapy
Už ani ne za měsíc (3. května) se majitelé Halo: ODST budou moci ponořit do hratelné betaverze Halo Reach. A co nakonec čeká tyto šťastlivce? Třeba čtyři různé mapy. V rozhovoru pro server IGN je blíže popsal designér multiplayeru Chris Carney ze studia Bungie. „Tyto čtyři mapy byly zvoleny tak, aby hráči otestovali specifický výběr různých módů a velikostí týmů ve hře. Mapy Sword Base a Powerhouse pokrývají party módy Slayer a Headhunter, Overlook je perfektní lokací pro mód NT1 (Generator Defense) a Boneyard vyhovuje módu Invasion. Každá z oblastí přináší unikátní prvky, které hráči mohou vyzkoušet. Mapy jsou pro dobu trvání betaverze dostatečně variabilní,“ uvedl Chris Carney.
Vývojářům při tvorbě map velmi pomohli dosavadní zkušenosti s Xboxem 360, na kterém hra někdy na podzim tohoto roku (září?) vyjde. „Jisté části enginu jsme vyměnili, hodně je jich ale stejných – naši vývojáři už vědí, co si mohou dovolit. Byli jsme tak schopni udělat o hodně detailnější lokace. Povšimněte si jednotlivých objektů a povrchu map na screenshotech. Mapy jsou s vylepšeným enginem také daleko vice realistické,“ vysvětlil Chris Carney.
Pokud vás už v naší minulé novince zaujala možnost využít oblíbené jetpacky, pak se můžete také těšit. Tuto šikovnou věcičku lze použít ve všech zmíněných mapách a na hratelnost má mít velký vliv. K jejímu finálnímu vyladění má pomoci právě květnová betaverze. Připravte si Xbox, její spuštění se už blíží!