Ubisoft chtěl smartphonovou konzoli
Když se Sony v průběhu vývoje PS4 ptalo herních vydavatelstvích, jak má svoji konzoli přizpůsobit pohodovějšími third party vývojářství, řada firem přišla s poměrně zajímavými nápady. Nejvíc bylo asi Sony šokováno odpovědí Ubisoftu. Ten nepřišel s žádným konstruktivním nápadem, jak PS4 udělat přívětivější pro vývojáře arovnou navrhnul svoji vlastní konzolovou vizi.
Podle Ubisoftu by měla být konzole nové generace hodně orientována na mobilní hraní, měla by být jednoduše připojitelná k sociálním sítím a zároveň by měla vycházet z počítačové architektury. Playstation 4 tohle splňuje hodně vzdáleně, snad jen částě v druhém bodě.
"Řekli jsme, že bychom si představovali konzoli, která v sobě spojí sociálno, mobilitu a zároveň výhody silného PC," konstatoval šéf Ubisoftu Yves Guillemot.
Hrubý počítačový výkon by byl samozřejmě využit k lepšímu technickému zpracování her. Ačkoliv si totiž Ubisoft oblíbil jednoduchost mobilních her, technický pokrok jako veličinu vůbec nezavrhuje. Podle Guillemota jedině vysoká technická úroveň dopomůže hráči k tomu, aby se nechal plně pohltit virtuálními světy.