Tvůrci remaku prvního Gothicu ukázali původní koncepty a vysvětlili, jak přistupují k vizuální stránce
Studio Alkimia Interactive zveřejnilo další vývojářský deníček. Autoři tentokrát promluvili o grafice.
- Vyšel další díl dokumentární série k vývoji remaku prvního Gothicu
- Autoři ukázali koncepty původní hry, vidět je například Starý tábor
- Termín vydání zatím chybí
Studio Alkimia Interactive zveřejnilo další díl dokumentární série zaměřené na vývoj remaku RPG Gothic. Vývojáři se tentokrát podělili o podrobnosti ohledně celkové vizuální podoby.
Slova se chopil ředitel vývoje Reinhard Pollice, prostor dostal také umělecký ředitel Daniel Candil a další vývojáři. Prozradili, že se při vývoji snaží vybalancovat dva protichůdné směry. Jednak chtějí vytvořit svět, který bude působit uvěřitelně, ale zároveň hodlají zachovat atmosféru prodchnutou magií a dalšími fantaskními prvky, která byla pro původní Gothic tak typická.
Gothic Remake i Titan Quest 2: THQ Nordic zve na vlastní prezentaci
Společnost THQ Nordic uspořádá začátkem srpna vlastní showcase.
Ve videu jsou k vidění záběry porovnávající lokace z původní hry s jejich přepracovanou verzí v remaku. Tvůrci ukázali také koncepty, z nichž studio Piranha Bytes vycházelo během přípravy prvního dílu, k vidění jsou například nákresy Starého tábora.
Remake prvního dílu série byl poprvé oznámen už v roce 2019. Autoři ještě nestanovili konkrétní termín vydání, koncem minulého roku naznačili, že by hra mohla být připravena ještě letos, případně v prvním kvartálu příštího roku. Více se možná dozvíme během srpnové prezentace THQ Nordic Showcase.