Zpět na článek

Diskuze: Thronebreaker nenaplnil očekávání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
18. 11. 2018 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thebigfoot68: Ja se s nim nepru, ale mrzi me ze doted ani on ani jeho bodyguardi nepochopili, ze Polsko je soucasti trhu vychodni Evropy takze jeho prvni prispevek proste nedava smysl at rekne o Polsku cokoliv. Dalsi debatu na to tema vest nebudu, rek sem vsechno co sem potreboval, jako bonus sem upozornil na nesmysl a tim to pro me hasne.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
17. 11. 2018 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@july85: Podradny montaznik Polsko dostava titulky na Netflixu bezne.

thebigfoot68@gmail.com
thebigfoot68@gmail.com
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Nevím, jestli je to vytrhne. Proč ale Řekové mají už 70% obsahu lokalizovaný a u nás je to taková bída? Jsem už na to zaklínání naší malostí docela vysazený. Pokud ten faktor úcty nechápeš, asi Ti ho nevysvětlím. A v pořádku, vždyť si to nemusíš platit, to je pravda.

veselykralicek
veselykralicek
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Nevím, jestli by mi na Thronebreaker stačily základy angličtiny. Jako hrát Fifu v angličtině mi nevadí, ale něco tak komplexního s takovým množstvím textu? Ale holt jsme asi malej a nezajímavej trh.

Jinak příchod na Steam vítám, jinak bych o hře ani neuvažoval.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 07:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OnlyCORE: hloupy ses jedine ty...

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
18. 11. 2018 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21:
Polsko = 38 milionů lidí, 35. nejlidnatější země, 21. nejvyšší kupní síla...
Česko = 10,5 milionů lidí, 84. nejlidnatější země, 50. nejvyšší kupní síla...

KnedlikCZ
KnedlikCZ
Level 1 Level 1
17. 11. 2018 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Kalhoty Jaromíra Soukupa:D

Drew
Drew
Level 1 Level 1
17. 11. 2018 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: A ty víš, jak je to u toho filmu s právama? Tam může být spoustu věcí, které tomu stojí v cestě. Třeba ale taky ne a jen jsou líný to nějak řešit, není to pro ně podstatné.

Proboha, nezlob se, ale tohle je totální blábol. Kvůli nelokalizování filmů / her by měla čeština zaniknout? To je úplně mimo ... Už tu někdo narážel na severské země, tam to takhle funguje normálně. Sám jsem měl možnost navštívit Norsko a že by jejich jazyk zanikal? Ne. Naopak bylo fajn, když si potkal někoho v důchodovém věku a normálně sis s ním pokecal.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thebigfoot68: Netflix si reze vlastni vetev ze cechum nedava k dispozici dabing ani kolikrat titulky. Jasne, k nekterym filmum treba dabing neni, ale na Netflixu si ani nepustite prvniho vetrelce v cestine. Hlavne ze to jde polsky...

A za to maj jeste lidi platit lol.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato hra mne velmi zaujala a až se objeví na PS4 mám o ní zájem. Už dlouho jsem chtěl nějakou karetní hru s příběhem vyzkoušet.
Bohužel mne u traileru nemile odrazuje častý nešvar her od CD Projektu: Velmi malé znaky u textu. Na televizi z několika metrů tak malé písmo nepřečtu. Tak snad to na konzolích upraví.

Ad jazyk: Odeberte jazyk a odeberete velkou část vlastní kultury. Zeptejte se Rakušanů v čem jsou kulturně odlišní od německé masy. Pár specifik daných hornatou geografií a habsburskou historií asi zmíní, ale moc toho nebude. A smutným příkladem jsou třeba Irové, kteří svůj jazyk už neovládají. Sami se stali Brity nebo spíše Angličany. Je dobré znát cizí jazyky, ale očekávat, že jejich znalost bude na takové úrovni, abychom si s požitkem přečetli složitější literární dílo, je přehnané. Jazykovou vybaveností jsme na tom mnohem lépe než drtivá většina Anglosasů, které dominantní užívání jejich mateřštiny změnilo v jazykové analfabety. Ve většině nejsou schopní ani přečíst(!) cizí nápisy.
Zde uvedené skandinávské příklady Norska nebo Švédska jsou trochu zavádějící. Jejich mateřské jazyky jsou k angličtině mnohem blíže než náš slovanský. Ale souhlasím s tvrzením, že míra dabingu je u nás přehnaná. Jsme si v tom podobní s Němci.

Victor the Cleaner
Victor the Cleaner
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To, že je zde špatná gramotnost angličtiny je bohužel pravda. Nicméně tím, že se zakážou překlady filmů a her se nic nevyřeší. Takhle se člověk dobře anglicky nenaučí. Tohle je problém, který musí řešit naše mizerné školství, kde je angličtina vyučována nejhůře jak jen jde a ne aby to řešil zábavní průmysl.

thebigfoot68@gmail.com
thebigfoot68@gmail.com
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad to ty konzole ještě doženou. Kombinace karetní hry a RPGčka funguje výborně.

Co se týče místních starostlivců o vzdělanost národa, jde o poměrně novou skupinu, která si umanula, že by bylo lidi dobré vyučovat pomocí her a filmů. Někomu se z těchto názorů může dělat špatně, to je v pořádku. Mám pro vás jednu informaci, hry jsou u nás nelokalizované od nepaměti a lépe s angličtinou na tom nejsme. Prosazovat navíc původní znění, když společnosti ani nemají tolik úcty k našemu trhu, že nám nabízejí produkty bez titulků (viz Netflix, hry obecně), to zase přijde mimo mně.

S nadějí očekávám, že se věci změní. A myslím, že je nás většina.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dejte to na Switch a mate hit.

OnlyCORE
OnlyCORE
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cougar: @Drotman: Angličtina je v dnešní době nutnost, kdokoliv dejme tomu pod 30 let by jí měl ovládat.Čeština je k ničemu. Kde se s ní domluvíš? Maximálně tak na slovensku a ostatních slovanských zemích když použiješ ruce a nohy. Jen si představ svět, kde by se všichni v pohodě domluvili. Angličtina jde správným směrem. Čeština to nebude...

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
15. 11. 2018 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to vážně škoda... Nedávno info o Pillars of Eternity 2, nyní se neprodává Thronebreaker. Ach jo. Takové skvosty. Je ale fakt, že čeština z pera Filipa Ženíška by tomu SAKRA pomohla. Veliká škoda.

Kubaxx
Kubaxx
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych si to hned pořídil ale bez češtiny ne bohužel.

prso
prso
Level 1 Level 1
17. 11. 2018 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čeština nezanikne hoši, Ulice, Jaromír Soukup a Prostřeno tu budou navěky.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
17. 11. 2018 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Ja sem doslova napsal ze nepouzivani cestiny povede k jejimu zaniku, tecka. Ne-lokalizovani filmu = omezovani pouziti cestiny = posunuti cestiny bliz k zaniku. Bliz k zaniku nerovna se zaniku.

Problem je, ze kdyz se tedka pouzije tahle logika na filmy ze se nebudou lokalizovat, tak se pak pouzije i u dalsich veci analogicky (kdyz to jde u filmu tak to pujde i u...) a velmi rychle se to pouziti smrskne ci vymizi. Proto by si mel clovek rozmyslet ne-podporu lokalizaci, nebot to muze byt zacatek konce ceskeho jazyka. Jinymi slovy ne-lokalizace filmu neni vec fatalni, ale vec mozna k fatalite vedouci.

@july85: Hele ty tu argumentujes ze vsechny staty EE nejsou zajmavy a proto nic nedostanou, ne my. Polsko popira tvuj vlastni argument.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
17. 11. 2018 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: "PS rozumi tady vubec nekdo tomu, ze kdyz se cestina nebude pouzivat tak proste zanikne? Nerikam jestli je to spatny nebo dobry, ale tohle by si mel kazdej propagator "zadny dabing zadne titulky" uvedomit."

Tohle jsem teda pochopil tak, že by to mělo fatální následky pro češtinu, pokud by se nelokalizovaly filmy. Jiné upřesnění si nedodal, až teď. O novinách a úřadech tu nepadlo ani slovo ( nevím, kde si to vzal) a nepoužívat náš jazyk ani tam tady snad nikdo neobhajuje. Tady jde čistě jenom o ten úzký okruh filmy / hry.

Žádné důchodce tady nevychvaluji, tomu se říká příklad a v porovnání s námi mi přišel nejvíc vypovídající. Pokud tě to nějak pohoršuje, klidně si tam dosaď jakoukoli jinou věkovou skupinu.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
17. 11. 2018 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: To sem nikdy nerek. Rek sem ze kdyz se cestina nebude pouzivat tak zanikne, a za tim si tvrde stojim, protoze to tak je. Lokalizace filmu je jenom jedna z mnoha oblasti kde se cestina pouziva. Jeste sou veci jako noviny, styk s urady, styk s ostatnimi lidmi apod. Pokud vsechno bude v anglictine nebude duvod mluvit cesky, jestli mi rozumis, a cesky budou mluvit jenom ti tvoji vychvalovani duchodci (coz budeme mimochodem prave my az se to stane a i my pouzivame uz hodne zdegenerovanou cestinu, a to i v knihach, viz svuj/jeho apod.)

Kdyz to dam do jedny vety; ne-lokalizace filmu neznamena zanik cestiny, ale o duvod min cesky jazyk mit/pouzivat.

thebigfoot68@gmail.com
thebigfoot68@gmail.com
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@july85: V řadě věcí nemáš pravdu. Za sebe řeknu jen to, že hry pro mě nejsou vyučování jazyků. Jsem za to, aby si každý mohl vybrat a souhlasím s tím, co napsal JanJab21.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Chápu ještě titulky, ale proboha, řešit tady dabing? To vůbec někdo chce? S tím bych si žádný film ani trochu neužil.

@thebigfoot68: Kvalitní lokalizace taky něco stojí. Pokud to ale někdo chce za každou cenu ... Já už jsem postupně dospěl k tomu, že kolikrát si vyberu angličtinu, byť ten film / seriál třeba české titulky nabízí. Spoustukrát jsem nad překladem kroutil hlavou a to nejsem nějakej perfektní znalec angličtiny. Jsem zastáncem názoru, buď pořádně nebo vůbec. Zřejmě dospěli k tomu, že se jim to nevyplatí.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thebigfoot68: Jaká neúcta k trhu proboha? Těch pár lidí co tu žije je fakt nevytrhne a investovat do lokalizace je úplný nesmysl. Kdo s tím má problém, ať si to nekupuje. Já jsem naopak vděčný, že tu společnosti jako Netflix jsou a aspoň v něčem nejsme v ČR 20 let dozadu.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: to by byla nádhera... kéž by zakázali dabovat filmy a seriály. Takhle je dnes TV vysílání naprosto k ničemu. Kromě neúnosných reklam, to zkazí ještě dabingem, který jde rok od roku do kytek.

Ale nejsem hater češtiny, naopak si myslím, že by CZ titulky měly být základ u všeho, i angličtiny. Angličtina je sice většinou využívaná, ale když natočí francouzi film, tak se chci na něj dívat v originále a francouzsky neumím ani slovo. To samé pro člověka, co se učí německy, italsky atd, tak si nemyslím, že je nutné všem vnucovat jenom angličtinu.

Jen mi přijde dost hloupé preferovat/vynechávat hry podle toho, jestli je v CZ. 1. příběhy ve hrách stojí většinou za nic a za 2. gameplay a základy co a jak u her musí pochopit i naprostý negramot. S tímto přístupem už musí být člověk opravdu mimo

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: hmm a pak jsou státy jako je Japonsko kde tě s EN pošlou do háje i v Tokiu v hotelech (ne ve všech). Čili souhlasím, mám CDPR rád ale když oni kašlou na nás, kašlu ja na ně.

Reklama
Reklama