Todd Howard: Vývoj Starfieldu byl dlouhý jako u Red Dead Redemption 2. Hra také nabídne NG+
i Zdroj: Bethesda / Microsoft
Starfield Novinka Todd Howard: Vývoj Starfieldu byl dlouhý jako u Red Dead Redemption 2. Hra také nabídne NG+

Todd Howard: Vývoj Starfieldu byl dlouhý jako u Red Dead Redemption 2. Hra také nabídne NG+

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

24. 8. 2023 18:35 2

Mnoho z nás si jistě už kladlo otázku: Je-li Starfield opravdu tak velký, jak nám Bethesda říká, jak dlouho jej vlastně trvalo vytvořit? Tato otázka zde existovala vždy a dosud se dala zodpovědět jen jedním tvrzením: že vlastně nevíme. Je to snad 10 let, kdy se objevily první spekulace. Je to snad 5 let, kdy byla hra oficiálně odhalena. Nebo je to spíš 25 let, které na představě celého titulu strávil Todd Howard. Odpověď mohla být kterákoli z nich, nebo vlastně žádná, nicméně nyní přichází oficiální potvrzení. Podle nové informace byla pravda zhruba někde uprostřed.

Reklama

  • Todd Howard prozradil, jak dlouho byl ve vývoji chystaný Starfield
  • Podle jeho slov šlo o 8 let, což je podobné jako u Red Dead Redemption 2
  • Uvedl také, že The Elder Scrolls 6 neměli teaserem oznamovat tak brzy

Na otázku, jak dlouho trval Bethesdě vývoj Starfieldu, neodpověděl nikdo jiný než Todd Howard. V rozhovoru pro GQ sdělil, že šlo stejně jako u druhého Red Dead Redemption o osm let, načež dodal: 

„Myslel jsem, že všechny odpovědi najdeme rychleji. Když vytváříte spoustu takového obsahu, ale ještě nevidíte žádnou práci na obrazovce, je to opravdu těžké.“

Ve stejném rozhovoru pak potvrdil, že hra nabídne i New Game Plus, ač nedodal, co se přesně se přenese. Místo toho jej v rozhovoru popsal jen jako "jedinečný a vzrušující,“ kdy nás dle všeho bude motivovat k dalšímu hraní a dalšímu zahájení příběhu.

Začátek akce Opening Night Live ozdobil Starfield. Filmovou ukázku dokreslují tóny známé písničky
i Zdroj: Bethesda / Microsoft

Začátek akce Opening Night Live ozdobil Starfield. Filmovou ukázku dokreslují tóny známé písničky

Na začátku show Opening Night Live dostala prostor jedna z nejočekávanějších her letošního roku, která navíc dorazí už za…

22. 8. 2023 20:32

To je samozřejmě slibné prohlášení, které potěší nejednoho z hráčů. Ostatně, je-li vaší prioritou hlavní dějová linka a až zpětně chcete sledovat planety a všemožné tvory, může se hodit mít odemčené i všechny schopnosti nebo také zbraně, které jste již měli.

Na druhou stranu, pokud vás ani přes to hra neoslovuje a stále jí nepřicházíte na chuť, máme zde i jinou zprávu. Howard se totiž během rozhovoru neotřel jen o Starfield, ale i o The Elder Scrolls 6. A důvod? Právě to, že neměl hru odhalovat tak brzy, ale měl spíše počkat.

„[GQ]: Nemáte někdy výčitky, že jste The Elder Scrolls 6 odhalili moc brzy?“

[Howard]: Na tuhle otázku jsem se sám sebe ptal poměrně často. A odpovědí je, že vlastně nevím. Pravděpodobně bych to nyní oznámil o něco více nenuceně.“

Podobně jako na toto se pak od magazínu objevila otázka, zdali je tu také něco, čeho by chtěl Howard se hrou dosáhnout a o co by se mohl podělit. Zde bylo vše velice rychlé, jelikož uvedl jen to: „že chceme, aby tato hra plnila roli ultimátního simulátoru fantasy světa. A vzhledem k době, která už uplynula, existují různé způsoby, jak toho dosáhnout."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama