tomb-raider-vyhazuje-vyvojare-chysta-promenu
Novinka Tomb Raider vyhazuje vývojáře, chystá proměnu

Tomb Raider vyhazuje vývojáře, chystá proměnu

sleepless.

sleepless.

29
Reklama

Eidos se evidentně přepočítal, když poslední dobrodružství archeoložky Lary Croftové uvrhl na trh v podzimním – předvánočním chaosu a spoléhal se na to, že půjde pro hráče o jasný tahák, kterému neodolají. Prodeje hry, které zejména v USA nenaplnily očekávání Eidosu, však ukázaly pravý opak. Milion a půl prodaných kopií za první dva měsíce sice z obecného hlediska není málo, je to setsakra dost, ale Eidos si zkrátka představoval o půl melounu víc. Zatím se to projevilo na poklesu ceny akcií, a jak se zdá, tak se to promítne i do celkových hospodářských výsledků, které se nevyšplhají do předem stanoveného teritoria 180 – 200 milionů liber. Zkrátka a dobře, Lara to svým chabým výkonem na prodejním poli Eidosu řádně zavařila. A když zuří vedení, většinou to odskáčou poddaní, pardon zaměstnanci.

Vedení týmu Crystal Dynamics tedy promptně vyházelo zhruba 30 lidí. Důvod je následující: „Začali jsme se společně s Crystal Dynamics na Tomb Raider sérii pořádně soustředit, což bohužel vyústilo v redukci počtu zaměstnanců,“ odpověděl mluvčí Eidosu na dotaz Joystiqu.

Vyhazovem více než dvou tuctů zaměstnanců však nic nekončí. Eidos konečně naznal, že mírná úprava tělesných proporci hlavní hrdinky a stále stejná hra navlékaná s každým novým dílem jen do trošku lepší grafiky, to na udržení vysokých prodejních čísel a zájmu hráčů nestačí. Finanční šéf Eidosu Robert Brent to okomentoval pro Times Online: „Při vývoji další hry se musíme ohlížet úplně na všechno. Jen se podívejte, jak úspěšně se podařilo transformovat Batmana z opravdu ubohé postavy v éře Michaela Keatona do noirové podoby Temného rytíře."

Od další Tomb Raider hry tedy můžeme očekávat trošku více než jen menší či naopak větší prsa slečny archeoložky. Možná přijde změna charakteru, možná se změny dotknou hratelnosti, a kdo ví, snad začnou Tomb Raider hry dávat o něco větší smysl i po stránce příběhové a ne jenom designem svých hádanek.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama