Zpět na článek

Diskuze: Ubisoft dementuje vliv VMProtect na výkon PC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Nocto
Nocto
Level 1 Level 1
3. 11. 2017 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flois: Jake koncertovanie? Ubisoft si tiez moze prenajat halu, naplnit ju PC a nechat ludi nech sa tam hraju za poplatok. Je to len o schopnosti predavat svoje produkty. V klude si mozes kupit Apple of Eden alebo nejaku figurku assassina a podporit tak svojho oblubeneho vyvojara/vydavatela. A ver tomu, ze to si neupiratis.

honcka
honcka
Level 1 Level 1
3. 11. 2017 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tomhle mě UBI pořádně na***l, hraje fakt super, ale jsem zvyklej, že mi běží všechno ve fullhd 60FPS+, buď je to ochranou, nebo je to totálně sprasenej port, žádná jiná hra na AnvilNext 2.0 mi nebrala víc než 50% výkonu procesoru (i7 860) ani uváděné WD2. Origins jede místama na 100% a u toho to klesne k 10FPS. Nemíním už tohle podporovat a od Ubi už nekoupím jedinou hru.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
3. 11. 2017 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flois: Ono je to s warezem trochu složitější. Jednak se nedá s jistotou říct, kolik lidí, kteří hru upirátili, by si ji koupili, kdyby možnost pirátit nebyla (ti, co křičí, že raději EA okradou než za ten šunt platit, by to určitě nebyli). Pak je tu záležitost dostání produktu mezi lidi, aby se o něm dostatečně vědělo. Spíš než u konkrétní hry to funguje u her jako celku. Kdyby nebylo možné pirátit, možná bych ani nezačal hrát a po určité době pak i kupovat.
Neříkám, že by se to mělo legalizovat nebo ignorovat, ale nepovedená DRM opravdu hernímu průmyslu neprospějí.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PepeK1: Inteligentní příspěvěk. Jak že si mám ověřit to co tu píšeš? :D

Flois
Flois
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@j2142124: nikdo to procento prodejů navíc neznámé takže nelze s jistotou říct že by jím to stačilo nebo ne. Teď to dělají ti velcí "nenažraný" ale kde máš jistotu že to nazacnou používat i ti co to dnes nedělají. Pokud uvidí že to funguje proč by to nepoužili ? Je jen na hráčích aby rozhodli o budoucnosti herního průmyslu. Pokud začnou kupovat hry bez tohoto balastu a přestanou kupovat packy může se to změnit. Pokud budou dal packy vydělávat víc než prodejen normálních her tak nás jich v budoucnu čeká mnohem vic.

Flois
Flois
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: to co říkáš nejsou argumenty pouze spekulace. Dokud nebude nějaká 100% ochrana proti kradeni her, nemůžeš s jistotou říct, že to ovlivní prodeje. Dnes každý zloděj ví že stačí chvíli počkat a ochrana bude prolomena.

To že pirátství napomáhá prodejum ? Další těžko ověřitelný argument. Nikdo nikdy nezjistí kolik z těch co hru ukradnou aby ju "vyzkoušeli" ji pak koupí. O tomto argumentu by se dalo bavit možná tak u her jako wow, kde free servery zdaleka nedosahují kvalit ofiku(nebo aspoň za mích wow času to tak bylo). Pokud je pirátská verze prakticky stejná jako ofic kde je pak motivace si po upirateni hru koupit?

Říkáš drm mě jako platícího zákazníka obtěžuje, podme ignorovat piráty. Stejně lidi furt hry kradou. Mě nedávno šacovali v obchodě protože tam pípal rám kterej měli blbě nastavenej. Mě to obtěžovalo. Pojďme tedy ignorovat zloděje. Stejně kradou i přes všechny ochrany.

Piráty nesmíme ignorovat. Musíme na ně stále upozorňovat, ukazovat na ně prstem. Jinak nikdy nepochopí že dělají něco co do civilizované společnosti nepatří. Neokradaji jen vývojáře ale hlavně nás platící hráče. Díky nim vznikají hlavně online hry, mikrotransakce, či batlepacky které mi platící hráči tak z duše nesnášíme.

Boj proti zlodějům většinou nejvíce ovlivní ty poctivé, tak to prostě je. Ale to není důvod rezignovat. Kam by sme pak jako společnost dospěli ?

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: kámo já sem doslvoa ještě nikoho neslyšel použít tenhle argument kromě těch co říkají že to slyší jako nejčastější argument, většinou lidi říkaj že to chtěj vyzkoušet, že nebudou cpát prachy společnostem jako EA atd, ale ještě sem teda nikoho neslyšel jako důvod pirátění uvest přece za to nebudu platit když to můžu upirátit, ikdyž to můž ebejt pravda.

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Piratstvi je urcite spatne,je to proste kradez,okradeni..hotovo,tecka...Vyvojari si za to ale muzou vetsinou sami.... Kratkou herni dobou,repetetivni hratelnosti a cenou.Pokud by hry meli kvalitu treba zmineneho zaklinace a staly napr.700-800 Kc,stahnout hru,by me v zivote ani nenapadlo a vyvojarum bych za jejich narocnou a dobre odvedenou praci rad zaplatil.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Plecháček: To by šlo :D

Wiruss
Wiruss
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Vraždy, znásilnění by se měli ignorovat také, že?

Lukyno_
Lukyno_
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázkou není, zda VMProtect bere výkon, ale kolik ho bere. Já si Origins koupil. Ke hře bez výčitek. 1050 Ti, i7 7700HQ, 8GB DDR4 a hraju na 40-50 FPS při vysokých detailech. Jo - ale CPU 99 %, sem tam způsobuje záseky. Je zde problém? Je. Ale sakra... ta hra za to stojí. Když bude patch, kterej vytížení omezí, bude to pomyslná třešnička.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no a když se pak něco takového objeví, jak hra náročná na procesor či další ochrana, která možná zatěžuje pc nebo taky ne. Tak jako tak, když pc dostává záhul, nelze se divit že pc hráči přebíhají ke konzolím, a je jedno k jakým, Xbox X, PS4, Nintendo, Switch atd. Vtipné je, že když sem si dělal srandu z pc hráčů, že zahrát si na pc je zatěžující pro jejich peněženku, tak se mi vysmáli a hle, konzoloví hráči tohle podle mně řešit nemusí.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
3. 11. 2017 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flois: Kolik hráčů si koupí hru, kterou nemůže pirátit, je vidět na konzolích, ideálně na exkluzivkách. Pokud jsou to dobré hry, mají dobré prodeje. Pokud jde o odpad, nikdo po tom nesáhne. GoG taky není charita a vývojáři, kteří na něj věší (nové) hry, taky ne. Evidentně se jim to vyplácí, jinak by to nedělali. Ani na Steamu nejsou všechny hry chráněné, některé se dají spustit i bez zapnutého klienta.
S tou pohodlností máš naprostou pravdu. Když je nákup pohodlný (ideálně na dva kliky s provázanou kreditkou, aby nebyly vidět ty šustící papírky), tak padá jeden z důvodů proč pirátit. Ale když se ke koupené hře přidá nějaké nesmyslné DRM, které otravuje, tak může být zase výhodnější warez a jsme u toho, co tu psal Mitsurugi, tedy že Steam (a jeho následovníci) udělali pro prodeje her víc než všechna DRM dohromady. Když k tomu přidáš další služby jako automatické aktualizace, provázání s přáteli, achievmenty a další drobnosti, je prostě velmi lákavé kupovat aspoň ve slevě.
Pak mluvíš o tisících zákaznících, kteří by si hru koupili, kdyby nešla zpirátit, ale zapomínáš na tisíce na druhé straně, které podobný přístup naštve natolik, že naopak hru zpirátí nebo si ji vůbec nezahrají. Nějaký pozitivní efekt ta DRM mají, jinak by se nepoužívaly, ale asi to nebude tak horké, když spousta firem může fungovat bez nich.

Flois
Flois
Level 1 Level 1
3. 11. 2017 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: hudbu bych do toho asi nemotal. Hudebník si muze vidělat koncertováním kde k tomu vidíš paralelu u her ? Cd ci různý stream sluzby by měli být jen něco navíc. To že to tak neni je jen smutný důkaz kam se hudba dostala.

Stream je taky DRM proč ti některé vadí a jiné ne ?

Služby založené na principu spotifi, netflix už se rozjíždí. EA acces, origin acces a Xbox pás. A stejně tu pod námi čteš že radši EA okrade. Třeba tyto služby budou mít pozitivní dopad ale to musí prověřit čas.

Warez má stejně ako běžná krádež důsledku snížení zisků. I když není tak jasně viditelný jako pri fizicke krádeži pořád tam je. Chápu že je těžký představit si to u takto imaginární věci. U rohlíku už to společnost za několik tisíc let pochopila. Za 500 nebo tisíc let to budou chápat i u her

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nocto: To je hodně mimo... Kopírování není krádež, ale zase takhle k tomu přistupovat... To by pak nikdo nemohl nic vyvíjet, protože by to pak nikdo nekupoval...

Nocto
Nocto
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Som tu jediny kto si mysli, ze receptom na rohliky neokradam pekarne? Piratenim hry im ziadna hra z pultu ani od inakadial nezmizne, vlastne si vas pocitac len opisal "recept" na tu danu hru. (takze ziadna fyzicka ani financna strata nevznika)

j2142124@mvrht.net
j2142124@mvrht.net
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flois: mikrotransakce, či batlepacky. Jsou spíše o potřebě velkých společností vydělávat větší peníze neustále. Velmi pochybuji že by je uspokojilo těch pár procent prodejů navíc co by dali ti kteří SW kradou. Zloděj to dělá protože to chce zadarmo, ne proto že by na to tak úplně neměl, takže si svoje náklady nezvýší, jen prostě to nebude mít když to nepůjde ukrást.

Ta touha vydělat na všem miliardu je prostě proto že jsou velcí a musí růst...

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Taky si uz daleko pecliveji vybiram...ale stejne s tema cenama sou to fakt hovada a jak rikam,kdyz udelaji hru kvalitni,za prijatelnou cenu,tak si ji koupim...ale za predrazeny kraviny typu Call of Duty(myslim dily z budoucnosti) a namasleny mrtvoly jako je serie Nhl,uz nikomu platit nebudu;-)

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wexz cau,Muzes mit pravdu,ale taky nemusis a asi to tezko zjistime,kdyz vidim ty nehorazny ceny uz i na PC...Prave za to mam chut vyvojare odrbat...co se tyce konzoli ,tak tam je presne videt a ukazuje to,jakym zpusobem nas zakazniky,hrace vyvojari okradaji,kdyz si to muzou dovolit,protoze jak pises,nemame na vyber....

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jo, ale oproti Blizzardu jsou slaby odvar. To je kral marketingu :D

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Vsak to byla evidentne narazka na CD Projekt Red :)

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Asi máš pravdu....Příkladem je třetí Zaklínač. Tam se na nějakou ochranu úplně vykašlali a pochybuju, že by jim to nějak uškodilo.

David Plecháček
David Plecháček
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak když ne všichni, tak co třeba většina? ;)

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Krádeže by se měly ignorovat.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
2. 11. 2017 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: +1

Reklama
Reklama