Trailer hlásí příchod Titan Quest 2. V pokračování klasiky se utkáme s řeckou bohyní odplaty Nemesis
i Zdroj: Grimlore Games / THQ Nordic
Novinka Trailer hlásí příchod Titan Quest 2. V pokračování klasiky se utkáme s řeckou bohyní odplaty Nemesis

Trailer hlásí příchod Titan Quest 2. V pokračování klasiky se utkáme s řeckou bohyní odplaty Nemesis

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

12. 8. 2023 07:25

Zvěsti o Titan Questu, který by měl navázat na 17 let starý originál, kolují už nějakou dobu. Díky nechvalně známému úniku firmy NVIDIA a grantu, který pro tým Grimlore poskytl německý fond na podporu videoher, bylo známo, že hra vzniká. Nyní se vše formalizuje a uceluje v oficiální oznámení. Další hrou, kterou včerejší přenos THQ Nordic totiž přinesl, bylo právě pokračování této kultovní diablovky z roku 2006. Společnost zde řekla, že půjde přímo o druhý díl ve formě Titan Quest 2, jež vyjde na PC, PS5 a Xbox Series, a to někdy v roce 2024.

Reklama

  • Na THQ Nordic Showcase došlo na oficiální představení Titan Quest 2
  • Hra vyjde pod studiem Grimlore příští rok pro PC a PS5 a Xbox Series
  • Znovu půjde o akční RPG, které tentokrát pohání Unreal Engin 5

Ačkoli nevíme, co můžeme od hratelnosti nového Titan Quest čekat, trailer dává alespoň odtušit, že nás opět přivede do klasické řecké mytologie. Příběh hry se bude tentokrát vázat na zastavení řecké bohyně odplaty Nemesis, jež si podle všeho pohrává s nití osudu. Sama Nemesis je přitom důležitou postavou řecké mytologie. Podle pověstí byla relativně nevyzpytatelná a náladová, kdy u lidí dle jejich zásluh (a také vlastního rozmaru) udílela jak štěstí, tak i neštěstí, a také trestala zpupnost, se kterou žili.

Titan Quest 2 vyvíjí interní studio THQ Nordic Grimlore, které pracovalo na RPG hře SpellForce 3, včetně verze SpellForce 3: Fallen God. Hra vznikala dosud pod kódovým označením Project Minerva, jenž je na oficiálním webu popsán jako shora viděné ARPG zasazené do starobylého, malebného, ručně vytvořeného světa.

„Jako ARPG budeme přinášet takový loot, který je pro hráče uspokojivý a není jen o porovnávání statistik," řekl mluvčí THQ Nordic v prezentaci před odhalením. „Chceme nabídnout náročné RPG souboje, kde vám praktické volby mohou přinést výhodu."

Do hry se vrátí a rozšíří systém Masteries z původní hry, který umožňoval míchat dohromady dovednosti libovolných 2 z osmi odemykatelných stromů dovedností. Pokud jde o jiné záležitosti, hráči se mohou připravit i na multiplayeru. Ačkoli je totiž hratelná i čistě v singleplayeru nebo co-opu, nabídne taktéž online PvP, kdy dispozici bude i systém tvorby postavy, kde se vaše třída určí podle spojení dvou mistrovství.

Hra se také posunula technicky, což je vidět i na fotkách. Nově běží na nejnovější verzi stále populárnějšího Unreal Enginu 5 od Epic Games, kde současně uplývá i dynamickým cyklem dne a nocí, a pochopitelně směsicí mytologických stvoření. 

Příkladem jsou monstrózní Stymfalští ptáci, které můžete vidět v traileru. Podle Wikipedie šlo o bájná stvoření s obřími bronzovými zobáky a ostrými kovovými pery, které ve své zlovůli stvořil k trestání lidí bůh války Arés, než je při prací pro mykénského krále Eurysthea konečně skolil Herkules.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama