Tomb Raider na X360 vývoj nebrzdí
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Tomb Raider na X360 vývoj nebrzdí

Tomb Raider na X360 vývoj nebrzdí

Jiří Bigas

Jiří Bigas

3
Reklama

Zatímco Rise of the Tomb Raider pro Xbox One vzniká klasicky ve studiu Crystal Dynamics, verzi pro dosluhující Xbox 360 bude mít na svědomí úplně jiný tým.

Podobně jako v případě her Middle-earth: Shadow of Mordor nebo Forza Horizon 2 se verze pro minulou generaci konzolí ujal jiný tým. V tomto případě holandské studio Nixxes Software, které s Crystal Dynamics spolupracuje už od roku 2000 a na svědomí má celou řadu konverzí. Šéf Square Enix Darrell Gallagher to odhalil v březnovém čísle magazínu Game Informer, které právě dorazilo na stánky.

“Plně se soustředíme na Rise of the Tomb Raider coby titul pro Xbox One. Bez jakýchkoli omezení, dokonce bez uvažován o verzi pro Xbox 360,” řekl Gallagher s tím, že ale nechtějí ignorovat stále mohutně zastoupenou platformu s 84 miliony hráčů. “V tuto chvíli je ekosystém Xboxu 360 stále velmi silný. Udělali jsme proto test. Nixxes dali dohromady technologické demo z obsahu Rise of the Tomb Raider běžící na Xboxu 360 a byli jsme ohromení tím, co se jim podařilo dosáhnout,” popsal Gallagher důvody, proč se rozhodli jít do X360 verze a svěřit ji právě tomto týmu.

“Ale existence této verze nás nijak nelimituje při vývoji hry na Xbox One,” dodává rozhodně. Nixxes Software mají koneckonců s touto značkou četné zkušenosti a podíleli se na vývoji několika minulých dílů včetně loňského Tomb Raider: Definitive Edition. Ačkoli někdo vývoj napříč různými generacemi konzolí kritizuje z toho důvodu, že může omezovat a zpomalovat pokrok nových her na nové systémy, Square Enix se zdají být dost sebevědomí v tom směru, že si hráči nebudou mít na co stěžovat. No uvidíme.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama