Zpět na článek

Diskuze: Ubisoft se soustředí na konzole kvůli pirátství

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lete.CZ.madridu
Lete.CZ.madridu
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedokážu si představit hardcore hráče na konzoli a btw co wow a jiné onlinovky, multiplayer akce - to se bude na pc vyvíjet stále... A dále si musíte uvědomit, že v Japonsku a USA jsou hry daleko dostupnější, ti usmrkanci si to koupí z kapesnýho klidne tři hry...

enzoe
enzoe
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasne, pirati prece muzou za vsechno, nebo ne? Na PC stale vychazi dostatek her, prestoze nekteri jedinci jej uz dlouho povazuji temer za mrtvou platformu (viz. lykantropone, otacon a jini :)), a panuje tu pretlak. Nove hry museji krome ostatni konkurence souperit i se zaplavou skvelych starsich her za par korun, narozdil od konzoli s mizernou mezi-generacni kompatibilitou. Potom je celkem problem prodat miliony kusu veskrze prumerne hry, bez poradne (a drahe) reklamni masaze. Jenze vyvijet skvele inovativni hry je tak strasne drahe, takze proc nezkusit konzole? Trochu mi to pripomina zlatou horecku a putovani zlatokopu do neznama s vidinou trpitive hroudy vzacneho kovu (prodeje GTA4). Treba odliv vyvojaru nakonec PC pomuze, vetsi hlad po kvalitnich novych hrach teoreticky muze pomoci prodejum.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@enzoe Platforma na kterou neni nove MGS je u me mrtva platforma :-)

teclado
teclado
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Tvůj mozek je mrtvá platforma :D

enzoe
enzoe
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme (: no, alespon v tom mas jasno

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@enzoe samozrejme pc neni mrtve ani byt nemuze ale jinak pises blbosti

enzoe
enzoe
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Jen se neostychej a klidne me pouc, nejsem zadny analytik, pisu jen co si o tom myslim.

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@enzoe to co jsi napsal nema nic spolecneho z nelegalnimi kopiemi, to ze na pc vychazeji skvele hry a i starsi levne a dobre hry je hezky ale zauvazuj nad tim co jsi napsal??? internet je plny free her, koupis novinky levnejsi nez na konzole, casual hry atd.. pc toho ma mraky a mraky lidi to hraje, pc nabizi nejvice....
kolik lidi si tech novinek (Crysis, Gear ow War atd. )a casual her koupi???
o tom to je, vyvojari by chteli ale zadarmo to delat taky nebudes
a krom toho, je spoustu nezavislich vyvojaru, kteri delaji levne a dobre hry ale vetsinou skrachuji...protoze zadarmo to delat nebudou

enzoe
enzoe
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@enzoe neobyzna: uz rozumim, mozna jsem to nenapsal dost jasne, ale cele je to o tom (muj prispevek), ze podle me existuje vice duvodu nizssich prodeju her na PC nez jen piratstvi...

kakous
kakous
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pokud na PC nebude dostačující počet kvalitních her, tak se pirátská komunita vrhne na konozoloví trh a zruší jim výdělky tam, jako jsou očipované PS 2 a jako se už ted dájí pařit přepalené hry na XBOX 360 ( zatím bez možnosti pařit přes net, ale to je jen otázka času ) a PS 3 padne taky, Až jim dojde že je lepší neprodat 3 miliony her za 1200,- kč, ale prodat 15 milionů her za 400 ,- tak se pirátství začne hrubě nevyplácet a herní průmysl se zachrání + tooolik ušetřených dolárků nacpaných do protipirátských ochran !~~~~!~~~~!!!

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kakous 15 milionu her? a ty si na praskach nebo na cem?

omatousek
omatousek
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrozenDragon A proč ne? Kdybych si moh hru koupit místo za 1200Kč za 400Kč, tak si ji klidně koupim. 400Kč není moc. A myslim, že takovejch by bylo víc, který by si to řekli...

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kakous 15 milionů je docela vtipný číslo. Najdeš PC hru, která by měla takový prodeje? Tohle není ani na konzolích, a to jsou tam prodeje lepší. Když se vezmeme nejrodávanější hru - Sims, tak tahle série nedávno slavila 100 milinů kopií... a to v té sérii napočítáš už nějakejch 30 až 40 kousků (1 a datadisky, 2 a datadisky a minidatadisky, stories verze, několik konzolovejch předělávek) - takže i tý nejúspěšnější se prodává jenom něco přes 3 miliony za jeden díl.

A jak už jsem psal - vývojáře nezajímají piráti. Ale kupující zákazníci. Těch je víc na konzolích. Přesunem pirátů se nic nezmění. Jestli se prodá 5 milionů na konzolích a 05 milinu na PC a dalších 10 milionu se ukradne... a nebo se na konzole prodá 5 milinů, 10 milinů ukradne a na PC si to koupí těch zbylejch 0,5milinů... tak i ten přesun pirátů neovlivní že konzole bude pořád ziskovější.

kakous
kakous
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Ty si vážně myslíš, že až pirátům skončí žně na PC, že nevzrostne o 1000% pirátských kopií na konzolích ??? A co lidi, kteří jsou zvyklí pařit na pc a budou se muset přestěovat na konzole, myslíš že začnou kupovat legální verze her,ale prosím tě...... nenech se vysmát

kakous
kakous
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Ty si vážně myslíš, že až pirátům skončí žně na PC, že nevzrostne o 1000% pirátských kopií na konzolích ??? A co lidi, kteří jsou zvyklí pařit na pc a budou se muset přestěovat na konzole, myslíš že začnou kupovat legální verze her,ale prosím tě...... nenech se vysmát

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kakous lol hrat piratske hry na ps3 a 360, na to zapomen, ani tet ani v budoucnu a kdyby ano tak nejaky fw to utne a v nejhorsim pripade pocitej stim, ze by ti zablokovali IP ale i ID tve konzole!!! proto je to na pc tak jednoduchy
napisu ti budoucnost, pokud budes mit jakykoliv herni zarizeni pripojene k netu (samozrejme, jak jinak) tak si online s vypalenou hrou nezahrajes, muzes si leda tak vytrit prdel
a ty ceny, vseobecne je znamo, ze zde v CR jsou ceny her predrazene
btw: podivej se na ms a windows, pokud mas pc k netu tak te za nelegalni windows upozorni a do mesice si musis poridit legalni a pokud ne tak prijdes o spoustu funkci a hlavne pristup na net a jak potom budes chtit hrat online?? kam myslis, ze tohle vsechno smeruje?? tam, nad cim tady utiras nudli

kakous
kakous
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna kde žiješ maňásku !!! já už pálený hry na XBOX pařil , to jsi trochu krapánek zaspal ??? samozřejmě zatím se nemůžeš připojit k XBOX live a pařit po netu, ale doma v pohodě jo, ono ještě dost lidí není připojených k netu a kdyby byla povinnost připojení k netu pro registraci hry, tak bych těch jejich her prodali, tak o polovinu mín a to si nemůžou dovolit. A podobný kecy jako oni na tebe příjdou a odstřihnou tě z netu, to platí dnes v týhle době, ale takovýhle řeči se vedli u všech revolučních typů ochran a všechny padli do hnoje a já věřím, že v příštích letech padne i tenhle nesmysl a podaří se ho časem obejít ( samozřejmě je to jen můj názor - NEPOTVRZENÝ ) Ono totiž pracuje několik tisíc zaměstnanců proti milionům hackerů po světě.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PC si zazilo svuj zlaty vek v 90. letech, dnes je to jen draha hracka s minimem nebo zadnyma PC only zajimavyma hrama.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Nechápu proč by něco muselo bej only aby to bylo zajímavé. Rozdíl mezi konzolisty a pc hráči je ten že pc hráčům je nějaký to only u zadku, to jenom praštěnej konzolista to pořád rozebírá dokola.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
15. 8. 2008 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Oni mají svůj boj, pro ně to má ZÁSADNÍ význam... Pro nás je fajn, že podobné ptákoviny nemusíme řešit a můžeme se klidně věnovat hraní...

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Hele ja ti tvoje PC neberu, ale uz pekne dlouho hraje treti housle za konzolema a bude uz jen hur... Vyznam exkluzivni hry na nejakou platformu je snad jasny ne?

gygant
gygant
Level 0 Level 0
15. 8. 2008 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Mně tedy význam exkluzivity jasný není, tedy ne takový jaký by mne zajímal (marketingový význam mně je úplně volný).

BubaK.CZ
BubaK.CZ
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme exkluzivitu si strč za klobouk. minulej týden na brigádě jsem chvíli neměl co dělat, tak jsem vzal starší offic xbox360 magazín, bylo tam zrovna o mass effectu, hromada keců o tom jak je to hlavní a exluzivní tahák 360ky.
teď ho zrovna instaluju na pc

omatousek
omatousek
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Jo, akorát že když něco vyjde třeba na PS3 a po půl roce na PC (nebo i naopak), tak se už vychytaj chyby a hra bývá po tom půl roce lepší, co se týče bugů atd. Takže nějaká exkluzivita mi nepřijde, jako něco extra skvělýho...

Fenix
Fenix
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konečně jim to došlo!

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
18. 8. 2008 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc Frozen Dragon, jak hezky poznamenal corp.axel neni schopen pochopit prispevek? Skoro lituju, ze nejni nejaka pokuta, nebo zakon na trestnout hloupost.

Kazdopadne, uvedomili jste si, ze na pc je hromada nezavislych studii, popripade primo freeware studii? Jejich vyvoj je levny a hry jsou kvalitni. Pro vyvojare AAA...AA titulu, je pak konkurence dost tezko snesitelna.

Watson
Watson
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty Ano, hry jsou OBCAS na freeware scene kvalitni, ale vyborny pribeh, stoprocentni grafiku a komplexnost hledam u AAA her na konzoli a menit to nehodlam.

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Watson Hlavně nemám čas hrát "druholigový" hry. Času na hraní je málo a když už hraju, tak chci hrát HRY s velkým H, R a Y :)

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
18. 8. 2008 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy Wow...

ddratm@gmail.com
ddratm@gmail.com
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubisoft tím v podstatě přiznává, že není schopen narozdíl od např EA nebo Activison Blizzard dát na PC trh titul, kvůli kterému by si ho hráči, co jinak stahují, koupili. V poslední době všechny hry co Ubisoft zatím prezentoval jako své vlajkové lodě, nesplnily očekávání (viz. Assasin creed). Možná i sami manažéři v Ubi tuší, že i další superduper tituly nebudou úplně košer.

Lete.CZ.madridu
Lete.CZ.madridu
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ddratm@gmail.com Ano třeba MASS EFFECT za svoji cenu stojí za to koupit originál...

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ddratm@gmail.com tj ale EA to dela uz nejaky patek, Ubisoft lituju, jelikoz hry delali prevazne na pc a tudis tvorili pro pc hrace, kteri si nevazili te obrovske a vycerpavajici prace...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč mluví v souvislosti s pirátstvím jen o pc? Co handheldy? Díky pirátství je psp, co se týče her, úplně v čudu.

Anonymus
Anonymus
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja si myslim ze piractvo tu aj vzdy bolo...ked nebol internet tak nekdo vo velkom napaloval a predaval...ked uz je internet dostupny kazdemu tak ti co si kupovali napalovane si teraz namiesto toho stahuju takze je to uplne to iste...a to je velmi smutne pretoze niektore tituli si tie peniaze zasluzia

Fenix
Fenix
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PredatorV-došlo jim že na konzolí není takové procento piráctví !..
to jezký když člověk má doma nadupané PC:),to ale hry nějak nezlepší mám to vyskoušené na mé drahé PC sestavě.

je lepší si hrát (viz. s pitomíma joystikama) než mít pulitry na očí hrbit se,mit hemeroid a pařit si koule! ( pohyb je pohyb )

gygant
gygant
Level 0 Level 0
15. 8. 2008 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenix To nám tu nemusíš ventilovat, že neumíš hrát na PC a že z něho máš hemoroidy a zapařené kulky.

fridex5@seznam.cz
fridex5@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blizzard se na PC jen tak nevykašle s jejich WoW je to málo pravděpodobný

kakous
kakous
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

frozen dragon ~~! GTA 4 za první týden ~~! 6 milionů prodaných kopií, Halo 3 za první týden !!! 3,6 milionů, tak kde by se asi vzalo 15 milionů kupců ??? mimochodem z těch 3 milionů je zisk 36 miliard a z těch 15 milionů je zisk 60 miliard. pokud by ti stačili stejný vydělaný prachy tak by stačilo prodat jenom 9 milionů kopií, to už ti je sympatičtější

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kakous lol ale gta se prodavalo na dve herni platformy, zatim co halo na jednu, frozen ma pravdu, placas nesmysli

kakous
kakous
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna tak už toho mám dost, plácání nesmyslů ~~! proboha a proč ???? frozen tvrdil, že prodat 15 mega kopií na jednu hru se nedá a já jsem jako příklad uvedl že se GTA 4 prodalo 6 mega kusů a u Halo 3 3,6 mega kusů v prvním týdnu, přičemž do 3 let by se těch kopií mohlo prodat kolem 10 - 15 mega kusů. Tak co do toho plete XBOX a PS3 ~~!! ceny na obě platformy jsou téměř stejný a myslím, že studiu je jedno kolik prodá na kterou kusů, hlavně když se jim zpátky posypou zlatáky, tak se uklidněte Až se GTA 4 začne prodávat na PC, tak se taky prodaný kusy přičtou k těm konzolovím, nevím proč v tom dělat rozdíly

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kakous Ty ses asi fakt na nakych praskach vole. A co michas vsechny hry do sebe? oco se jako snazis? GTA4 prodalo 6 mega to jo,ale to byl prvni naval. Pak se to ustalilo a tech 15 mega bude mozna,mozna nekdy za 3 roky. A uz chcu videt jak na PC proda GTA4 15 mega :D leda tak 2-3 miliony.
Jinak kecas paty pres devaty. To cos vypustil za vyrok te uplna sracka.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrozenDragon Za prve se nauc mluvit slusne, jinak Tve prispevky zacnou lidi ignorovat. Za druhe, jak jsem to pochopil, to bylo ciste statisticky prirovnani.
Tedy ze pouze uvadel priklad a netvrdil konkretne ceho se kolik proda. Chytate se slovicek... Presun si tam desetinnou carku, jestli Ti to neda spat... vyznam to bude mit ten samy.

Fenix
Fenix
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

že neumím hrát na pc qyqant, haha:-)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
15. 8. 2008 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenix Jestli se ti u toho paří kulky a leze hemoroid, tak neumíš.
A nejsem žádný qyqant, takže neumíš ani psát na klávesnici :-)

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

piratstvi je jen vymluva... na PC je tezsi se prosadit, protoze se na nej snadnejc vyviji (vetsi konkurence..) a navic je spousta moznejch kupcu zabrana do WoWka, AoC a pod... tkaze nejde ani tak o piratstvi,a le proste o to, ze na konzolich vydelaj vic, pac hraci nemaj co hrat a koupi kazdou blbost :)

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath prej nemaj co hrát :D Ehm prosimte nejdriv si kup konzoli pak zvatlej nesmysli. Tahle cast tvyho prispevku se zapise do dejin stejne tak jako veta "Tahle hra není pristupná vetsinovemu hráci" :D
Opravdu si me rozesmal :D

busines
busines
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Spis na PC nemas co hrat.U konzoli je presnej opak.

risix
risix
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath To je ,ale duchaplná úvaha:-D , ani jsem si nevšiml, že bych neměl na PS3 co hrát. Asi máš "lepší" zkušenosti.....

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath s vama je sranda... porovnejte mnozstvi her na PS3 a PC.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
19. 8. 2008 03:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Shrnuti diskuze :
Ps3 fans jsou hloupi, arogantni a jejich prispevky stoji za starou belu.

Evoorg
Evoorg
Level 1 Level 1
19. 8. 2008 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Mno vlasně pokud odsuzuješ celou skupinu lidí kteří mají opačný názor než ty tak jediný arogantní hlupák jsi ty...

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
19. 8. 2008 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Evoorg Mno vlastne, pokud si ani neprectes diskuzi a pak tu hazis arogantnimi hlupaky, pak nemam co bych dodal.

Nekdy ani neni tak dulezite kdo co rika ALE jak to rika.

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jediny co tady vidim za prispevky je, jak pcckari utiraji nudli a breci jak fakani :D

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Ty voe, nad čím brečet? Her jak n.....o, s lokalizací, dobrou cenou... Mám doma jak PC, tak dvě konzole, ale na PC beztak hraju 80% věcí... konzole je dobrá na pohodovou válendu v křesle s nějakou jednoduchou fičurkou a kupou kámošů. A tak mi to plně vyhovuje :)

Slipknot4ver-Rasputin
Slipknot4ver-Rasputin
Level 1 Level 1
19. 8. 2008 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Widl_CZ naprostý souhlas a máš za kvalitní!

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
18. 8. 2008 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Neni duvodu utirat nudli. Pc jako takove nemuze prestat existovat a vzdy se najdou lide, kteri si na nem radi neco zahraji. To ze to nebude AAA hra jako treba mgs - z toho se asi nikdo neposere (krom tebe). A free scena je dost siroka, aby dokazala zabavit kazdeho. Neni nutno plakat... ty jsi asi hodne ubrecene decko, ze?

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty tak v tom pripade tve prispevky nize jsou o hovne, ty vlastne ani nevis co si myslis, nac si stezujes??

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
18. 8. 2008 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna ty ses jeste neucil pocitat do dvou, ze? A ja proc jsi tak ubrecenej... to maly decka bejvaj.
mam tu zatim dva prispevky ("wow.." neni prispevek;) ), pricemz ty na jeden z nich reagujes slovy "prispevky nize".
Za druhe, stezuju si na to, ze Frozen Dragon, jako vetsina mistnich PS fans je neuveritelne tupej a vsem akorat nadava, misto aby zkusil pochopit o cem je prispevek - vlastne stejne jako ty :-).
A ja vim presne co si myslim. Ze je vetsina mistnich PS fans tupa, to kdybys to nepochopil z textu vyse.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna aqwarty: Ale ale, pomalu nam vyskakuje zilka na cele :-)

teclado
teclado
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Nic neutírám, jsem s pc spokojen a práci vývojářů her oceňuju tím že za hry platím. A většina PC hráčů zde na tomto serveru hry kupuje.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Vim ze jsem psal spise antiPC ale musim uznat ze je to skvela vec. Asi na 2 roky me dokonce dokazalo odpoutat od hrani na PS. EQ2, WoW, Lineage 2 a hodne silne taky CoD1 a trochu dvojky jsem se neco nahral. Taky point and click adventury jako posel smrti nebo NIBIRU me hodne chytly + kopa dalsich her. Hlavne ty dva zanry ktere na konzolich neexistuji -MMORPG a ty adventury.
Lec prisla PS3... :-)

morder12
morder12
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Ja brecim ale radosti,hned zacatkem zari nas ceka na PC : S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky a posleze CRYSIS Warhead ,no a pak okusime v listopadu to slavne GTA 4.K*rva to bude podzim zas na PC~~!~~!!!

kakous
kakous
Level 1 Level 1
16. 8. 2008 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

člověče s těma prodanýma 15 milionama kopiema to byl doopravdy příklad ~~! ty říkáš možná až za 3 roky prodeje, já říkám stěží 10 mega, ale o to tady nejde, Co jsem chtěl říct je to, že každá ochrana je prolomitelná a pokud nebudou vycházet hry na PC, tak se prolomí ty na konzolích a pak se stane, že půjde do prodeje GTA 5 a budeš mít možnost koupit za 1.500,- origošku nebo za 200,- pálenku a pak si nepřečteš titulky za první týden prodaných 6 mega kopií, ale tak 200 000 ~~! stejně jako tomu je ted na hrách pro PC. A to co jsem chtěl říct už od začátku je to, že kdyby byl mezi nelegální a legální kopií rozdíl 200 - 300 ,-, tak by se poměr pirátských kopií ku originálům změnil z 90 % : 10 % na přijatelných 30 : 70 ( prosím tě to je jen příklad, ne statistický údaj )

Lete.CZ.madridu
Lete.CZ.madridu
Level 1 Level 1
17. 8. 2008 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kakous Přesně tak a už i těď jsou stáhnutelné konzolové hry...

gygant
gygant
Level 0 Level 0
15. 8. 2008 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto je chápu. Vůbec se nedivím, když drahá a dobrá PC hra vydělá autorům málo, nic, nebo prodělá, a megashit na různé konzůlky vydělá balík. Mně by to sralo, ať už bych byl vývojář, nebo dělal v marketingu, nebo mi patřila celá firma. Takže je chápu. Je velká škoda, že se takto rozhoduje i velké a úspěšné studio, u kterých jsem doufal, že je ani pirátění a snížení zisků v PC sektoru od vývoje her na PC neodradí. Za chvíli se na to vykašlou BioWare, Blizzard a další a na PC už budou vycházet jen adventury. Aaaaach jooooo.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Heh myslím že Blizzard nemá důvod proč nevydávat na pc. Jejich hry si koupí každej pckář už jen kvůli tomu že ty hry jsou pecky a Blizzard se o ně dobře stará.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
15. 8. 2008 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado To jsem myslel i u Ubisoftu, že je v PC oblasti tak úspěšný, že si může dovolit problém pirátství ignorovat, a dívej, jak to dopadlo. Crytek taky vyhrožuje, a zdaleka nejsou sami. No já jsem ale optimista.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Blizzard a Valve ukazuji cestu pro PC hrani... BioWare kuti onlinovku, takze na PC urco ano.
Jinak je to pravda, co za shity obcas na konzolich trefi klidne milion prodanych kousku je az k neuvereni...

PredatorV
PredatorV
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fenix - co jim došlo?
Jen to nepochopili :)
Pirát si klidně stáhne i XboX nebo Wii disk a vypálí ho... jede to taky :)
Akorát naštvou lidi, co mají doma PC a "snad" se objeví grupy, co začnou vyvíjen pořádnej emulátor...

Když mám doma nadupané PC, tak nebudu kupovat krám k televizi s pitomíma joystickama...

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PredatorV To že se na konzole stahuje taky je jedna věc. To že se tam i přesto prodá mnohnásobně víc krabic je druhá - a pro vývojáře - hlavní věc.
Kolik titulů na PC prodá přes milion kusů třeba do dvou měsíců? Na konzolích jenom na předobjednávkách prodá každá debilita klidně dva miliony na předobědnávkách.

Je celkem zbytečný spekulovat jestli je to pirátstvím nebo čímkoliv jiným. Prostě na konzolích se prodává cca desetkát tolik her (často i víc). To je neoddiskutovatelnej fakt.

GTA4 se na konzolích během prvního týdne prodalo přes 4 miliony. Schálně typuj kolik toho bude na PC (mluvíme o vylepšené verzi za cca poloviční cenu) - bude toho aspoň stejně? A pokud ne... to je těch PC hráčů opravdu talikrát míň než konzolovejch?

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PredatorV Koho to zajima,ze ty sis koupil nadupane PC.
Vyvojari chtej vydelavat,tak vkladaji svuj cas a finance tam,kde se jim to mnohonasobne pak vrati. a to sou ted Konzole a to,ze Si Venca z Prahy a John z Atlanty koupily nadupany PC jim je u riti.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zas jeden žvást, i přes míru pirátství se vývoj na PC vyplácí a oni to dobře vědí

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock Vyplácí. Ale míň.
Pokud si můžou vybrat jeslti vyrobit hru za 20mega a vydělat na PC 40. A nebo vyrobit hru za 20 mega a vydělat na konzolích 100 mega (čísla istě od boku... jde o princip)... pro co by jsi se rozhodl ty?

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
15. 8. 2008 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock Jiste. Vyvoj na PC urcite vydelava,ale ne dost. Je lepsi soustredit vice prostredku na vytvareni kvalitnich produktu,tam kde se nasledne lip prodaji. Proc vydelavat malo,kdyz muzes hodne.

Reklama
Reklama