tvurce-graw-vybira-na-taktickou-akci
Novinka Tvůrce GRAW vybírá na taktickou akci

Tvůrce GRAW vybírá na taktickou akci

Tomáš Krajča

Tomáš Krajča

Reklama

Fantastický úspěch Tima Schäfera a týmu Double Fine s výběrem peněz na jejich chystanou adventuru inspiroval řadu vývojářů k tomu, aby se pokusili něco podobného zopakovat. Mezi zajímavá jména, která koketují s crowd-fundingem svého nového projektu, patří také Christian Allen. Allen je lead designerem her Ghost Recon Advanced Warfighter a Halo: Reach. Na své Kickstarter stránce vyzývá k příspěvkům na taktickou akci, která by přinesla větší míru realismu, než je obvyklé.

Tvůrce GRAW vybírá na taktickou akci
i Zdroj: Hrej.cz

Christian Allen spekuluje, že existuje publikum pro skutečně realistickou, taktickou, válečnou akci – ale protože publisheři tlačí na zjednodušování a co největší přístupnost, už dlouho žádná taková nevyšla. Rád by ukázal, že realistické střílečky nejsou mrtvé, a tak si založil studio jménem Serellan s cílem vyvinout hardcore akci založenou na spolupráci několikačlenného týmu. Měla by nabídnout taktiku, realisticky vymodelované zbraně, vybavování a velení komanda, otevřené mise založené na cílích v reálných lokacích po světě, singleplayer, kooperativní multiplayer i soutěživé MP módy. Allen by rád vybral do prvního dubna 200 tisíc dolarů, prozatím přispělo 161 lidí celkovou částkou 7 673 dolarů. A co se nabízí prominentním dárcům?

Za příspěvek ve výši 10 tisíc dolarů obdrží dárce Berettu 92FS 9 mm s vylaserovaným logem hry, eventuálně její airsoftovou kopii. 7 500 a více dolarů zajistí dárci, že Allen přiletí do jeho rodného města a uspořádá mu LAN párty. 5 000 znamená prohlídku studia a výlet na střelnici s vývojáři. Za 2 500 dolarů umístí autoři dárcovu tvář do hry a pojmenují po něm jednoho ze členů týmu. 1 000 dolarů znamená možnost zapojit se do konferenčních hovorů s vývojáři a přímo ovlivňovat vznik hry. 250 plakát a umístění do titulků hry, 150 vojenskou známku s insigniemi týmu, 100 zlatý komunitní pass pro nabízení obsahu do hry, 50 možnost volit zbraně do hry a rozhodovat o jejích vlastnostech, 25 předobjednávku a přístup k blogům vývojářů a 15 klasickou předobjednávku digitální verze.

Zkušený vývojářský tým je zárukou, že by hra nemusela dopadnout špatně – ale do dvou set tisíc mají zatím hodně daleko a zájem zatím adventuru od Double Fine tak docela nenapodobil. Tak držíme palce!


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama