Ubisoft tvrdí, že hráči NFT ještě nechápou. Technologie je určená pro ně, prozrazuje jedna z hlavních tváří Quartz
i Zdroj: Hrej.cz
NFT Novinka Ubisoft tvrdí, že hráči NFT ještě nechápou. Technologie je určená pro ně, prozrazuje jedna z hlavních tváří Quartz

Ubisoft tvrdí, že hráči NFT ještě nechápou. Technologie je určená pro ně, prozrazuje jedna z hlavních tváří Quartz

Radek Raudenský

Radek Raudenský

29. 1. 2022 13:00 1

Pokud jen trochu pozorujete naše herní zpravodajství a diskuse herní komunity, asi tušíte, že je NFT mezi hráči opravdu velmi kontroverzní téma. Vůbec prvním studiem, které se do této technologie naplno opřelo, byl Ubisoft s funkcí Quartz. Ta se téměř instantně dostala pod tvrdou palbu kritiky – jak to ale vypadá, vývojáři stojící za touto technologií na uživatele netlačí a tvrdí, že hráči zkrátka technologii ještě nechápou.

Reklama

  • Ubisoft si myslí, že hráči ještě nechápou smysl NFT
  • Vedení tvrdí, že technologie je určená pro jejich dobro
  • Studio s negativní reakcí počítalo

To prozradil Nicolas Pouard, který tvrdí, že NFT je skutečně určeno pro hráče, prozatím to ale nechápu. „Myslím si, že hráči ještě nechápou, co pro ně může digitální ‘sekáč' znamenat. V tuto chvíli si hráči myslí, že NFT ničí planetu a je to věc čistě pro spekulování s penězmi. Ale my jako Ubisoft vidíme potenciál v end game. Chceme dát hráčům možnost prodat jejich předměty jakmile si jich dostatečně užijí nebo jsou hotoví se hrou samotnou. Je to skutečně pro hráče, mohou z toho benefitovat. Ale zatím to nechápou.“

„Zároveň je to nějaký posun v gamingu. Přesun z jednoho ekonomického systému na druhý není jednoduchý. Musí se změnit spousta návyků, které proti tomu jdou, a musí se posunout i mindset. Trvá to nějaký čas, víme to.“ Oba vývojáři se pak shodli, že Ubisoft nikdy nebude nutit hráče k používání Quartz – Ubisoft ale takovou reakci hráčů očekával.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama