Ubisoft chce mnohem větší podíl sportovních her
Šéf Ubisoftu Yves Guillemot prohlásil v rozhovoru pro britský server MCV, že jeho firma se chce v roce 2009 mnohem více zaměřit na vydávání sportovních her a získávání důležitých obchodních značek pro sportovní tituly. Impulzem pro toto rozhodnutí byly určitě obchodní úspěchy snouborďácké hry Shaun White Snowboarding, který pomohl zvýšit zisky Ubisoftu za období posledních tří měsíců roku 2008 na více než pět set milionů eur. To je nárust oproti stejnému období v roce 2007 o dvanáct procent. V daném období se také jednalo o druhou nejprodávanější sportovní hru na území Spojených států a celosvětově už stihla prodat 2.3 milionů kopií. Guillemotově firmě to dodalo sebevědomí a už letos se chce poměřovat se sportovními giganty 2K a především EA Sports a sám Guillemot rozhodně nevyloučil možnost akvizice nějakého specialisty v oboru, aby mu pomohl naplnit jím vytyčené cíle. "Sportovní hry jsou nesmírně stabilním odvětvím, do něhož se nepodaří proniknout jen tak někomu. Proto jsme velice rádi, že právě hra Shaun White Snowboarding se stala takovým hitem. Pracovat se sportovní megastar bylo velice přínosné a myslím, že celková pohodová atmosféra se odráží i v samotné hře." Dočkáme se tedy v budoucnu nějaké zajímavé ubisofťácké akvizice? Vypadá to velice pravděpodobně.