Tvůrci série XCOM představili taktické RPG Marvel’s Midnight Suns
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Tvůrci série XCOM představili taktické RPG Marvel’s Midnight Suns

Tvůrci série XCOM představili taktické RPG Marvel’s Midnight Suns

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

25. 8. 2021 22:25

Trpělivé čekání do začátku Gamescomu se vyplatilo. Otevírací akce každoročního evropského festivalu přinesla potvrzení kolem nejnovějšího projektu studia Firaxis. Superhrdinská variace na taktické akce v dílnách studia skutečně vzniká, a skrze název Marvel’s Midnight Suns představí hratelnost blízkou fanouškům komiksů i milovníkům XCOMu.

Reklama

  • Vydavatelství 2K oznamuje nejnovější projekt studia Firaxis
  • Tvůrci XCOMu se pustí do superhrdinské taktické akce Marvel’s Midnight Suns

Nejnovější taktické RPG od studia Firaxis vyjde s licencí Marvelu v březnu příštího roku na PC a konzole současné i minulé generace včetně Switche. Navzdory nedávné zprávě Jeffa Grubba o nevyužití existujících hrdinů se navíc ve výsledku ukázalo, že na bojišti stanou tváře povědomé, a to jak z filmů, tak komiksů. 

Kromě Iron Mana, Dr. Strange nebo třeba Wolverina dostaneme ve dvanáctičlenném týmu Midnight Suns pod palec i Bladea, Ghost Ridera, Cpt. Marvel, Kapitána Ameriku, Magiku nebo Nico Minoru. Přičemž jejich ukočírování a stmelení podpoří přidání nového, upravitelného charakteru, The Huntera, tvořící tolik potřebné jádro celého týmu.

Podobně jako v komiksech, ani v Marvel’s Midnight Suns nebude nouze o hrozivé záporáky. Dvanáctka hrdinů se postaví zdánlivě nepřemožitelné matce démonů Lilith, jež v doprovodu svého potomstva hrozí podmaněním, popř. až zničením světa. Hra se má v tomto ohledu tudíž vyznačovat značně potemnělou atmosférou, přičemž rukopis autorů XCOMu máme pocítit především z taktické akce, vylepšování základny i vybírání trojice hrdinů, které si vezmeme do boje.

Naopak v přímém kontrastu s dřívější tvorbou studia bude vynechání simulace postupujícího válečného konfliktu a možnosti nenapravitelného selhání v misích. Z úst autorů bylo rovněž potvrzeno, že i tolik klíčová věc, jako je boj, projde diametrální změnou. Vedle celkové urychlení jednotlivých střetnutí dojde tak patrně i na odstranění (či přinejmenším razantní úpravu) mechanismu určující šanci na zásah nebo na úspěšné seslání schopností. Na kolik se tento přístup skutečně ukáže inovativní, si nicméně nemusíme lámat hlavu. Už 1. září se totiž hra naplno ukáže v první gameplay ukázce.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama