Zpět na článek

Diskuze: The Crew

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

bares69
bares69
Level 1 Level 1
17. 1. 2015 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lahva: Já vidím největší problém v nezdravém hype před vydáním a také v hráčích, že se jím vždy nechají unést. Ubi tam už dá i hromadu spoilerů a hráči, co na to poslušně koukají, pak nemají absolutně šanci být něčím překvapeni. O to víc se pak kritizuje každá nedokonalost.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
16. 1. 2015 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas88: Tak jo, souhlas :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
15. 1. 2015 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubisoft hold neví co chce. Snad The Division bude dobrý.

Piraten
Piraten
Level 1 Level 1
15. 1. 2015 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roman: Díky chlape, aspoň som sa zasmial, daj ešte niečo :D

K veci: Takýchto prísnych recenzií by som uvítal aj viac, ale ako vidím tak som s mojím názorom v menšine :D A že sa nájdu jedinci, ktorých to baví? To ako vážne? Recenzia je zlá, lebo vám sa hra páči a recenzentovi nie? Ach jaj...

Chip a Dale
Chip a Dale
Level 0 Level 0
15. 1. 2015 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co si budeme říkat, ale grafické ztvárnění aut a i jiných objektů a kulis vypadá jak z roku 2010. Maximálně....

Merengues
Merengues
Level 1 Level 1
15. 1. 2015 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zlatý první Test Drive Unlimited. To byla aspoň pařba.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
17. 1. 2015 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bares69: Jo jo, kdyby Ubisoft přesunul část zdrojů z marketingu do testování, tak by teď možná nebyl synonymem pro zdupané launche a zklamání.

Kch3mp3r
Kch3mp3r
Level 1 Level 1
17. 1. 2015 03:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frozen: Opravdu oponuješ recenzí z FAN fóra dané hry? :D
A nepsal si jí náhodou ty? Styl tvého vyjádření zdá se mi být podobný :D

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
16. 1. 2015 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přečíst si tuhle recenzi a pak se rozhodovat, tak do tý hry nejdu. Naštěstí jsem koupil ještě před recenzí. Tahle hra mi konečně nahradila TDU. Není to bůhvíjaká pecka, ale vzhledem k masivnosti mapy se dají určité věci prominout. Když to shrnu: koho baví jen tak jezdit po otevřeném světě a vydrží u toho hodiny jako já, tak tohle můžu jednoznačně doporučit.

Vojta Dřevíkovský
Vojta Dřevíkovský
Level 1 Level 1
16. 1. 2015 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bares69: Jen zopakuju, že si v případě mutliplatformních titulů zpravidla nevybiráme, co za verzi budeme recenzovat, ale zkrátka od distributorů nějakou verzi dostaneme.

Jinak si nemyslím, že by to s PC recenzemi u nás bylo nějak strašné a rozhodně ne závratně odlišné v porovnání s národním či světovým standardem. Z hlavy mě napadají z loňska tyto hry, které jsme u nás recenzovali z PC: Titanfall, Alien, Sherlock Holmes, Dragon Age

pyaroshi
pyaroshi
Level 1 Level 1
15. 1. 2015 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Soudě z toho, jakou kupu legrace si chlapci v tom glitch videu užívají, bych řekl, že jsou to všechno přece fíčury >.> Koneckonců hra tohoto typu je hlavně pro zábavu, takže ...že by bodík navíc? (^ω^)

Ravn_1349
Ravn_1349
Level 1 Level 1
15. 1. 2015 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Doufám, že nenarážíš na mě. :) Jen když si vezmu, že DriveClub dostal stejnou známku, tak The Crew by tu trojku dostat mohlo. Ale to je jen věc názoru. Rozhodně mi ta hra připadá zábavnější.

bares69
bares69
Level 1 Level 1
17. 1. 2015 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@systematic: Ale možná by nebylo naškodu, když je zřejmé, že ta hra má mezi platformami velký grafický rozdíl, to do recenze zahrnout, ne to jen uzavřít sdělením "The Crew je ošklivá".

Renee
Renee
Level 1 Level 1
16. 1. 2015 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čekal jsem na recenzi jak na boží smilování, před týdnem už jsem nevydržel a The Crew koupil. A bam, recenze. :D
V něčem souhlasím, v něčem ne. Jsem level 25 v Miami. (PS4)
Hra vypadá ošklivě - ano, mohlo to být mnohem lepší. Auta v cajku, prostředí tak napůl ale ty krabice co jsou zaparkované u krajnice mi jsou k smíchu.
Hra nutí grindovat - vůbec ne. Asi Zdendo něco děláš špatně, ale jedinkrát jsem nepotkal misi kvůli které bych musel jet grindovat skilly abych měl součástky. (a to mám na levelu 25 ještě většinu součástek z levelů 10-15).
Svět je příliš rozlehlý a prázdný - ano. Někoho možná baví jezdit obřím otevřeným světem, já moc unešený nejsem.
Hraje málo lidí - ano. Dostat se do lobby trvá.... dlóuho.
AI je zvýhodňovaná - ku*va ano. A dost mě to vytáčí. Naštěstí PvP tohle eliminuje.
Glitche - určitě tam nějaký jsou, ale nevím proč, mě se glitche ve všech hrách nějak vyhýbají. Žádný jsem zatím neutrpěl.
Blbá infografika u skillů - souhlas, kdo tohle vymyslel by zasloužil proplesknout.
Příběh - katastrofa. Hrdina sympatický jak vřed na zadku. První reakce byla "to jako hraju za takovýho nebetyčnýho hipstra?"
Vozový park - chabý. Já jsem fanda japonských aut tak jsem přijal za své 370z a Skyline a asi s nima zkejsnu do konce.
Tuning - chabý, ale aspoň tu je. Tak něják jsem si auta personalizoval a asi jsem spokojený.
Souhrn - doufám že až budu lv50 a budu hrát vlastně jen PvP tak bude proti komu. Dal bych 3/5 a doporučení počkat až bude cena 1000, max 1200Kč.

bares69
bares69
Level 1 Level 1
16. 1. 2015 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojta Dřevíkovský - redaktor: Netvrdím, že PC hry nerecenzujete. Ale jednoduše po zahraní jedné platformy kategoricky prohlásit, že stejně to je všude mi nepřipadá moc ..... no nechci použít přímo "korektní", ale něco v tom smyslu....

The Crew, pokud se nepletu, na konzole běží se zámkem na 30 FPS (alespoň jsem to někde četl), ale na PC má zámek na 60 FPS - u závodní hry si myslím, že to je vidět.

Druhý příklad - když mělo problémy AC:U, velké procento PC hráčů, kterým hra nešla, mělo GPU od AMD, dokonce i Ubisoft pracoval s AMD na nápravě. Pak vyšlo hodně článků, které řešili patche pro FPS na konzole, ale o tom, jestli už budou hrát i hráči s AMD nikde ani čárka.

Nezbrojím proti žádné platformě, mám jak PC, tak Xone a s obojím jsem spokojený.

Daniel Jarocký
Daniel Jarocký
Level 1 Level 1
15. 1. 2015 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S recenzí souhlasím. Jednoznačné zklamání. Test drive unlimited nepřekonán.

Ravn_1349
Ravn_1349
Level 1 Level 1
15. 1. 2015 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda, Zdeněk se s tím, jak se říká, nesral. To hodnocení mi připadá celkem přísné.

Ronko4fun
Ronko4fun
Level 1 Level 1
1. 2. 2018 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podla mna The Crew je slusna hra na zabavu... pribeh zaujimavejsi ako v NFS a obrovsky svet usa je zapracovany skvele... jazdny model je cista arkada a tak som k tej hre pristupoval... kto od toho caka Gran Turismo v otvorenom svete tak samozrejme ze ciel tato hra nesplni... velke plus ze sa o tu hru ubisoft staral aj 2 roky po vydani co sa o takom EA s ich NFS seriou neda povedat ... za mna 8/10 ... najvacsia sranda to je hrat s niekym vtedy hra exceluje :) spominany grind som nikde nepostrehol - staci ked popri cestovaniu k cielovej misii sa hrac zahaluzi plnenim mini misii popri jazde a kym dojde k misii hned ma lvl o 100 vyssi...

FEAR1400@email.cz
FEAR1400@email.cz
Level 1 Level 1
17. 1. 2015 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bares69: Viděl jsem pc verzi na maximální nastevení a nic extra to nebylo. TDU2 mi přišlo graficky lepší.

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
16. 1. 2015 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A pak se nedivme, že se vyplatí studiím raději udělat nějaký ten remaster. Když už chtějí přijít s opravdu něčím velkým, tak to nedopadne nejlíp a než pochvalu za snahu ještě dostávají pořádné kopance. Otázka kdo za to může? Naprosto špatné organizace a struktury přímo ve firmách? Kdy o věcech rozhodují nějací kravaťáci, kteří si myslí že ví všechno nejlíp a určují trendy? Na hrách už pracuje tolik lidí, že je to víc kontraproduktivní, než když dělá menší parta něco se zapálením a pověstným Strakovo srdíčkem? V Ubi je asi něco špatně. Nědělají špatné hry. Ale ve výsledku ten dojem není dobrý..

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
16. 1. 2015 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bares69: My zase netvrdíme, že recenzí jedné platformy shrnujeme všechny, na které hra vychází. I z toho důvodu je jako druhá informace v článku uvedena platforma, ze které se recenzovalo. Pro korekce aktuálního stavu/problémů/pozitiv dalších verzí jsou tu třeba novinky, nebo zmínka v hPodu apod. Někdy, třeba v případě Nintendo her, se dostaneme k recenzi více verzí stejných titulů... Na každý pád je tohle něco, co redakce není schopná jakkoliv ovlivnit. U distributorů navíc v podstatě neexistuje, jen ve výjimečných případech, že by nám po konzolové verzi, která bývá zpravidla dříve nežli PC verze, tu PC varzi zpětně také dali.

bares69
bares69
Level 1 Level 1
16. 1. 2015 07:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve hře pár hodin mám, tak přihodím i můj názor.

První věc - nechápu, proč všude tvrdíte, že hra vypadá špatně. Nevím jak na jiných platformách, ale na PC běží na vysoké detaily ve 1080/60 a jestli, dle mého, je na této hře pozitivum, pak je to grafika. Předpokládám, že recenze byla na PS4. Jen proto, že to vypadá špatně tam, neznamená to, že to vypadá kategoricky špatně všude - ostatně nejen Hrej.cz poslední dobou na PC platformu, pokud jde o informace k multiplatformním titulům, kašle.

Ale se zbytkem se lze ztotožnit. Na hře mě opravdu rozčiloval level systém - tuto zrůdnost let minulých už prosím někdo vezměte a zadupejte do země a dvojnásob u závodních her.
Když zajedu dobrý event, vyhraji třeba náhradní díl lvl10, ale nemůžu ho použít, jelikož mám zatím lvl5, tak to dokáže otrávit náladu. Po chvíli přijdete na to, že hra je svým obsahem v podstatě lineární. Jediný "tuning" je tak vizuální, ano, vypadá pěkně, ale rád bych sáhnu i třeba do motoru, brzd... a nebyl vázan na aktuální lvl - hra, kde je otevřená "celá USA" a já jsem vázán linearitou bez svobody si hrát s díly k autu?!

Druhá věc - žalostně malé množství aut a opravdu ne moc dobře přístupných. Oproti hrám, kde se auta počítají v desítkách... Většina aut jsou americké muscle cars - fajn, je to "simulátor" ježdění po USA, ale pro evropský trh by se hodilo i pár pro nás běžnějších modelů, copak nikdo v USA nemá třeba BMW, Audi apod.?

Jak jsem psal, svět se mi graficky hodně líbí, ale připadal mi hrozně prázdný. Nikde nic, žádní hráči, ani moc NPC. Čekal jsem plnější svět s možností si náhodně zazávodit s těmi, co potkám, to se nekoná. A ani v něm není moc co dělat, to hra "dohání" quick eventy typu toho kličkování.

Co tuším nebylo v recenzi zmíněno, na mnoho eventů vám hra zadá konkrétní auto, ve kterém ho máte plnit. Což mě štvalo, když jsem investoval hromadu herních kreditu do vypiplání si svého "miláčka" a pak musím závod jet s něčím úplně jiným?! Z vašeho auta se tak stává převážně vozidlo na přesuny...

Asi první hra od Ubi, kde mi vadí odhalování věží, opravdu, nevadí mi to ve WD, AC, FC, ale hledat je s autem, to už je moc.

Mikrotransakce hraničící s F2P tomu také nepřidají, dvojnásob, když je v této hře o auta nouze a člověk má pocit, že toto už není obsah navíc, ale naopak něco, co v té hře chybí.

Jízdní model mě ale naopak potěšil. Nesouhlasím s tvrzením o krabicích a třeba v porovnání s Grid 2 to je ráj.

Ten "příběh" je tam opravdu navíc. Hlavní "hrdina" mi absolutně nebyl sympatický a jediné, co mě během cutscén napadalo, bylo "už nekecej a jeď".

Ještě drobný rýpanec k recenzentovi - souhlasím, že hra hráče trochu penalizuje oproti AI ve formě policie, ale lepší policii jsem v open-world hrách neviděl, kam se na ni hrabou z WD nebo GTA.

Celkově bych hru nezavrhoval, ale asi ani moc nedoporučil.

Marden
Marden
Level 1 Level 1
15. 1. 2015 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak koukám, další kvalitka od Ubisoftu.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
15. 1. 2015 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roman: Já se ti divím, fakt. Promiň, ale mohl jsi využít prostor v diskuzi k tomu, abys přesvědčil váhající hráče o opaku a popsal hru a její přednosti ze své perspektivy. Namísto toho jsi promarnil tři čtvrtiny příspěvku laciným posměškem, a nezvěrohodnil tak paradoxně celý vlastní názor. Válka platforem je dávno překonaná stará obnošená vesta. Mimochodem, my se nevymlouváme, že sledujeme chat, ale že hrajeme a povídáme o hře současně, když už chceš být konkrétní. Což je mimochodem docela obtížná disciplína, pokud má komentář být k věci a odlišovat se trochu od drtivé většiny podobných videí na webu. Ostatně zkus si to někdy sám, myslím to opravdu v dobrém, žádný sarkasmus. Jinak bych si vsadil, že většinu z těch, kteří se smějí Zdeňkovu závodnímu umění, by v rovném souboji náš redakční Stig pokořil. Běžné hraní a živé vysílání jsou vskutku dvě zcela odlišné věci.

Greca
Greca
Level 1 Level 1
15. 1. 2015 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenzent se vyjádřil.
Je to jeho názor.
Přijde vám hra lepší nebo horší? Ok to ale není chyba recenzenta.
Každému se líbí něco jiného. Číslo v recenzích je zbytečné řešit, podstatný je text. A text má nasměrovat nerozhodnuté hráče, jestli se vyplatí do hry investovat. A pro ty, kteří již hrají to může být alespoň informace, že jsou i lidé, kterým ta stejná hra přijde lepší/horší, než jim.

Reklama
Reklama