Triangle Strategy se i přes specifičnost žánru dostalo na 800 tisíc prodaných kusů
Taktické RPG Triangle Strategy, o němž jste si mohli v posledních dnech měrou vrchovatou přečíst v naší recenzi, se začíná přibližovat jednomu milionu prodaných kusů. Nejnovější příspěvek Square Enixu do stále košatícího se žánru pixelart RPG přichází s úspěchem na úrovni Octopath Traveller.
- Tým za Triangle Strategy hlásí 800 tisíc prodaných kusů
- Úspěch hra nejvíce slavila v Japonsku, kde si přišla na čtvrtinu všech prodejů
Producent Tomoja Asano na Twitteru napsal, že Triangle Strategy za první dvojici týdnů napočítalo 800 tisíc prodaných kusů. Výší svého iniciálního úspěchu se tak titul jinak řečeno přiblížil Octopath Traveller, neboť ten si za první tři týdny připsal milion prodaných kusů.
Ve srovnání s Bravely Default 2, pod nímž se Asano ve společnosti Square Enixu podepsal také, je pak úspěch ještě výraznější. Zde byla hranice jednoho milionu překonána až po 7-8 měsících, dále tak podporujíc fakt, že si aktuální novinka studia vede skvěle.
Ze všech prodejů Triangle Strategy připadá na Japonsko asi čtvrtina. Zbytek pak pochopitelně pochází z širšího světa, což dává najevo, že zájem o JRPG nejenže na západě je, ale že zde dokonce i vzkvétá. Tuto ideu pak koneckonců nepopírá ani samotné Square Enix, které na předposledním State of Play oznámilo další taktické JRPG, Diofield Chronicle.