Uživatelská nápověda míří na konzole
V nových New Super Mario Bros. pro Wii je chytře zaimplementován systém nápovědy, který za vás prakticky odehraje celou hru, zatímco se vy jenom díváte, jak ten Luigi pěkně sám od sebe skáče. A nemusí být tak daleko doba, kdy se něčeho podobného dočkáme i na Xboxu 360 (nebo spíš na jeho následníkovi). Microsoft si totiž nechal patentovat technologii uživatelské nápovědy, která by v budoucnu mohla být implementována do všech her. Systém spočívá v tom, že pokud by v nějaké hře existovalo místo, s nímž by si hodně lidí nedokázalo poradit, tak by se takové místo označilo a jakýkoliv hráč by mohl přispěchat s řešením dané situace.
Ať už s pomocí obrázků, videa nebo třeba audiokomentáře, ovšem nic z toho by se nedělalo na počítači (jak je dnes běžné s návody na YouTube), ale přímo v interfacu konzole samotné. Jednotlivé nápovědy by pak byly oznámkované, abyste si z nich dovedli vybrat tu nejlepší a rozděleny do kategorií v závislosti na tom, jakým způsobem bylo řešení vysvětleno. Základní koncept je sice jenom na papíře, ale možná nás už velmi brzy čekají doby, kdy nebudeme muset od konzolí odbíhat k internetu, hledat řešení pro náš konkrétní problém podle zmatených klíčových slov a pak zkoušet metodou pokus-omyl.
Něco podobného už bylo kdysi dávno v prvním Gran Turismu na PSX, kde v sekci Replays byly všechny tratě projety na nejvyšší obtížnost s nejrychlejším autem, takže člověk měl alespoň jakous takous představu o tom, kde brzdit a kde zase přidat plyn. Pokud by se Microsoftu povedlo tento systém uživatelské nápovědy dostatečně uživatelský přívětivě zakomponovat i do své konzole (opět, myslíme si, že až do následníka X360), pak by se jednalo o velmi užitečnou věc.