Tvůrci Path of Exile 2 reagují na zpětnou vazbu od hráčů, chystají změny
i Zdroj: Grinding Gear Games
Path of Exile 2 Novinka Tvůrci Path of Exile 2 reagují na zpětnou vazbu od hráčů, chystají změny

Tvůrci Path of Exile 2 reagují na zpětnou vazbu od hráčů, chystají změny

Dominik Tománek

Dominik Tománek

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Path of Exile 2 zažívá opravdu úspěšný start. S každým předběžným přístupem se ale pojí i hromada problémů. Na část z nich tvůrci reagují.

Reklama

Před pár dny odstartoval předběžný přístup do očekávané RPG řežby Path of Exile 2. Hra okamžitě začala stoupat v žebříčcích aktivních hráčů a už od začátku je tak jasné, že mohou vývojáři v Grinding Gear Games slavit. Čeká je ale ještě mnoho práce. Prakticky každý den vydávají hotfixy a opravy. V posledním oznámeném patchi vývojáři reagují na zpětnou vazbu hráčů. Konkrétně bude upravena detekce zásahů při úskoku, aby bylo snazší projít přes nepřátele. Tím se prý sníží výskyt případů, kdy vás příšery zatlačí do kouta a vy se nebudete moci pohnout. Zvýší se také počet checkpointů, včetně kontrolních bodů u vchodu a východu ze všech oblastí. Kromě toho bude možné se mezi nimi teleportovat. Změn se dočkají i nějaké předměty (v této části jsou tvůrci tajemní). Upraví se i drop rate některých měn. 

Když se do hry ponoří tolik hráčů, tak netrvá dlouho a někteří odhalí dovednosti, které jsou silnější, než se očekávalo. To se samozřejmě stalo během pár hodin. Grinding Gear Games tedy na Twitteru oznámili, že  dojde k nerfům dvou dovedností. Supercharged Slam, bylo sníženo poškození o 60 % v maximálních fázích, přičemž se očekává, že budoucí aktualizace upraví, jak dlouho bude trvat, než se nabije. Vývojáři tuto změnu odůvodnili tím, že je tak silná, že kvůli ní ostatní skilly v Path of Exile 2 ztrácejí význam.Druhá dovednost, Magnetic Salvo, pak dostala nerf, který snížil její poškození výbuchem přibližně o 40 %. Tvůrci zopakovali, že nerfy sice dělají neradi, ale nechtějí, aby se hráči soustředili pouze na buildy, které hře dominují, aniž by prozkoumali všechny dostupné možnosti.

Další poznámky k patchi 0.1.0c

  • Bossové v kampani: Zabití bossové po prvním zabití nyní budou méně často dropovat měny, které budou nahrazeny jinými předměty.
  • Regal Orby: Zvýšena šance na získání.
  • Gemcutter's Prisms: Výrazně zvýšena šance na získání. Jedna Gemcutter's Prism nyní zlepšuje kvalitu Skill Gemu o +5 % (dříve +1 %).
  • Chaos Orby: Snížena šance na získání, přičemž část byla rozdělena mezi hodnotnější měny (jako Regal Orbs, Exalted Orbs).
  • Artificer's Orby: Snížena šance na získání, místo toho byly přerozděleny k Lesser Jeweller's Orbs.
  • Rozkládání Rare předmětů: Rozkládání vzácných předmětů se šesti modifikátory nyní poskytne 2 Regal Shards (dříve 1). Zobrazená hodnota však bude stále ukazovat 1 až do další aktualizace.
  • Modifikátory monster: Nyní poskytují větší bonusy k raritě. Toto se nejvíce projevuje u magických a vzácných nepřátel, ale také ovlivňuje unikátní nepřátele, pokud jsou modifikátory aplikovány prostřednictvím různých endgame mechanik, například Deadly Evolution Keystone.
  • Vzácní nepřátelé na mapách: Zvýšena šance, že Rare monstra budou mít 3 nebo 4 modifikátory.
  • Viditelnost vzácných nepřátel: Rare monstra na mapách se nyní zobrazují na minimapě, pokud zbývá 200 monster (dříve 50).
     

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama