Toronto Indie Game Jam - hra za 3 dny?
Na začátku května proběhla v Torontu zajímavá akce jménem Toronto Jam, specificky pak jednou z kategorií byl Toronto Indie Game Jam. Na tři dny se sjeli na jedno místo programátoři, grafici, designeři a další zástupci různých herních profesí, a během tohoto krátkého časového období se pokusili vytvořit titul podle nepříliš omezujících pravidel: vývoj musel skutečně na místě začít od nuly, hra musela být odevzdávna v neděli 5. května, ať už byla v jakémkoliv stavu, musela obsahovat výpis použitých technologií, a hlavně se v ní muselo objevit pět předepsaných spritů a pět zvukových efektů.
Celkem se o úspěch pokusily zhruba necelé dvě desítky týmů, jen polovina z nich ale dovedla své snažení do vůbec nějak hratelné verze a pouze půltucet titulů lze prohlásit za zcela dokončené. Mezi nimi vyniká hratelností zejména originální akce Bubble Thing, za zmínku rozhodně stojí stylová arkáda Heavy Weather. Na Hrej najdete postupem času recenze všech dokončených titulů, přehledně uspořádány jsou na této stránce skupiny.