Zpět na článek

Diskuze: They are Billions - dojmy z hraní

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
23. 1. 2018 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Darkest Dungeon je neuvěřitelně ugrindovaná hra, která nefér obtížností nahrazuje nedostatek obsahu. Jako většina rouge-lite her.

jedimfp
jedimfp
Level 1 Level 1
23. 1. 2018 05:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lahva: +1

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
23. 1. 2018 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám problém s hrami, které nutí hrát hráče neustále od začátku, a kde je smrt finální. Ty začátky mě přestanou bavit a čím dál tím víc je flákám, až už je nemůžu vystát a hra letí do kategorie: NIKDY VÍCE. Do prvního průchodu Darkest dungeonu jsem dal vše, abych ochránil své svěřence od všeho zlého. Do druhýho ani 15% toho snažení.a hra mi začla připadat neskutečně otravná, náhodná a zlá, když vám před skoro jistým vítězstvím nad bossem hodí psychický choroby na tři postavy a vy jen koukáte, jak parta chcípá. Nejdýl jsem vydržel u ENDLESS DUNGEON, protože tam smrt přišla třeba po dvaceti minutách a to nebyl takovej progress jako 10 hodin u Darkest Dungeonu. Každopádně tyto hry jsou u mne odsouzeny k A) nikdy neuvidim pokročilejší levely B) už nikdy nechci začínat od nuly

Moor8
Moor8
Level 1 Level 1
29. 1. 2018 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám odehráno nějakých 25 her a ještě se mi nepodařilo vyhrát a to hraji na lehkou úroveň. Zatím se mi podařilo jen 2x se dostat až k závěrečnému útoku, který je fakt brutální a stačí jedno slabé místo a máte po osadě. V ostatních případech osada padne už na začátku, kvůli jednomu zatoulanému zombíkovi. Jakmile se dostane k baráčkům, je konec. Z jednoho jsou čtyři, ze čtyř šestnáct atd… To se nedá ustát s pěti vojáky. Vím, že neohranější výmluvy jsou špatná mapa a tým na hvno, leč v TAB platí, že mapa rozhoduje o všem. V 90 % člověk dostane mapu, kde má buď hned u hlavní budovy obrovský otevřený prostor, který nejde uhájit a nějak smysluplně bránit, nebo naopak spoustu těsných soutěsek, kde nejde nic postavit. Výsměchem je pak mapa, kde jsou jen kousek od základny ty zamořené stavby produkující houfy zombíků. Abych je zlikvidoval, potřebuji vojáky, ale k tomu musím rozšířit osadu, ale to nemohu, protože jsou tam ty zamořené domy. Nebo široko daleko jen jeden malý lesík. Další věc, co nedává moc smysl je těžba surovin. Třeba důl na kámen má ve své oblasti působnosti 11 políček kamenů, ale důl těží jen 6. Dřevorubec má 19 polí lesa, ale těží jen 9. Vím, že hra je pořád ve vývoji a tak bych se s vámi rád podělil o mé návrhy na zlepšení:
1. Lepší počáteční pozice. Jak jsem psal výše, tak náhodně generovaná mapa rozhodne o vašem osudu hned od začátku. Většina map se ze své podstaty nedá vyhrát. Buď se nedá bránit, nebo není prostor pro stavbu, nebo nemá dostatek surovin pro počáteční růst. Tedy bych se zasazoval za to, aby každá mapa měla nějaké stabilní centrum, kde by byly všechny základní zdroje, dost prostoru pro základní kolonii a dala by se dobře bránit. Toto by bylo stálé pro každou mapu a zbytek byl náhodně generován.
2. Doly by se měly dát stavět přímo na nalezištích, nikoliv vedle nich. Každý důl by pak těžil všechny suroviny v okruhu 3
3 pole. Když se budou dva doly překrývat, tak se budou počítat jen jednou. Stavět doly vedle nalezišť jen zbytečně zabírá místo. Výjimku by mohla mít pila, která by se jako teď stavěla vedle lesa.
3. Možnost stavět na ložiscích surovin. Nic mě nevytočí tak, jako když narazím na soutěsku ideální pro postavení opevnění, ale to nemohu postavit, protože je tam naleziště kamene nebo železa. Mělo by být na mě, jako na hráči, zda se rozhodnu naleziště využít nebo zastavět. Klasické rozhodnutí, zda jsou důležitější zdroje nebo obrana. Nebo ta malá nelzišťátka u hlavní budovy. Je tam v řadě 5 polí se surovou ideálně dvě pole od hlavní budovy, takže tam nic nenarveš a uprostřed osady zbytečná díra, kam by člověk zoufale potřeboval narvat baráky. Ani těžit se to nevyplatí a tak to jen překáží.
4. Možnost restartovat mapu. Jak jsem psal výše, tak dobrá mapa je poklad, je pak škoda, když o ni přijdete kvůli drobné chybce. Chápu, že v survival modu nelze ukládat, ale dal bych možnost danou mapu zahrát od začátku. Po prohře by se mě hra mohla zeptat, zda chci začít mapu od začátku.
5. Líbila by se mi nová jednotka, chlápek s velkým štítem, jejímž účelem by bylo zadržovat zombíky. Tato jednotka by sice neměla žádný útok, ale měla by obrovskou výdrž, takže by vytvořila velký nápor a oddělí zombíky od střelců.
6. Dalekonosné dělo. Může to být velmi náročná stavba, kterou by se dalo postavit ve středu osady a tohle dělo by bylo schopno odstřelovat část mapy a s postupným upgradem až celou mapu.
7. Ignorovat volný přístup. Větší problém, než zombíci, je volný přístup. Někdy si přijdu, že hraju spíš Tetris, než TAB. Musím to poskládat tak, abych neblokoval volný přístup k budovám, aby mohli vojáci procházet a aby se nepřekrývaly pole působnosti budov. Proč nemohu postavit dvě elektrárny vedle sebe?! Přijde mi, že tohle zbytečně otravuje hru. Vojáci by normálně měli procházet mezi budovami, které jsou hned vedle sebe. I když umístím dva baráčky vedle sebe, tak je mezi nimi malá ulička.
8. Otočit mapu. Uvítal bych buď možnost otáčet mapu, nebo umožnit schématický pohled, jako to bylo třeba u Strongholdu po zmáčknutí mezerníku, kdy se všechny 3D objekty na mapě zplacatěly a byl vidět jen půdorys a člověk tak viděl, jestli nemá v opevnění mezeru.

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
22. 1. 2018 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A my se těšíme i na nějaký to Letsplayium.

Reklama
Reklama