Tvůrce Police Questu se vrací s novinkou
Nezapomenutelná adventurní série Police Quest možná v příštím roce bude mít duchovního nástupce. Jim Walls, který úspěšnou značku policejních adventur ve studiu Sierra před více než 25 lety stvořil, totiž plánuje svůj designérský comeback v podobě adventury Precinct. Ta se objevila na Kickstarteru, kde chce v kampani získat alespoň 500 tisíc dolarů pro PC verzi . Pokud se vybere více, mohly by vzniknout i porty na další platformy.
„Precinct stejně jako Police Quest hráčům ukáže, jaké je to být policistou. Díky dnešním vývojářským nástrojům a technologiím konečně mohu stvořit to, co jsem vždycky chtěl. Chci, aby Precinct znovu oživil ducha klasických adventur a přitom ukázal strhující policejní případy nové generaci hráčů,“ uvedl na Kickstarteru Jim Walls, jenž si k vývoji přizval i Roberta Lindsleye, kolegu ze Sierry, a několik dalších vývojářů.
Fanoušci adventur se ve hře ujmou policejního nováčka Maxwella Jonese, jenž se ve zločinem prorostlém kalifornském městě Fraser Canyon řešením rozličných případů pokusí posunout v policejní hierarchii co nejvýše. Příběh píše Jim Walls sám ve spolupráci se zatím neupřesněnými autory z Hollywoodů, případy však budou založené na skutečných kriminálních deliktech.
Hra využije first-person pohled a 3D prostředí, tradiční adventurní hratelnost přitom oživí akční sekvence, mezi nimiž nebudou chybět přestřelky, automobilové honičky, pronásledování zločinců i pěstní souboje. V plánu je přitom celá řada plnohodnotných titulů založených na stejném enginu a herním editoru.
V přiloženém videu se mrkněte na plány tvůrců a rozhodně nepřehlédněte zajímavý příběh o tom, jak se Walls vůbec dostal k vývoji série Police Quest. Zvlášť přikládáme také ukázku z prototypu.